دانلود ترجمه مقاله رانشگران و نتایج کیفیت ارتباط با شرکت های حرفه ای خدماتی: چشم انداز مالک و مدیر SME

عنوان فارسی

رانشگران و نتایج کیفیت ارتباط با شرکت های حرفه ای خدماتی: چشم انداز مالک و مدیر SME

عنوان انگلیسی

Drivers and outcomes of relationship quality with professional service firms: An SME owner-manager perspective

کلمات کلیدی :

  کیفیت رابطه؛ بنگاه به بنگاه (B2B)؛ شرکتهای خدمات حرفه ای؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)؛ ارزش رابطه؛ ریسکهای درک شده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 199
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. توسعه ی فرضیات 4. روش شناسی پژوهش 5. بحث

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

روابط قوی به ویژه برای شرکای تجاری که با ارائه دهندگان خدمات حرفه ‌ای بنگاه به بنگاه (B2B) سر و کار دارند، اهمیت دارد، به طوری که کیفیت رابطه می ‌تواند به عنوان نماینده ارزیابی تحویل خدمات عمل کند. بر پایه ی مدل بازاریابی رابطه مند (RM) این مطالعه بر این مبادله تجاری درون شرکتی منحصر به فرد بین شرکت های خدمات حرفه ای (PSFs) و شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) تمرکز نمود، تا رانشگران و دستاوردهای کیفیت رابطه (RQ) را بررسی نماید. به طور خاص ، ما از رویکرد روش‌ های ترکیبی استفاده نمودیم تا این موارد را درک نماییم: (الف) ابعاد کلیدی RQ و رانشگران آن، (ب) مکانیزمی که از طریق آن RQ بر نتایج رابطه‌ ای تاثیر می ‌گذارد (یعنی وفاداری و تمایل به پرداخت قیمت برتر)، و (ج) نقش تعدیل شده در مدت ‌زمان رابطه و ریسک درک شده در میان این روابط در یک زمینه خدمات حرفه‌ ای B2B. نتایج حاصل از بررسی 324 مدیر عامل SME و/ یا مدیر مالکان، اهمیت ارزش رابطه در میانجیگری اثرات RQ و نتایج آن را خصوصا در روابط بلند مدت و تحت شرایط پرخطر تایید نمود. نویسندگان در مورد مفاهیم یافته ها برای نظریه و عمل در زمینه PSF بحث می ‌کنند و محدودیت ‌های تحقیق را تصدیق می ‌کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Strong relationships are important, particularly for business partners dealing with business-to-business (B2B) professional service providers, as the quality of the relationship can serve as a proxy for evaluating the service delivery. Grounded in the RM paradigm, this study focused on this unique inter-firm business exchange between professional service firms (PSFs) and small and medium-sized enterprises (SMEs) in order to investigate the drivers and outcomes of relationship quality (RQ). Specifically, we utilized a mixed-methods approach to understand (i) the key dimensions of RQ and its drivers, (ii) the mechanism through which RQ affects relational outcomes (i.e. loyalty and willingness-to-pay premium price), and (iii) the moderating role of relationship duration and perceived risk among these relationships in a B2B professional service context. The results from a survey of 324 SME CEOs and/or owner-managers confirmed the importance of relationship value in mediating the effects of RQ and its outcomes, particularly in long-term relationships and under high-risk situations. The authors discuss the implications of the findings for theory and practice in the PSF context, and acknowledge the research limitations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رانشگران و نتایج کیفیت ارتباط با شرکت های حرفه ای خدماتی: چشم انداز مالک و مدیر SME”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi