دانلود ترجمه مقاله اقتصاد دیدگاه ها: رویکردی متفاوت در عملکرد سودمند فعالان در شبکه های ائتلافی
عنوان فارسی |
اقتصاد دیدگاه ها: رویکردی متفاوت در عملکرد سودمند فعالان در شبکه های ائتلافی بازاریابی گردشگری |
عنوان انگلیسی |
The economics of attitudes: A different approach to utility functions of players in tourism marketing coalitional networks |
کلمات کلیدی : |
  مقصد؛ همکاری؛ سواران آزاد؛ مناقشه؛ بازی ائتلافی؛ تئوری شبکه |
درسهای مرتبط | مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری و مفاهیم
نتیجه گیری و مفاهیم: تحلیل های ارائه شده در بالا نشان می دهند که مکانیزم توزیعی مزایا که ناشی از همکاری فعالان مقصد گردشگری می باشد، مولفه اصلی و قابل توجه مدیریت مقصد می باشد. با پشتیبانی مفهوم سواران آزاد که توسط پالمر و بجو (1995)، پیشنهاد شده است، این مطالعه اذعان می دارد که سواران آزاد، نتیجه طبیعی ماهیت چتر مانند صنعت توریسم و گردشگری می باشند. بازیکنان و فعالانی که وابستگی کمی به توریسم داشته و حداقل مشارکت و سهم را در همکاری دارند، دارای بالاترین هزینه های پذیرش می باشند. از آنجایی که وجود بازیکنان با حداقل وابستگی برای همکاری در راستای به دست آورد بیشترین سود، ضروری است،توزیع ارزش به نفع سواران آزاد می باشد. همانطوری که توسط پالمر و بجو (1995) توضیح داده شد، این بازیکنان در موازات بازارهای تاسیس شده قرار می گیرند که این بازارها ضرری از سمت شکست در همکاری ها متحمل نمی شوند. به عبارت دیگر، بازیکنان با وابستگی بالاتر، مزایای کمتری را دریافت می کنند زیرا هیچ گزینه دیگری نداشته و در نتیجه به تنهایی عمل می کنند. بازیکنان به کمترین وابستگی نیازمند انگیزه های بیشتری برای ملحق شدن به همکاری بوده و معمولا سهم آنها کمتر از بخش های وابسته دیگر می باشد. در مورد اورلاندو، از دیدگاه نگرشی، جاذبه ها و حمل و نقل بیشترین سهم را در زمینه همکاری به خود اختصاص داده اند. راه حل ارزش شیپلی از این ایده پشتیبانی می کند که زمانی که مزایای ناشی از همکاری در بین بازیکنان به صورت منصفانه توزیع شده است، این موضوع به نفع پایداری و ثبات سیستم گردشگری خواهد بود. نتایج تحقیق تشریح شده در این مقاله را می توان به عنوان معیارهای سیاست گذاری و تصمیم گیری برای مقاصد گردشگری دیگر به منظور جلوگیری از شکست بازار در موارد مشابه مورد استفاده قرار داد. این رویکرد نوآورانه، ابزار جدیدی را برای بررسی ساختارهای نگرشی و انگیزشی در قالب محرک های اولیه اقدامات بازیکنان در یک DMO ارائه می دهد.
Conclusions and implications: The analyses presented above demonstrate that the distribution mechanism of the benefits resulting from the collaboration of a tourism destination's players is a significant component of destination management. Supporting the notion of free riders suggested by Palmer and Bejou (1995), this study acknowledges that free riders are natural consequence of the tourism industry's umbrellalike nature. Players who have the least dependency on tourism and the least contribution to collaboration have the highest admission fee. Since the existence of least-dependent players is essential for the collaboration to obtain the maximum utility, the value distribution favors free riders. As explained by Palmer and Bejou (1995), these players are in the “honeypot” with established market that would not suffer from collaboration failure. In other words, highly dependent players receive fewer benefits because they have no other options so that they act alone. Less dependent players require higher incentives to join collaborations and usually their contributions are less than the dependent sectors. In Orlando's case, from the attitudinal perspective, attractions and transportation were the largest contributors to the collaboration. Shapley value solution supports the idea that when the benefits, resulted from the collaboration among players, are distributed, fairness, to some extent, is sacrificed in favor of stability. The results of the research described in this paper can be used as policy-making and decision-making criteria for other tourism destinations in order to avoid market failures in similar cases. This innovative approach represents a new tool for examining the attitudinal and motivational constructs as the primary drivers of the actions of players in a DMO.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.