دانلود ترجمه مقاله کارآفرینی دیجیتال: مرور ساختاریافته میان رشته ای ادبیات تحقیق

عنوان فارسی

کارآفرینی دیجیتال: مرور ساختاریافته میان رشته ای ادبیات تحقیق و طرح پژوهشی

عنوان انگلیسی

Digital entrepreneurship: An interdisciplinary structured literature review and research agenda

کلمات کلیدی :

  کارآفرینی دیجیتال؛ کسب و کار نوپای دیجیتال؛ کسب و کارهای جسورانه اینترنتی؛ سرمایه گذاری مخاطره آمیز دیجیتال؛ کسب و کارهای نوپای آنلاین

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 156
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تعاریف 3. روش تحقیق 4. بینش 5. تمرکز و نقد 6. "بازتعریف تحول": آینده کارآفرینی دیجیتال 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، تحقیقات درباره کارآفرینی دیجیتال را بطور ساختاریافته مرور نموده تا بینش هایی درباره تحولات اخیر در این زمینه را بدست دهد، تحقیقاتی که تاکنون انجام شده را نقد کند، و فرصت ها برای پژوهش های آتی را شناسایی نماید. ما سه جنبه پژوهش انتقادی- بینش، نقد، و بازتعریف تحولی- را بکار گرفتیم تا تحقیقات را تحلیل و ترکیب کنیم. تعاریف سازه های کلیدی را خلاصه سازی کردیم و سه مرحله توسعه تحقیقات که متناظر با توسعه عملکرد است را شناسایی نمودیم. تحلیل 133 مقاله پژوهشی بر اساس رشته، زمان، روش، جغرافیا و تمرکز نظریه ای آنها، ما را آگاه نمود که تحقیقات درباره کارآفرینی دیجیتال، پراکنده، ناهمگون و دارای واکنش کند در مقابل عملکرد بوده است. با اینحال، اکنون این مقوله سریعاً در حال کسب مشروعیت و هویت است، بسرعت در حال رشد می باشد و بیش از گذشته، میان رشته ای شده است. بدقّت بررسی نمودیم که دیدگاه های شناخته شده درباره فرآیندها و خوشه های کارآفرینی، چگونه در یک دنیال دیجیتال کنار گذاشته شده است. برای ترسیم آینده این مقوله، غلبه مطالعات تَک موردی و مقالات مفهومی باید توسّط روش های{تحقیق} طولی و ترکیبی، مطالعات چند موردی و پژوهش های کمّی، تکمیل گردد. تحقیقات یکپارچه سازی بیشتر، که ترجیحاً به عنوان مدل های پویا ارائه شوند، موجب پیشرفت این مقوله خواهند شد. خروجی طرح و اقدام پژوهشی، و همکاری با کارشناسان، بینش های مبتنی بر عملکرد را بدست می دهد. این مقاله، یک گفتمان میان رشته ای برای سیاست و عملکرد متاثّر از شواهد را تسهیل خواهد کرد. مقدّمه: صنایع و بازارهای گوناگون مانند رسانه ها، سرگرمی، تبلیغات، خرده فروشی، حمل و نقل، و مهمان نوازی در اثر نوآوری در مدل های کسب و کار مانند بازارهای دیجیتال چندوجهی، رسانه های اجتماعی، تجارت الکترونیک، و نرم افزار به عنوان یک سرویس، متحول گردیده اند. این اقتصاد دیجیتال در حال گسترش، وجود خود را، تا حدود زیادی، مرهون اقدام کارآفرینی با پشتوانه فنّاوری های دیجیتال، می باشد. در حقیقت، شرکت هایی که کار خود را به عنوان کسب و کارهای نوپای دیجیتال آغاز کردند- مانند، گوگل، فیس بوک، آمازون، علی بابا، دراپ باکس، اوبر، و اِیر بی اِن بی- اکنون جزو غول های شرکتی در جهان شمرده می شوند. به راستی، اقتصاد دیجیتال یکی از مهم ترین تحولات اقتصادی از زمان انقلاب صنعتی خوانده شده است، درحالیکه کارآفرینی دیجیتال، دقیقاً در خاستگاه این انقلاب قرار دارد ( کراوس و همکاران، 2019؛ نامبیسان، 2019؛ ژائو و کولیِر، 2016).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper provides a structured literature review of digital entrepreneurship to generate insights into recent developments in the field, critique the research to date, and identify opportunities for future research. We have applied the three aspects of critical research – insight, critique, and transformative redefinition – to analyse and synthesise the literature. We distil the definitions of the key constructs and identify three research development phases corresponding to practice development. Analysis of 133 scholarly articles by discipline, time, methodology, geography and theoretical focus informs that digital entrepreneurship research has been fragmented, divergent and slow to respond to practice. However, the field is now rapidly acquiring legitimacy and an identity, growing rapidly and is becoming more interdisciplinary. We explore how established views of entrepreneurial processes and clusters are being upended in a digital world. In outlining the future of the field, a preponderance of single case study and conceptual articles need to be supplemented with longitudinal, mixed methods, multiple case study and quantitative research. More integrative research, preferably presented as dynamic models, would advance the field. Design and action research output, and collaborations with practitioners will yield practice-driven insights. This paper will facilitate an interdisciplinary dialogue for evidence-informed policy and practice. Introduction: Industries and markets as varied as media, entertainment, advertising, retail, transport, and accommodation have been transformed by business model innovations, such as multi-sided digital marketplaces, social media, e-commerce, and software-as-a-service. This expanding digital economy owes its existence in large part to the entrepreneurial action enabled by digital technologies. In fact, companies that began as digital start-ups – Google, Facebook, Amazon, Alibaba, Dropbox, Uber, AirBNB – are now counted among the world's corporate giants. Indeed, the digital economy is hailed as one of the most significant economic developments since the industrial revolution, and digital entrepreneurship sits squarely at the origins of this revolution (Kraus et al., 2019; Nambisan, 2019; Zhao and Collier, 2016).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله کارآفرینی دیجیتال: مرور ساختاریافته میان رشته ای ادبیات تحقیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi