دانلود ترجمه مقاله دینامیک یادگیری سازمانی از نحوه شکست نوآوری های دولت الکترونیک
عنوان فارسی |
خلاء دانش: دینامیک یادگیری سازمانی از نحوه شکست نوآوری های دولت الکترونیک |
عنوان انگلیسی |
Knowledge vacuum: An organizational learning dynamic of how e-government innovations fail |
کلمات کلیدی : |
  خلاء دانش؛ دولت الکترونیک؛ نوآوری؛ حاکمیت؛ یادگیری سازمانی؛ پیاده سازی سیاسی |
درسهای مرتبط | مدیریت دولتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 87 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. اتخاذ نوآوری های دولت الکترونیک: مروری بر توسعه تاریخی دولت الکترونیک 3. چارچوب مفهومی خلاء دانش در نوآوری دولت الکترونیک 4. موردی از نوآوری سیستم دولت الکترونیک پیاده سازی شده 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – با وجود تلاش جهت اجراء نوآوری های دولت الکترونیک به منظور افزایش کارایی سازمان های عمومی طی چندین دهه گذشته، نوآوری الکترونیک اغلب انتظارات شهروندان، قانونگذاران و یا سازمان ها را برآورده نمی سازد. اگرچه طیف گسترده ای از دلایل از جمله برنامه ریزی ضعیف تا اجراء نامناسب باعث بروز این شکست شده، اما هنوز هم علت اصلی این مساله ناشناخته مانده است. به منظور توسعه بیشتر درک شرایط مزایای تحقق نیافته نوآوری دولت الکترونیک، ما یک چارچوب مفهومی از خلاء دانش را پیشنهاد کردیم که در آن سازمان تلاش هایی به منظور بررسی چرخه عملکرد پایین انجام می دهد. در این مطالعه، ابتدا به بررسی سابقه دولت الکترونیک و عواملی که بر موفقیت و شکست نوآوری الکترونیک تاثیر می گذارند، پرداختیم. سپس، یک چارچوب مفهومی را توسعه دادیم و به بررسی علل شکست نوآوری دولت الکترونیک پرداختیم. سپس با بحث در رابطه با پیامدهای نظری و عملی چارچوب مفهومی و محدودیت های آن در درک وضعیت فعلی نوآوری های دولت الکترونیک به یک نتیجه گیری نهایی دست یافتیم.
In spite of attempting to implement e-government innovations to enhance efficiency in public organizations for several decades, e-government innovation has often not met the expectations of citizens, legislatures, or the organizations. Although a wide range of causes from poor planning to improper implementation have been suggested for explanation of failures, it is still challenging to theoretically construct an explanation of what the overarching dynamic is behind those causes. To further develop the understanding of the conditions of unrealized benefits of e-government innovation, we propose a conceptual framework of a knowledge vacuum, which is an organizational condition in which excessive exploration and organizational inertia interact to create a vicious cycle of low performance. We first review the history of e-government and factors that affect the success and failure of e-government innovation. Next, we develop the conceptual framework, and apply the concept to review an e-government innovation failure case for an illustrative purpose. We conclude by discussing theoretical and practical implications of the conceptual framework and its limitations in understanding the current state of e-government innovations.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.