دانلود ترجمه مقاله مایل آخر تجارت الکترونیک در کشور بلژیک
عنوان فارسی |
مایل آخر تجارت الکترونیک در کشور بلژیک: توسعه یک شاخص تحویل هزینه خارجی |
عنوان انگلیسی |
E-commerce last-mile in Belgium: Developing an external cost delivery index |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ مایل آخر؛ هزینه های خارجی؛ لجستیک شهری |
درسهای مرتبط | تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. داده ها و روش تحقیق 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری و تحقیقات بیشتر
چکیده – افزایش در فروش های B2C آنلاین منجر به چند پارگی محموله های باری شده است. ارائه دهندگان خدمات لجستیک برای مقابله با رقابت بالا، یک اقتصاد مبتنی بر مصرف کننده، مشکلات تحویل ناموفق، لجستیک معکوس و معیارهای محیطی اتخاذ شده توسط سیاست گذاران به چالش کشیده می شوند که همگی بر هزینه ها فشار وارد می آورند. مایل آخر این تحویلات که به طور گسترده به عنوان هزینه بر ترین بخش از سفر پذیرفته می شود، توازن بین هزینه های داخلی، اثرات جانبی و تراکم تحویلات است. تاکنون اطلاعات کمی در مورد اثرات واقعی تجارت الکترونیک بر حمل و نقل و لجستیک بر جامعه وجود داشته است. در این مقاله، ما ابتدا توزیع فضایی تحویلات تجارت الکترونیک را در طول یک دوره 4 ماهه در بلژیک بررسی می کنیم. سپس ما یک روش تحقیق مبتنی بر کل کیلومتر های وسیله نقلیه طی شده را پیشنهاد می نماییم تا هزینه های خارجی هر بسته را در سطح ملی محاسبه نماییم. نتایج نشان می دهد که با وجود شهرنشینی زیاد در کشور، سرانه مصرف تجارت الکترونیکی در مناطق روستایی بیشتر است در حالی که تعداد کل کیلومتر های طی شده، مشابه آن در مناطق شهری است. در حالی که مناطق شهری بیشتر معایب مربوط به مایل آخر تجارت الکترونیک را بر خود هموار می کنند، هزینه خارجی متوسط برای هر بسته در مناطق روستایی بیشتر است.
The rise in online B2C sales resulted in a fragmentation of freight shipments. Logistics service providers are challenged to cope with high competition, a consumer-driven economy, failed delivery issues, reverse logistics and environmental measures taken by policymakers, which are all putting pressure on the costs. The last-mile of these deliveries, widely accepted as the most expense part of the trip, is a trade-off between internal costs, externalities and the density of deliveries. Little is known so far about the actual impacts of e-commerce on transport and logistics on society. In this paper, we first analyse the spatial distribution of e-commerce deliveries during a 4-month period in Belgium. Next, we propose a methodology based on the total vehicle-kilometres travelled to calculate the external costs per parcel at the national level. The results show that despite the high urbanization in the country, the e-commerce consumption per capita is higher in rural areas while the total number of kilometres travelled remains similar to that in urban areas. While urban areas undergo most of the disadvantages related to the e-commerce last-mile, the average external cost per parcel was found to be higher in rural areas.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.