دانلود ترجمه مقاله اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی B2B
عنوان فارسی |
اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی B2B: تاثیر منبع پیام و محتوای پیام بر تعامل با رسانه های اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Effectiveness of B2B social media marketing: The effect of message source and message content on social media engagement |
کلمات کلیدی : |
  تعامل با مشتری؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی B2B؛ استراتژی پیام؛ منبع پیام؛ ایموجی؛ اعتماد؛ اطلاعات عینی |
درسهای مرتبط | بازاریابی رسانه های اجتماعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 89 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مطالعه 1: تاثیر منبع پیام بر تعامل با رسانه های اجتماعی 3. مطالعه 2: میانجیگری اعتماد مبتنی بر محتوا و اعتماد مبتنی بر تعامل 4. مطالعه 3: نقل تعدیل کننده ایموجی ها در پیام های رسانه های اجتماعی 5. مطالعه 5: نقش تعدیل کننده اطلاعات عینی 6. بحث و بررسی کلی
چکیده – راهبرد پیام رسانی شبکه های اجتماعی در تعیین میزان تعامل مشتریان با شرکت های معاملات بنگاه به بنگاه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، حیاتی و مهم است. این پژوهش نقش منبع پیام (یعنی تولید شده توسط شرکت در برابر تولید شده توسط کارمند) و محتوای پیام (یعنی ایموجی ها و اطلاعات عینی) در تعیین تعامل با رسانه های اجتماعی را بررسی کرد. چهار آزمایش برای آزمودن روابط پیشنهاد شده اجرا شد. یافته های این پژوهش نشان می دهد که محتوای تولید شده توسط کارمند بیش از محتوای تولید شده توسط شرکت به تعامل (یعنی تمایلات و رفتارها) بالاتر با رسانه های اجتماعی منتهی می شود. مشخص شد که اعتماد مبتنی بر محتوا و اعتماد مبتنی بر تعامل سازوکارهای زیربنایی هستند که منبع پیام به وسیله آنها بر تعامل با رسانه های اجتماعی تاثیر می گذارد. به علاوه مشاهده کردیم که وقتی یک پیام تولید شده توسط کارمند مانند ایموجی ها در پیام تولید شده توسط شرکت گنجانده می شود، تاثیر بزرگتری دارد. در نهایت، شواهدی در مورد تاثیرگذاری وارد کردن اطلاعات عینی در پیام های رسانه های اجتماعی بر تعهد مشتری یافت نشد. این یافته ها الزاماتی برای بازاریابان بنگاه به بنگاه در توسعه راهبردهای موثر پیام های رسانه های اجتماعی را نشان داده است.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی در بازاریابی و عملکرد مالی |
Social media message strategy is critical in determining how customers will engage with B2B firms on social media platforms. The present study examined the role of message source (i.e., firm-generated vs. employee-generated) and message content (i.e., emojis and objective information) in determining social media engagement. Four experiments were conducted to test the proposed relationships. The study findings revealed that employee-generated content leads to higher social media engagement (i.e., intentions and behaviors) than firmgenerated content. Content-based trust and engagement-based trust were found to be the underlying mechanisms by which message source impacts social media engagement. Furthermore, we observed that, for an employeegenerated message, including emojis has a greater impact on customer engagement than when they are included in a firm-generated message. Finally, no evidence was found concerning the effectiveness of incorporating objective information in social media messages on customer engagement. These findings have marked implications for B2B marketers in developing effective social media message strategies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.