دانلود ترجمه مقاله محرک ها و موانع پذیرش تجارت الکترونیک در اندونزی

عنوان فارسی

محرک ها و موانع پذیرش تجارت الکترونیک در اندونزی: دیدگاه های افراد و پیامدهای ناشی از آن

عنوان انگلیسی

Drivers of and barriers to e-commerce adoption in Indonesia: Individuals' perspectives and the implications

کلمات کلیدی :

  پذیرش تجارت الکترونیک؛ کشورهای در حال توسعه؛ خریدار آنلاین؛ خرید آنلاین؛ افراد اندونزیایی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 75
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر تجارت الکترونیک در اندونزی 3. چارچوب نظری و مقالات تجربی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. یافته ها و مفاهیم 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، عوامل زمینه‌ای مؤثر بر تصمیم افراد اندونزیایی برای خرید آنلاین را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین، طی یک نظرسنجی سراسری صورت گرفته در سال 2019، داده های اولیه گرد آوری شد و تمام 34 استان اندونزی در این مطالعه در نظر گرفته شدند. همچنین، در خصوص پتانسیل روستاهای اندونزی (PODES) و کسب اطلاعات در مورد دسترس پذیری زیرساخت ها در سطح روستا، داده های ثانویه مورد استفاده قرار گرفتند. علاوه بر این در این مطالعه، چارچوب بهینه سازی سود خالص / ابزار استاندارد و یک مدل رگرسیون لجستیک باینری اتخاذ شده است. در مجموع در این مطالعه، 8854 نمونه قابل استفاده مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که در صورتیکه فردی مذکر، جوان، متاهل، تحصیلکرده و کارآفرین بوده و همچنین از دسترسی به اینترنت برخوردار باشد و توانایی دستیابی به خدمات لجستیکی و مالی را داشته باشد، دارای مهارت های دیجیتالی کافی بوده و در معرض محتوای نامطلوب قرار نگرفته باشد، در این صورت، احتمال استفاده از تجارت الکترونیک برای خرید آنلاین به صورت فزاینده ای افزایش می‌یابد. بر طبق این نتایج، یافته های بدست آمده به شرح زیر است: مزایای نسبی تجارت الکترونیک نسبت به تجارت سنتی و سازگاری تجارت الکترونیک با الزامات و ارزش‌های افراد می‌تواند به پذیرش/ اتخاذ آن منجر شود. برای گسترش تجارت الکترونیک، مهارت‌های دیجیتال و زیرساخت‌های مرتبط با آن از الزامات لاینفک محسوب می شوند. همچنین، قرار گرفتن در معرض محتوای مضر و نامطلوب به طور تجربی مانعی برای پذیرش تجارت الکترونیک محسوب می شود. از اینرو یافته های بدست آمده، نویسندگان را به ارائه توصیه هایی جهت ترویج پذیرش جامع تر تجارت الکترونیک و بهینه سازی سهم بخش تجارت الکترونیک در اقتصاد ملی هدایت می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study aims to investigate the underlying factors affecting Indonesian individuals' decision to make online purchases. Primary data were collected through a nationwide survey in 2019 covering all 34 Indonesian provinces. Secondary data regarding Indonesian villages' potential (POD ES) are utilized to provide information about the availability of infrastructure at the village level. The standard utility /net gain maximization framework is adopted, and a binary logistic regression model is employed. A total of 8854 useable samples are analyzed. The results suggest that the probability of using e-commerce to make online purchases increases if an individual is male, young, married, highly educated, and an entrepreneur, as well as has access to the Internet, can easily find logistic and financial services, has sufficient digital skills, and has not been exposed to harmful content. These results produce several findings: the relative advantages of e-commerce over traditional commerce and the compatibility of e-commerce with individuals' needs and values can drive its adoption; digital skills and the ubiquitous related infrastructures are essential requirements to expand e-commerce diffusion; exposure to harmful content is empirically discovered to be a barrier to e-commerce adoption. These findings lead the authors to provide recommendations to promote more inclusive e-commerce adoption and optimize the e-commerce sector's contribution to the national economy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله محرک ها و موانع پذیرش تجارت الکترونیک در اندونزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi