دانلود ترجمه مقاله تقسیم ‌بندی مشتری در تجارت الکترونیک

عنوان فارسی

تقسیم ‌بندی مشتری در تجارت الکترونیک: کاربردهایی در مدل کسب‌ و کار بازگشت وجه نقدی

عنوان انگلیسی

Customer segmentation in e-commerce: Applications to the cashback business model

کلمات کلیدی :

  بازگشت وجه نقدی؛ شبکه اجتماعی؛ تجارت الکترونیک؛ رفتار مشتری؛ وفاداری؛ بازاریابی رابطه مند

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. جمع آوری داده ها 4. تحلیل تجربی و نتایج 5. بحث وبررسی و مفاهیم 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله یک تقسیم ‌بندی از مشتریان وب سایت بازگشت وجه نقدی را ارایه می ‌دهد. این تقسیم بندی مبتنی بر فعالیت و نقش تجاری مشتریان در شبکه اجتماعی سایت است. در این شبکه اجتماعی، مشتریان از تراکنش هایی که در وب سایت‌ های وابسته انجام می‌ دهند، سود می‌ برند. آمیختن استراتژی‌ های بازاریابی سنتی با توصیه‌ های شفاهی برای موفقیت این مدل کسب‌ و کار بسیار مهم است زیرا این توصیه‌ ها، اکتساب سود مشتری جدید را افزایش داده و وفاداری مشتریان موجود را تقویت می ‌کنند. این مطالعه نشان می‌ دهد که چگونه نقش مشتریان در شبکه اجتماعی وب سایت بازگشت وجه نقدی نشان ‌دهنده رفتار مشتری و فعالیت تجاری در وب سایت است. تقسیم ‌بندی ارائه شده، گذار مشتری از نظر سودآوری و ارشد بودن مشتری را شرح می ‌دهد. یافته‌ ها، رفتار مشتری را در تجارت الکترونیک و ارزش اعمال استراتژی های نگهداری شخصی سازی شده به هر خوشه نسبت به استراتژی ‌های عمومی یا استراتژی‌ های کسب مشتری توضیح می‌ دهند. این مقاله نحوه تحرک مشتریان بین خوشه ‌ها را توضیح می‌ دهد و افراد حرفه‌ ای را قادر می ‌سازد تا وفاداری مشتری و سودآوری بلند مدت را افزایش دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper presents a segmentation of cashback website customers. The segmentation is based on customers' commercial activity and role within the site's social network. In this social network, customers profit from the transactions they make on affiliate websites. Mixing traditional marketing strategies with word-of-mouth recommendations is crucial for the success of this business model because these recommendations boost new customer acquisitions and strengthen the loyalty of existing customers. This study shows how the customer's role within the cashback website's social network determines the customer's behavior and commercial activity on the website. The segmentation presented describes the customer journey in terms of customer profitability and seniority. The findings explain customer behavior in e-commerce and the value of applying personalized retention strategies to each cluster rather than generic strategies or customer acquisition strategies. This paper describes how customers move between clusters, enabling practitioners to increase customer loyalty and long-term profitability.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تقسیم ‌بندی مشتری در تجارت الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi