دانلود پایان نامه تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی و آگاهی از پایداری بر قصد خرید

عنوان فارسی

تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی و آگاهی از پایداری بر قصد خرید لباس های دست دوم در نیجریه

عنوان انگلیسی

The Impact of Demographic Variables and Sustainability Awareness on Purchase Intention on Second-hand Clothing in Nigeria

کلمات کلیدی :

  پوشاک دست دوم؛ متغیرهای جمعیت شناختی؛ آگاهی از پایداری؛ قصد خرید

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 52 دانشگاه : University of Gävle
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس : 56
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
349,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی و آگاهی از پایداری بر قصد خرید لباس های دست دوم در نیجریه" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

پیشینه: بر طبق یافته های بدست آمده، پوشاک دست دوم به طور قابل ملاحظه هم در بخش تحقیقات و هم در دنیای واقعی مورد توجه فزاینده ای قرار گرفته اند. همچنین آثار موجود، تاریخچه پیدایش این نوع پوشاک، انگیزه های خرید و تاثیر آنها بر محیط زیست و همچنین تاثیر آن بر کشورهایی که این لباس های دست دوم را وارد می کنند را مورد تاکید قرار می دهد. همچنین انتظار بر این است که جمعیت شناسی مصرف کنندگان در قصد آنها برای خرید کالاهای خاص نظیر این نوع پوشاک نیز تاثیرگذار باشد. یافته های بدست آمده حاکی از آن است که افراد در قصد خود برای خرید پوشاک دست دوم، ثبات و تداوم پذیری را در پیش گرفته اند. هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی، آگاهی و تداوم پذیری بر قصد خرید مصرف کنندگان در زمینه پوشاک دست دوم و یا به بیان دیگر، با هدف بررسی اینکه آیا روابط آماری بین جنسیت، سن، درآمد، سطح تحصیلات و آگاهی، ثبات و تداوم پذیری در قصد خرید پوشاک دست دوم در نیجریه وجود دارد یا خیر انجام گرفته است. روش: پژوهش حاضر با استفاده از روش کمی انجام گرفته است و بر اساس تئوری های موجود، پنج فرضیه نیز در رابطه با آن طرح ریزی شده است. همچنین، یک نظرسنجی آنلاین (که از طریق رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری شده است) انجام گرفت و نمونه ای متشکل از 111 پاسخ دهنده نیز ایجاد شد. همچنین پاسخ ها از طریق نرم افزار اکسل و SPSS تحلیل شدند. نتیجه گیری: یافته های بدست آمده از پژوهش حاضر حاکی از آن است که هیچ یک از متغیرها از تاثیر چندانی بر تمایل مصرف کنندگان برای خرید پوشاک دست دوم برخوردار نبوده است. پیامدها: بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که کسب‌وکارها برای موقعیت‌یابی کسب‌وکار خود می‌توانند به نحو موثری از یافته‌های بدست آمده از این پژوهش برای تقویت استراتژی خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند، زیرا قصد خرید پوشاک دست دوم از ارتباطی با جنسیت، سن، درآمد، سطح تحصیلات و آگاهی، ثبات و تداوم پذیری برخوردار نمی باشد. همچنین این پژوهش، سطح آگاهی افراد از ثبات و تداوم پذیری و نیاز دولت به تقویت و بهبود شرایط و تسهیلات لازم برای ارائه این نوع پوشاک را خاطر نشان می کند. نوآوری: مطالعه حاضر، پژوهشی است که برای اولین بار نحوه تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی، آگاهی، ثبات و تداوم پذیری بر قصد خرید پوشاک دست دوم در نیجریه را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین پژوهش حاضر به نحو قابل ملاحظه ای در گسترش و بهبود مقالات مربوط به پوشاک دست دوم موجود (که می تواند الهام بخش مطالعه تطبیقی بوده و در زمینه اتخاذ تصمیمات تجاری نیز ارزشمند باشد) موثر است.

چکیده انگلیسی

Background: Second-hand clothing has significantly continued to generate interest both in research and in the real world and emphasis of existing works revolve around history, motivations for buying and effect on the environment as well as the impact on the countries that these second-hand clothes are imported. Consumers’ demographics is expected to play a role in their intention to purchase certain goods including clothes and findings also revealed that people have begun to incorporate sustainability in their intention to purchase second-hand clothing. Purpose: The purpose of this study was to investigate the impact of demographic variables and sustainability awareness on the consumers’ purchase intention on secondhand clothing. In other words, to investigate if statistical relationships exist between gender, age, income, educational level and sustainability awareness on the intention to purchase second-hand clothing Nigeria. Method: This research was conducted through a quantitative method and five hypotheses were formulated based on the theory. An online survey was developed and shared through social media and sample of 111 respondents was generated. These responses were analysed through Excel and SPSS. Conclusion: Findings showed that none of the variables influenced consumers’ intention to purchase second-hand clothing Implications: Businesses can take advantage of this to position their business through this findings to intensify their strategy since intention to purchase second-hand clothing has no relationship with gender, age, income, educational level and sustainability awareness. It also brought to light the level of sustainability awareness of the people and the need for the government to promote it. Originality: This work was the first to examine how demographic variables and sustainability awareness impact purchase intention on second-hand clothing in Nigeria. This contributes to existing second-hand clothing literature which is capable of inspiring comparative study and can also be useful for business decision.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 349,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی و آگاهی از پایداری بر قصد خرید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi