دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری: تحول دیجیتال و نوآوری مدل کسب و کار
عنوان فارسی |
مدیریت ارتباط با مشتری: تحول دیجیتال و نوآوری مدل کسب و کار پایدار |
عنوان انگلیسی |
Customer relationship management: digital transformation and sustainable business model innovation |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت ارتباط با مشتری؛ پایداری؛ IT سبز؛ محصولات رایج؛ مدیریت دانش مشتری؛ نوآوری |
درسهای مرتبط | مدیریت ارتباط با مشتری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مواد و روش ها 3. نتایج 4. نتیجه گیری
چکیده – نقطه شروع این مطالعه، درک مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان مجموعه ای از راه حل های تکنولوژیک مهم برای مدیریت کارآمد کسب و کار می باشد و مزایای آن، که توسط مطالعات قبلی مشخص شده، در اینجا ارائه و بعنوان موفقیت کارآفرینی بسیار مهم تعریف شده است. اهمیت ویژه این هدف، مطالعات موجود در مورد پایداری می باشد که یک مدل تحقیقاتی مناسب برای ارزیابی و اعتبار بخشی تأثیر بالقوه هر مؤلفه CRM (فروش، بازاریابی و خدمات) در سه بُعد پایداری (اقتصادی، محیطی و اجتماعی) ارائه می دهد. بمحض تأیید فرضیه های مان، اعتبار سنجی متعاقب چنین مدلی می بایست درک بهتری از نحوه استفاده از مزایای CRM به ارمغان آورد و می تواند تأثیر مثبت بر مولفه های آن را در هر بُعد از پایداری افزایش دهد. از این رو CRM را می توان نوعی IT سبز در نظر گرفت که در جهت تحول دیجیتال و نوآوری در مدل کسب و کار پایدار هدایت شده است. در واقع، این مدل از تحقیق، همانطور که در نظر داریم، می تواند مبنای روش شناسی خاص تر و سنجش تأثیر و مزایای استفاده از CRM، چه از نظر مدل های کسب و کار پایدار و چه از نظر نوآوری باشد. مقدمه: در این مقاله یک مدل تحقیقاتی ارائه شده است تا تحلیل نماید که چگونه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند از نظر مدیریت دانش مشتری (CKM) و نوآوری، مزایای دوگانه ای برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) به همراه داشته باشد. این تلاقی میان علایق و مزایا، یک نکته کلیدی برای در نظر گرفتن CRM بعنوان یک ابزار مهم برای نوآوری در مدل کسب و کار محسوب می شود و تلاش های SME را به سمت پایداری اقتصادی، اجتماعی و محیطی سوق می دهد. به طور سنتی، SME ها سنگ بنای اقتصاد اروپا بوده اند و بیش از 99٪ از کل شرکت های اروپایی و دو سوم از مشاغل بخش خصوصی را تشکیل می دهند (کمیسیون اروپا، 2013). بنابراین تأثیر CRM بر شرکت های کوچک و متوسط، با توجه به اهمیت اجتماعی و اقتصادی این بخش، مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
The point of departure for this study is the understanding of customer relationship management (CRM) as a set of technological solutions key for efficient business management, the benefits of which, highlighted by previous works, are presented and defined here as crucial for entrepreneurial success. Of particular interest for this purpose are the existing studies on sustainability, which provide a viable research model to assess and validate the potential effect of each CRM component (sales, marketing, and services) on the three dimensions of sustainability (economic, environmental, and social). Upon confirmation of our hypotheses, the subsequent validation of such model should bring a better understanding of the way in which CRM-related benefits may increase the positive impact of its components on each dimension of sustainability. CRM can hence be considered a sort of Green IT, oriented toward digital transformation and sustainable business model innovation. Indeed, this research model may be the basis for a more specific methodology to measure the impact and benefits of applying CRM, understood, as we will contend, both in terms of sustainable business models and innovation. Introduction: This paper proposes a research model to analyse how customer relationship management (CRM) brings small and medium enterprises (SMEs) a dual benefit, in terms of both customer knowledge management (CKM) and innovation. This confluence of interests and benefits is a key point to consider CRM a critical tool for business model innovation, driving SME efforts toward economic, social and environmental sustainability. Traditionally, SMEs have been the cornerstone of the European economy, comprising over 99% of all European companies, and two thirds of the private-sector jobs (European Commission, 2013). Thus the impact of CRM on SMEs is of special interest given the social and economic relevance of this sector.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.