دانلود ترجمه مقاله رانشگران و نتایج کیفیت ارتباط با شرکت های حرفه ای خدماتی: چشم انداز مالک و مدیر SME
عنوان فارسی |
رانشگران و نتایج کیفیت ارتباط با شرکت های حرفه ای خدماتی: چشم انداز مالک و مدیر SME |
عنوان انگلیسی |
Drivers and outcomes of relationship quality with professional service firms: An SME owner-manager perspective |
کلمات کلیدی : |
  کیفیت رابطه؛ بنگاه به بنگاه (B2B)؛ شرکتهای خدمات حرفه ای؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)؛ ارزش رابطه؛ ریسکهای درک شده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 199 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. توسعه ی فرضیات 4. روش شناسی پژوهش 5. بحث
روابط قوی به ویژه برای شرکای تجاری که با ارائه دهندگان خدمات حرفه ای بنگاه به بنگاه (B2B) سر و کار دارند، اهمیت دارد، به طوری که کیفیت رابطه می تواند به عنوان نماینده ارزیابی تحویل خدمات عمل کند. بر پایه ی مدل بازاریابی رابطه مند (RM) این مطالعه بر این مبادله تجاری درون شرکتی منحصر به فرد بین شرکت های خدمات حرفه ای (PSFs) و شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) تمرکز نمود، تا رانشگران و دستاوردهای کیفیت رابطه (RQ) را بررسی نماید. به طور خاص ، ما از رویکرد روش های ترکیبی استفاده نمودیم تا این موارد را درک نماییم: (الف) ابعاد کلیدی RQ و رانشگران آن، (ب) مکانیزمی که از طریق آن RQ بر نتایج رابطه ای تاثیر می گذارد (یعنی وفاداری و تمایل به پرداخت قیمت برتر)، و (ج) نقش تعدیل شده در مدت زمان رابطه و ریسک درک شده در میان این روابط در یک زمینه خدمات حرفه ای B2B. نتایج حاصل از بررسی 324 مدیر عامل SME و/ یا مدیر مالکان، اهمیت ارزش رابطه در میانجیگری اثرات RQ و نتایج آن را خصوصا در روابط بلند مدت و تحت شرایط پرخطر تایید نمود. نویسندگان در مورد مفاهیم یافته ها برای نظریه و عمل در زمینه PSF بحث می کنند و محدودیت های تحقیق را تصدیق می کنند.
Strong relationships are important, particularly for business partners dealing with business-to-business (B2B) professional service providers, as the quality of the relationship can serve as a proxy for evaluating the service delivery. Grounded in the RM paradigm, this study focused on this unique inter-firm business exchange between professional service firms (PSFs) and small and medium-sized enterprises (SMEs) in order to investigate the drivers and outcomes of relationship quality (RQ). Specifically, we utilized a mixed-methods approach to understand (i) the key dimensions of RQ and its drivers, (ii) the mechanism through which RQ affects relational outcomes (i.e. loyalty and willingness-to-pay premium price), and (iii) the moderating role of relationship duration and perceived risk among these relationships in a B2B professional service context. The results from a survey of 324 SME CEOs and/or owner-managers confirmed the importance of relationship value in mediating the effects of RQ and its outcomes, particularly in long-term relationships and under high-risk situations. The authors discuss the implications of the findings for theory and practice in the PSF context, and acknowledge the research limitations.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.