دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده قصد استفاده مشتریان از شبکه های لذت جویانه

عنوان فارسی

عوامل تعیین کننده قصد استفاده مشتریان از شبکه های لذت جویانه: مورد اینستاگرام

عنوان انگلیسی

Determinants of customers' intentions to use hedonic networks: The case of Instagram

کلمات کلیدی :

  اینستاگرام؛ لذت درک شده؛ هویت اجتماعی (شناختی، عاطفی و ارزش گذارانه)؛ سهولت استفاده درک شده؛ قصد استفاده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی؛ مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 140
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مدل مفهومی و فرضیات پژوهش 4. روش تحقیق 5. آزمون فرضیه ها و نتایج مطالعه 6. بحث و بررسی، نتیجه گیری و مشارکت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ظهور اینترنت چالشی برای تحلیل اقتصادی سنتی است، چرا که تاثیر زیادی بر عادات مردم و نیز بر استانداردهای زندگی آنان در سراسر جهان دارد. در سال ‌های اخیر، به مطالعه تاثیر استفاده از اینترنت و به طور خاص، تاثیر شبکه‌ های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده توجه خاصی صورت گرفته ‌است. هدف این مطالعه، توسعه یک مدل خاص است که تاثیر فناوری لذت جویانه مانند اینستاگرام را بررسی نموده و به منظور هدف، برخی از عوامل اجتماعی را یکپارچه می نماید. عوامل مورد مطالعه اصلی توسط مدل پذیرش فنآوری (TAM) مورد اجتناب واقع می شوند. این موارد لذت درک شده و هویت اجتماعی می باشند. علاوه بر این، این مقاله تلاش دارد تا CRM اجتماعی را مورد بررسی قرار داده و مفاهیم نظری و عملی ارایه دهد. این مطالعه همچنین تلاش می کند که نتایج مطالعه اول را با استفاده از یک مطالعه کیفی تایید نماید. نتایج اثر مثبت لذت درک شده، هویت اجتماعی (شناختی، عاطفی و ارزش گذارانه) و سهولت استفاده درک شده را بر قصد استفاده از اینستاگرام تایید می نمایند. با این حال، ما هیچ پشتیبانی تجربی را برای تاثیر معنی دار و مثبت سودمندی درک شده بر قصد استفاده از شبکه ‌های اجتماعی یافت ننمودیم. نتایج مطالعه کیفی نمی‌ تواند تاثیر سودمندی درک شده بر قصد استفاده از اینستاگرام را تایید نماید. بینش ارزشمند حاصل از این مطالعه می ‌تواند برای بهبود شیوه‌ های مدیریتی و کمک به شرکت ها جهت توسعه برنامه‌ های مداخله‌ ای موثر برای جذب، تشویق، ترغیب و نفوذ مشتریان بالقوه آنان به مشارکت در برنامه‌ های CRM اجتماعی آنها مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The emergence of the internet is a challenge for classical economic analysis, as it has a huge impact on people's habits and also on their living standards all over the world. In recent years, a particular attention has been paid to the study of the effect of Internet use and in particular, the impact of social networks on consumer behavior. The aim of this study is to develop a specific model that examines the impact of hedonic technology, such as Instagram, and integrates for the purpose some social factors. The key studied factors are eschewed by the Technology Acceptance Model (TAM). These are perceived pleasure and social identity. In addition, this paper tries to explore social CRM and provide theoretical and practical implications. This study tries also to validate the results of a first study by using a qualitative study. The results confirm the positive effect of perceived pleasure, social identity (cognitive, affective and evaluative) and perceived ease of use on intention to use Instagram. However, we found no empirical support for the significant and positive effect of perceived usefulness on the intention to use social networks. The results of the qualitative study could not validate the impact of perceived usefulness on the intention to use Instagram. The valuable insights gained from this study can be used to improve management practices and to help companies to develop more effective intervention programs to attract, encourage, motivate and influence their potential clients to participate in their social CRM programs.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده قصد استفاده مشتریان از شبکه های لذت جویانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi