دانلود ترجمه مقاله تاثیر استراتژی مشتری محور بر عملکرد مالی

عنوان فارسی

تاثیر استراتژی مشتری محور بر عملکرد مالی با نقش واسط HRM و قابلیت نوآوری

عنوان انگلیسی

Impact of customer-oriented strategy on financial performance with mediating role of HRM and innovation capability

کلمات کلیدی :

  کمیتی؛ واسط و میانجی؛ عملکرد مالی؛ استراتژی مشتری محور؛ قابلیت نوآوری و HRM

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 48
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بررسی نتایج 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف – هدف این مقاله، توجیه رابطه بین استراتژی مشتری محور (COS) و عملکرد مالی (FP) شرکت برای بررسی نقش مدیریت منابع انسانی (HRM) حمایت کننده در پیاده سازی COS و مشارکت در FP شرکت می باشد. همچنین، نقش میانجیگر قابلیت نوآوری (IC) بین COS و FP شرکت را نیز این مقاله بررسی می کند. طراحی/روش تحقیق/رویکرد – رویکرد استفاده شده برای این مطالعه، کمیتی است. داده های لازم برای آزمون فرضیه از مدیران شرکت های تولیدی گوجرانوالا، پاکستان، گردآوری شدند. برای انجام تحلیل داده، مدل سازی معادله ساختاری استفاده شد. یافته ها – یافته های این مطالعه نشان دادند که رابطه مثبت معناداری بین COS، و FR با اثرات میانجی گر مثبت معنادار HRM حمایت کننده و IC وجود دارد. محدودیت ها/دلالت های پژوهش – این پژوهش فقط در بخش ساخت و تولید انجام شده است. بنابراین، توصیه می شود که پژوهشگران آتی این پژوهش را در بخش های دیگر انجام دهند. دوم اینکه، این پژوهش تنها بر IC تاکید داشت، در حالی که قابلیت های سازمانی (OC) بسیار دیگری وجود دارند که می توان از آنها استفاده نمود. دلالت های عملی – این پژوهش برای همه شرکت هایی که از COS برای درک اینکه چگونه HR خود را برای رسیدن به هدف استراتژی بسیج کنند، مفید می باشد. این امر شرکت های تولیدی را قادر به درک و کار برروی IC خواهد کرد. اصالت/ارزش – پیش بینی می شود که این مطالعه به ادبیات موجود در مورد فرآیند استراتژی و OC، غنا بخشد و ارزش افزایی کند. این مطالعه، یکی از اولین مطالعاتی است که IC را به عنوان میانجیگر بین COS و FP سازمانی بررسی می کند، بنابراین زمینه های پژوهشی جدیدی را فراهم می سازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this paper is to explain the relationship between customer-oriented strategy (COS) and financial performance (FP) of firm, to examine the role of supportive human resource management (HRM) in COS implementation and contribution toward FP of firm. It also examines the mediating role of innovation capability (IC) between COS and FP of firm. Design/methodology/approach – The approach used for this study is quantitative. Data required for testing of hypothesis were gathered from the managers of manufacturing firms of Gujranwala, Pakistan. To conduct the data analysis, structural equation modeling was used. Findings – Findings of this study showed that there is significantly positive relation between COS and FP with the significant positive mediating effects of supportive HRM and IC. Research limitations/implications – This research has been conducted in manufacturing sector only. So, it is suggested to future researchers to carry out this research in other sectors. Second, this research focused only on IC but there are many other organizational capabilities (OC) that can be used. Practical implications – This research would be helpful for all firms adopting COS to understand that how to mobilize their HR to accomplish the purpose of strategy. It will enable manufacturing firms to understand and work on IC. Originality/value – This study is anticipated to add value to the existing literature of strategy process and OC. This study is one of the first to examine IC as mediator between COS and organizational FP so it opens new areas for research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر استراتژی مشتری محور بر عملکرد مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi