عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش سبک های مختلف تصمیم گیری مدیران در بهبود عملکرد سازمانی |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Managers' Decision-Making Different Styles in Improving Organizational Performance |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
دانلود پاورپوینت تاثیر تصمیم گیری بر بهبود بهره وری |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
تصمیم گیری، انتخاب یک گزینه از میان گزینه های مختلف پیش رو برای دستیابی به یک هدف معین می باشد. یک تصمیم را می توان به صورت یک فرآیند ذهنی در نظر گرفت که ما را وادار به تحلیل وضعیت می کند تا بتوانیم بر آن تسلط داشته باشیم یا دانش خود را در زمینه ای که باید برایش تصمیم گیری شود، افزایش دهیم. در شرایط واقعی، اکثر تصمیم ها با اطلاعات ناکامل گرفته می شوند، و اطلاعات غیردقیق و ناکافی وجود دارند. با در نظر گرفتن این عوامل و عوامل دیگر در مورد مکان یا ناکافی بودن اطلاعات موجود، تصمیمات به نحو غلط گرفته می شوند، که می توانند مسائل بیشتری برای سازمان یا فرد بوجود بیاورند. بنابراین، همه عوامل لازم در طی تصمیم گیری لازم است مهیا و کافی باشند تا برای مقابله با وضعیت پیش رو، تصمیم صحیحی اتخاذ گردد.
عملکرد سازمانی به میزان قابل ملاحظه ای براساس موفقیت ها و رشد مالی، اندازه گیری می شود. هیچکدام از سازمان ها نمی خواهند ضرر یا رشد کم در آینده داشته باشند. بنابراین مدیران سازمان ها اسرار دارند که عملکرد را همراستا با عملیات های تجاری بهبود دهند. این رویکرد دستیابی به عملکرد، زمینه را برای مدیریت ارشد فراهم می کند تا تلاش ها و توانایی های فکری مدیران خود را در سازنده کردن و بهره ور کردن کسب و کار، تشخیص دهند. برای حصول عملکرد سازمانی پایدار، مدیران باید در قالب ریزی مسیر سازمان خود به سمت دستیابی به اهداف سازمانی، تصمیم گیری کنند. مدیران نیاز به اطلاعات اساسی برای گرفتن تصمیمات تجاری دارند، بنابراین مدیران باید اطلاعاتی اساسی قبل از تصمیم گیری داشته باشند. از آنجایی که تصمیمات براساس اطلاعات، تاثیرات زیادی به دنبال دارد و تصمیم گیری تجاری ضعیف در عملکرد سازمانی منعکس می شوند، باید اهمیت زیادی به این موضوع داد. تصمیمات مدیران به صورت روزانه بر سازمان تاثیر می گذارند. تصمیم گیرندگان تاثیر قابل ملاحظه ای بر عملکرد یک شرکت دارند. در نتیجه، تاکید این پروپوزال، ارزیابی سبک های تصمیم گیری مختلف کارکنان و تاثیر این سبک های تصمیم گیری بر عملکرد سازمانی، می باشد.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده و همه بخش های لازم پروپوزال در آن آماده شده است. در نتیجه مطالعه این پروپوزال می تواند دانشجویان را با این ساختارها آشنا کرده و نیز ایده های پژوهشی جدیدی را برای تحقیقات آتی، در اختیار آنها قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
محمد –
مثبت