دانلود ترجمه مقاله روابط مشتری- تامین کننده و هزینه بدهی
عنوان فارسی |
روابط مشتری- تامین کننده و هزینه بدهی |
عنوان انگلیسی |
Customer-Supplier relationships and the cost of debt |
کلمات کلیدی : |
  هزینه بدهی؛ روابط مشتری- تامین کننده؛ نظارت و صدور گواهی |
درسهای مرتبط | حسابداری و اقتصاد |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 28 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. توسعه فرضیات 3. داده ها و متغیرها 4. نتایج 5. تحلیل های بیشتر 6. درون زایی 7. نتیجه گیری
چکیده – مطالعه می کنیم که آیا روابط مشتری- تامین کننده، بر هزینه بدهی یک تامین کننده اثرگذار است یا خیر. با استفاده از 5،704 اوراق قرضه شرکت های سهامی آمریکایی که از سال 1983 تا 2013 انتشار یافته است، دریافتیم که معمولاً هنگامیکه روابط بین مشتری عمده - تامین کننده وجود دارد، هزینه بدهی کاهش پیدا می کند. این یافته در مقابل سنجه های بدیل روابط مشتری عمده- تامین کننده، تحلیل های زیرنمونه، تحلیل نمونه انطباق امتیاز گرایش، و یک رویکرد متغیّرهای ابزاری، استوار و باثبات بود. نتایج با فرضیه صدور گواهی سازگار است، به صورتی که یک مشتری عمده نقش یک موجودیت ناظر و گواهی کننده را برای تامین کننده خود ایفا می کند، و در نتیجه، عدم تقارن اطلاعاتی بین تامین کننده و بستانکارانش را کاهش می دهد. علاوه بر این، چنانچه تامین کننده ناشر{اوراق قرضه}، ویژگی دارایی بیشتری داشته باشد، هزینه بدهی تامین کننده کاهش مضاعف می یابد، درحالیکه تامین کنندگان در صنایع رقابتی تر، مزایای اعتبارسنجی را پذیرا نمی شوند. مقدّمه: مشخّص شده است که روابط مشتری- تامین کننده، بسیاری از فعالیت های مالی یک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد. دو سازوکار بالقوّه اصلی وجود دارد که از آن طریق، رابطه مشتری عمده- تامین کننده، ممکن است بر هزینه بدهی شرکت یک تامین کننده اثر بگذارد : فرضیه ریسک اعتباری متمرکز و فرضیه صدور گواهی ( تصدیق). طبق فرضیه ریسک اعتباری متمرکز ( برای مثال، بچِتی و سیِرا، 2003؛ کِیل و شاهرور، 2007؛ بَنرجی و همکاران، 2008) ، یک شرکت که از روابط بین مشتری عمده- تامین کننده برخوردار است، غالباً، باید سرمایه گذاری های خاص رابطه را انجام دهد، که آن نیز، به افزایش یافتن ریسک اعتباری متمرکز و هزینه بدهی بیشتر منجر می گردد. در مقابل، فرضیه صدور گواهی ( جانسون و همکاران، 2010؛ هوی و همکاران، 2012؛ سِن و همکاران، 2016) یک کانال نظارت و صدور گواهی را پیشنهاد می دهد که به واسطه آن، روابط مشتری عمده- تامین کننده، بر ارزش تامین کننده اثرگذار است. طبق این فرضیه، روابط مشتری- تامین کننده، مشوق های مشتریان عمده برای نظارت کردن بر تامین کنندگان خود را تسهیل می کند، و در نتیجه، عدم تقارن اطلاعاتی بین تامین کنندگان و بستانکاران آنها را کاهش می دهد، که به هزینه بدهی کمتر برای تامین کنندگان می انجامد.
We study whether the presence of major customer-supplier relationships affects a supplier's cost of debt. Using 5,704 U.S. corporate bonds issued from 1983 to 2013, we find that the cost of debt tends to be reduced when there are major customer-supplier relationships. This finding is robust to alternative measures of major customer-supplier relationships, subsample analyses, a propensity score matched sample analysis, and an instrumental variables approach. The results are consistent with the certification hypothesis, where a major customer serves as a monitoring and certifying entity for its supplier, thereby reducing information asymmetry between the supplier and its creditors. Moreover, the supplier's cost of debt is further reduced if the issuing supplier has higher asset specificity, whereas suppliers in more competitive industries do not incur the benefits of the validation. Introduction: Customer-supplier relationships are known to influence many financial activities of a firm. There are two major potential mechanisms through which a major customer-supplier relationship might affect a supplier firm’s cost of debt: the concentrated credit risk hypothesis and the certification hypothesis. According to the concentrated credit risk hypothesis (e.g., Becchetti and Sierra, 2003 ; Kale and Shahrur, 2007 ; Banerjee et al., 2008 ), a firm with major customer-supplier relationships often has to undertake relationship-specific investments, which will in turn lead to higher concentrated credit risk and higher cost of debt. In contrast, the certification hypothesis (Johnson et al., 2010 ; Hui et al., 2012 ; Cen et al., 2016 ) suggests a monitoring and certifying channel through which major customer-supplier relationships affect the value of the supplier. According to this hypothesis, customer- supplier relationships facilitate major customers’ incentives on monitoring their suppliers, thereby reducing information asymmetry between the suppliers and their creditors, resulting in a lower cost of debt for the suppliers.
ترجمه این مقاله در 38 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 21 و 22 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.