دانلود ترجمه مقاله توسعه مهارت های مدیریت منابع بحران: مروری بر مقالات
عنوان فارسی |
توسعه مهارت های مدیریت منابع بحران: مروری بر مقالات |
عنوان انگلیسی |
Development of Crisis Resource Management Skills: A Literature Review |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت منابع بحران؛ شبیه سازی با دقت بالا؛ مرور مقالات |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. بررسی مقالات 1.1. استراتژی جستجو 1.2. نتایج جستجو 1.3. مشخصات مطالعات 2. روش ها 3. نمونه 3.1. فقط پزشک 3.2. فقط پرستاری 3.3. چند زمینه ای 3.4. مداخلات آموزشی 3.5. اقدامات ارزیابی 4. نتایج 5. خلاصه 6. بحث
استفاده از اصول مدیریت منابع بحران (CRM) شامل حل مشکل، آگاهی از موقعیت، استفاده از منابع، ارتباطات، و رهبری، به نظر میرسد که نتایج نامطلوب بیمار را کاهش داده و منجر به کار تیمی بیشتر در تنظیمات مراقبت های بهداشتی میشود. برنامههای آموزشی با استفاده از شبیهسازی با دقت بالا (HFS) به یک استراتژی رایج برای آموزش این مهارتها تبدیل شده است. با این حال شواهد کمی وجود دارد که اثربخشی این نوع آموزش در عملکرد واقعی این مهارتها را نشان دهد. به منظور بررسی اثربخشی آموزش HFS در زمینه توسعه مهارت های CRM، بررسی مقالات برای شناسایی شواهد موجود در مقالات مراقبت درمانی انجام پذیرفت. سی و یک مقاله تشخیص داده شد که معیارهای این بررسی را برآورده می ساختند. مقالات در روشها، جمعیت مورد استفاده، مداخله آموزشی، روش ارزیابی و نتایج به شدت متغیر بودند. مقاله زیر خلاصهای از این نتایج، از جمله آمایش یافتهها و توصیههایی برای تحقیق در این زمینه را شرح می دهد.
The use of crisis resource management principles (CRM), including problem solving, situational awareness, resource utilization, communication, and leadership, have been thought to reduce adverse patient outcomes and lead to greater teamwork in healthcare settings. Education programs using high-fidelity simulation (HFS) has become an increasingly popular strategy to teach these skills. There is little evidence however demonstrating the effectiveness of this type of education on actual performance of these skills. In order to explore the effectiveness of HFS education on development of CRM skills, a literature review was undertaken to identify evidence available in the healthcare literature. Thirty-one articles were identified that met criteria for this review. Articles were highly variable in methods, population used, educational intervention, evaluative method, and results. The following paper outlines a summary of these results, including synthesis of findings and recommendations for research in this area.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.