دانلود ترجمه مقاله رویکردی توزیعی برای ادغام DG و مدیریت کیفیت توان
عنوان فارسی |
رویکردی توزیعی برای ادغام DG و مدیریت کیفیت توان در سیستم های قدرت ریلی |
عنوان انگلیسی |
A Distributed Approach for DG Integration and Power Quality Management in Railway Power Systems |
کلمات کلیدی : |
  تولید پراکنده توان؛ سیستم های قدرت ریلی؛ کنترل Volt/VAR؛ بهینه سازی جهانی؛ کنترل پراکنده |
درسهای مرتبط | کیفیت توان (Power Quality) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. فرمول بندی مسأله 3. روش تحلیلی 4. مطالعه موردی 5. نتیجه گیری
کلمات کلیدی – امروزه، سیستم های ریلی به منظور پاسخ به افزایش تقاضا در زمینه سرعت های بالاتر، عملکرد پایدارتر، و حمل و نقل مسافران بیشتر، الکتریکی شده اند. اگرچه سیستم های کشش الکتریکی خاص به منظور ارائه توان برای مصرف بار ریلی مورد استفاده قرار گرفته اند، با این حال، چالش های عمده ای در زمینه کیفیت توان ظهور یافته اند. این مقاله مسأله کنترل Volt/VAR در سیستم های قدرت ریلی (RPS) را با در نظر گرفتن تولیدات پراکنده (DGs) متصل به سیستم از طریق اینورترهای هوشمند مورد بررسی قرار داده است. یک رویکرد آنالیز حساسیت Volt/VAR اقتصادی نیز برای به دست آوردن توان راکتیو ایده آل تزریق شده از واحدهای DG ارائه شده است. یک روش ذخیره انرژی تطبیقی ارائه شده که انرژی مازاد در دسترس برای سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) را به منظور بهره برداری نهایی مورد استفاده قرار می دهد. مسأله کاهش تلفات سیستم، و حفظ مشخصه ولتاژی خوب در قالب یک مسأله بهینه سازی چند هدفه فرمول بندی شده است. یک سیستم شش باسه برای تأیید معماری کنترلی مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج شبیه سازی حاکی از کاهش تلفات فنی و تنش روی تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک می باشند. پیاده سازی آسان مدل بدون طراحی مشکل پارامترها و بهره وری بالا حاکی از جنبه های بالقوه این موضوع در کاربردهای واقعی است.
Currently, railway systems are electrified to meet the rising demand for faster speed, more stable operation and more passenger traffic. Although special electrical traction systems are utilized to provide power for railway load consumption, major power quality challenges are present. This paper addresses the Volt/VAR control problem in railway power systems (RPS) considering distributed generations (DGs) interconnected to the system via smart inverters. An economic Volt/VAR sensitivity analysis approach is developed to obtain ideal reactive power injected from DG units. An adaptive energy reserve method is presented, which routes the surplus energy available to the energy storage system (ESS) to be utilized eventually. The problem of decreasing system losses, and maintaining a good voltage profile is formulated as a multi-objective optimization problem. A six-bus system is used for control architecture validation. Simulation results indicate reduction in the technical losses and the stress on automatic voltage regulators. Easy to implement model, without hard to design parameters and high efficiency, highlights the potential aspects for real-life applications.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.