دانلود ترجمه مقاله تیم های خدمات دیجیتال در دولت

عنوان فارسی

تیم های خدمات دیجیتال در دولت

عنوان انگلیسی

Digital service teams in government

کلمات کلیدی :

  تیم های خدمات دیجیتال؛ روش های تحول دیجیتال؛ فضای سوم؛ واحدهای IT ؛ حاکمیت IT

درسهای مرتبط مدیریت دولتی؛ مدیریت فناوری اطلاعات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه مطالعه 3. چارچوب نظری 4. طرح تحقیق 5. یافته ها: ظهور تیم های خدمات دیجیتال 6. بحث: درباره تئوری زمینه های تیم های خدمات دیجیتال 7. مفاهیم 8. سوالات پژوهش آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – دولت های ملی بمنظور پاسخ به چالش های پیچیده به دولت و جامعه به شیوه ای پاسخگو و چابک، در حال ایجاد تیم های خدمات دیجیتال(DST) هستند–واحدهای IT خارج از دفتر متمرکز CIO قرار دارند. DST ها به عنوان فضای سوم بین بخش های متمرکز و غیرمتمرکزIT ظاهر می شوند و در اثر خرابی های گسترده IT و نیاز به رهایی از پديده نادر- وظایفی که تاکنون دفاتر سنتی CIO قادر به انجام آنها نبوده اند- در پروژه های IT ایجاد می شوند. اصول طراحی DST ها مشابه ایده اولیه تیم خدمات دیجیتال دولت انگلستان می باشد و در سایر کشورها از قبیل ایالات متحده آمریکا، کانادا، ایتالیا یا فنلاند پیاده سازی شده است. در این مقاله، یک رویکرد تفسیری کیفی برای درک عوامل زمینه ای خارجی و داخلی انتخاب شد که به ظهور این تیم های خدمات دیجیتال کمک می کنند. این مقاله با ارائه بینشی درباره فضای سوم بین بخش های متمرکز و غیرمتمرکز IT برای سازماندهی حاکمیت IT در سازمان های بخش عمومی، وضوح اولیه در ترکیب و وظایف DST را بیان می کند و نظریه موجود در این زمینه را گسترش می دهد. مقدمه: تیم های خدمات دیجیتال (DST) ،به عنوان سومین فضای حاکمیت IT در بین دفاتر CIO متمرکز و غیرمتمرکز ظاهر شده اند. می توان آنها را به عنوان ساختارهای سازمانی توصیف کرد که با هدف ارائه خدمات سریعتر دولت دیجیتال و به روشی کاربر محورتر از اقدامات دولت الکترونیک بر طراحی مجدد خدمات و فرایندها تمرکز می نمایند. رویکردهای قبلی دولت دیجیتال از دیجیتالی کردن عملیات داخلی به سمت ارائه خدمات دیجیتالی خارجی رفته است (به عنوان مثال، برای مرور مراحل دولت دیجیتال، به برت اشنایدر و مرگل، 2011 رجوع کنید). وضعیت فعلی دیجیتال سازی خدمات عمومی را می توان به عنوان گذار بین حالت های تولید توصیف کرد: از خدمات آنالوگ به حالت چند کانالی آنلاین بهمراه خدمات آنالوگ اضافی که به صورت موازی ارائه شده اند. این تأخیر در مقایسه با استفاده از فناوری بخش خصوصی در ارائه خدمات و محصولات آنلاین، به طور بسیار تأثیرگذار توسط این نقل قول باراک اوباما بیان شده است: «ما در عصر اطلاعات زندگی و تجارت می کنیم، اما آخرین نوسازی مهم دولت در عصر تلویزیون سیاه و سفید رخ داده است» (2011).

نمونه متن انگلیسی مقاله

National governments are setting up digital service teams (DST) – IT units outside the centralized CIO's office – to respond to complex governmental and societal challenges in a responsive and agile manner. DSTs emerge as a third space between centralized and decentralized IT departments that are triggered by large-scale IT failures and the need to abandon black swan IT projects - tasks that traditional CIO offices were not able to handle so far. DSTs design principles have been replicated from the initial idea of the UK's Government Digital Service team and implemented in other countries, such as the U.S., Canada, Italy, or Finland. For this article, a qualitative interpretative approach was chosen to understand external and internal context factors that contribute to the emergence of these digital service teams. The article brings initial clarity of the composition and tasks of DSTs and extends the existing theory of context by providing insights about this third space between centralized and decentralized IT departments to organize IT Governance in public sector organizations. Introduction: Digital service teams (DST) have emerged as a third space of IT governance in between centralized and decentralized CIO offices. They can be described as organizational structures that are focusing on the redesign of services and processes with the goal to provide digital government services faster and in a more user-centric way than existing e-government efforts. Previous digital government approaches have moved from initially digitizing internal operations to external digital service delivery (for an overview of the phases of digital government, see, for example, Bretschneider & Mergel, 2011). The current status of digitalization of public services can be described as transition between modes of delivery: from analog services to multi-channel online plus additional analog services offered in parallel. This delay in comparison to private sector technology use in the provision of online services and products has been poignantly expressed by Barack Obama's following quote: “We live and do business in the Information Age, but the last major reorganization of the government happened in the age of black-and-white TV” (2011).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 14 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تیم های خدمات دیجیتال در دولت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi