دانلود ترجمه مقاله پیشینه وفاداری و رضایت مشتری در مدل کسب و کار پایدار

عنوان فارسی

ریسک و ارزش درک شده: پیشینه های وفاداری و رضایت مشتری در یک مدل کسب و کار پایدار

عنوان انگلیسی

Risk and perceived value: antecedents of customer satisfaction and loyalty in a sustainable business model

کلمات کلیدی :

  ارزش درک شده؛ ریسک؛ مدلسازی معادله ساختاری

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مواد و روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری، محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

در محیط اقتصادی امروز، هر شرکتی که در خلق و ارائه ارزش به مشتریان/مصرف کنندگانش موفق باشد، قادر به بقا در بازار و حتی ثبت رکورد سود برای میان مدت و درازمدت، خواهد بود- و بنابراین، ارزش یک نیروی محرک برای یک مدل تجاری پایدار است. با ملاحظه نقش قابل توجه ارزش درک شده در مدیریت استراتژیک، هدف اصلی این پژوهش، شناسایی و تست یک چارچوب مفهومی کافی برای مطالعه مفهوم ارزش و ارتباطات آن با رضایت، وفاداری و ریسک درک شده است تا یک ابزار مدیریتی مناسب جهت نظارت بر پایداری یک کسب و کار، ارائه گردد. بنابراین، این مطالعه، مفاهیم موجود در زمینه بازار SME در رومانی را پیشنهاد و تست کرده است. نتایج نشان می دهند که هر دوی ریسک و ارزش، نقش معنادار و بسزایی در تاثیر گذاری بر رضایت و وفاداری مشتری، و بنابراین در نهایت، بر خط مبنای یک شرکت، دارد. مقدمه: در دهه گذشته از قرن پیشین، مفهوم ارزش ادراک شده، به یکی از عناصر کلیدی مورد استفاده توسط اکثر اقتصادهای کشورهای توسعه یافته، جهت تعریف مدل تجاری، تبدیل شد. این مفهوم هنوز کاربرد دارد و در تعریف بازاریابی پیشنهاد شده در «جامعه بازاریابی آمریکا»، شامل شده است: «بازاریابی، فعالیت، مجموعه نهادها، و فرآیندها برای خلق، اطلاع رسانی، تحویل و مبادله پیشنهاداتی که برای مشتریان، ذینفعان، شریکان و در کل، جامعه ارزش دارند، می باشد». در مطالعه ما، شرکت ها به عنوان مشتریان بالقوه، مورد بررسی قرار می گیرند. فروش محصولات یا خدمات به بنگاه ها، یک رویکرد متفاوت با فروش به مشتریان فردی را می طلبد. براساس این حقیقت که تصمیم گیرندگان دخیل در تصمیمات خرید، در این مطالعه، افراد می باشند، بنابراین بدون در نظر گرفتن تفاوت بین بنگاه ها و افراد، هر دو را مدنظر قرار می دهیم. تعدادی توضیحات و اظهارات در مورد فرآیند اکتساب (خرید) بنگاه ها، باید مورد اشاره قرار گیرد: تصمیم گیرندگان بخش اکتساب، معمولاً همراه با دیگر بخش ها، مانند امور مالی، تولید و غیره، در تصمیم خرید، دخیل می باشند؛ بنابراین، افراد بیشتری در فرآیند انتخاب تامین کننده دخیل هستند، بنگاه ها با محدودیت های بودجه سروکار دارند و مشاوره ها بین الزامات، بودجه و فرآیندهای اکتساب، برای بهبود این فرآیند، رخ می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In the contemporary economic environment, each company that succeeds in creating and offering value to its clients/consumers will be able to survive in the market and even record profit for the medium and long time – thus value represents a driving force for a sustainable business model. Considering the significant role of perceived value within strategic management, the main purpose of this research is to identify and test an adequate conceptual frame in order to study the value concept and its connections with satisfaction, loyalty and perceived risk in order to offer a proper management tool for monitoring the sustainability of an existing business. So, this study proposed and tested concepts in the context of the S.M.E. market in Romania. Results show that both risk and value play a significant role in influencing satisfaction and customer loyalty, thus, in the end, company bottom line. Introduction: In the last decade of the past century, the concept of perceived value became a key element used by the most developed countries’ economies to define the business model. The concept is still relevant, and is included in the marketing definition proposed by the American Marketing Association: ‘Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large’. In our study, enterprises will be targeted as potential customers. Selling products or services to enterprises requires a different approach than selling to customers as individuals. Based on the fact that decision-makers involved in purchasing decisions are individuals in this study, we will refer to both enterprises and individuals without taking into consideration the differences between them. Some remarks on enterprises’ acquisition process need to be pointed out: decision-makers from the acquisition department are usually involved in the purchase decision, along with other departments such as finance, production, etc.; therefore more people are involved in the supplier selection process, enterprises deal with budget constraints, and consultations between requirements, budget, and acquisition processes take place in order to improve the acquisition process.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پیشینه وفاداری و رضایت مشتری در مدل کسب و کار پایدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi