دانلود ترجمه مقاله اندازه گیری کیفیت توان سیستم های توزیع
عنوان فارسی |
اندازه گیری کیفیت توان سیستم های توزیع با زیرساخت های شارژ فوق سریع LRT |
عنوان انگلیسی |
Power Quality Measurements of Distribution Systems with LRT Ultra-Fast Charging Infrastructures |
کلمات کلیدی : |
  برق رسانی در حمل و نقل؛ شارژ سریع؛ کیفیت توان؛ هارمونیک ها؛ بررسی تأثیرات |
درسهای مرتبط | کیفیت توان |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 12 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیکربندی زیرساخت های شارژ فوق سریع LRT 3. بررسی نتایج اندازه گیری کیفیت توان 4. نتیجه گیری
چکیده – معرفی حمل و نقل ریل نوری عاری از زنجیره (LRTs) در سیستم های حمل و نقل شهری به جایگزین خوبی برای اتومبیل های سوخت فسیلی متداول و LRTهایی با سیستم های اتصال بالاسری تبدیل شده است. این نوع قطارهای LRT از طریق سیستم های ذخیره سازی انرژی آنبورد تغذیه می شوند که المان های زیرساخت های مربوط به تأمین انرژی الکتریکی برای شارژ مجدد قطارهای LRT بوده و به دلیل شارژ ثابت در ایستگاه در طول ده ها ثانیه، نیازمند جریان و توان شارژ سریع می باشد. این موضوع به دلیل موضوعات مربوط به LRT، مسائلی را در زمینه کیفیت توان ایجاد می کند. درک تأثیر شارژ LRT روی سیستم های توزیع قبل از عملکرد در مقیاس بزرگ بسیار ضروری است. در این مقاله، یک اندازه گیری کیفیت توان میدانی از سیستم های توزیع عملی متصل به سیستم LRT با 6 ایستگاه کششی و 1 ایستگاه کششی انباری انجام شده است. برخی از نتایج اندازه گیری مربوط به ولتاژ، جریان، هارمونیک ها، و انحرافات ولتاژی ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته اند.
The introduction of catenary-free light rail transits (LRTs) in currently urban transportation systems becomes tendency and attractive alternative to traditional fuel cars and LRTs with overhead contact systems. This type of LRT trains are powered through onboard energy storage systems which are elements in an infrastructure that supplies electric energy for recharging of the LRT trains, which requires a higher charger power and current due to the fixed at-station charge duration of tens of seconds. It has been much more concern over power quality issues caused by the LRT. It is necessary to understand the influence of LRT charging impact on distribution systems before they are operated in scale. In this paper, a field power quality measurement of a practical distribution system connected to a LRT system with 6 traction substation stations and 1 depot traction substation station is carried out. Some of measured results of voltage/current trend, harmonics, and voltage deviations are presented and discussed.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.