دانلود ترجمه مقاله تاثیر ارزش درک شده از سوی مشتری هنگام پرداخت برای محصول
عنوان فارسی |
تاثیر ارزش درک شده از سوی مشتری هنگام پرداخت برای یک محصول با داده های شخصی: یک مطالعه تجربی در زندگی واقعی |
عنوان انگلیسی |
The effect of customer-perceived value when paying for a product with personal data: A real-life experimental study |
کلمات کلیدی : |
  ارزش گذاری حریم خصوصی مصرف کنندگان؛ تمایل به فروش داده ها؛ مزایده معکوس؛ محاسبات حریم خصوصی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 81 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری: چارچوب ارزش گذاری حریم خصوصی 3. بررسی مقالات و توسعه فرضیه 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و نتیجه گیری 7. مفاهیم نظری 8. مفاهیم مدیریتی 9. محدودیت ها و مسیرهای بعدی تحقیق
چکیده – این تحقیق، حریم خصوصی مصرف کنندگان را مورد ارزیابی قرار می دهد، محاسبات حریم خصوصی را بهعنوان یک سازه میانجی مدلسازی نموده و عواملی که احتمالاً بر هزینه ها و مزایای درک شده آن تأثیر گذار هستند را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین، یک مزایده معکوس در یک محیط آزمایشگاهی واقعی صورت گرفت و طی آن محققان توانستند فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده را برای ارزش درک شده توسط مشتری کنترل کرده و مدیریت کنند. همچنین، نتایج بدست آمده به صورت فزاینده ای از مفهوم سازی محاسبات هزینه-سود به عنوان یک سازه میانجی پشتیبانی می کند. یافته های بدست آمده حاکی از آن است که زمانیکه مصرف کنندگان ارزش داده های خود را مشخص می کنند، بین پیامدهای مثبت و منفی شخصی سازی وجه تمایز قائل می شوند. همچنین، یافته های بدست آمده، ارتباط بین ارزش درک شده توسط مشتری و ارزش گذاری داده های مصرف کنندگان را تائید می کند. یافته های حاصله حاکی از آن است که کشش منفی مزایده پیشنهادی به معنای تغییر در میزان استفاده است. شایان ذکر است که این مطالعه به طور قابل توجهی درک فرآیندهای تصمیم گیری مصرف کنندگان را در هنگام تبادل داده ها برای کسب منافع افزایش می دهد.
This study delves into consumers' privacy valuation, modeling the privacy calculus as a mediating construct and aiming to investigate the factors that possibly influence the perceived costs and benefits thereof. A reverse auction was conducted within a real-life experimental field setting, which enabled the researchers to control the consumer decision-making process for customer-perceived value. The results highly support the conceptualization of the cost-benefit calculus as a mediating construct. The findings indicate that consumers distinguish between the positive and negative consequences of personalization when they determine the value of their data. Furthermore, the findings prove the important relationship between customer-perceived value and consumers' data valuation. The findings show that negative elasticity of the suggested bid amounts to a change in usage intensity. This study substantially enhances the academic understanding of consumers' decision-making processes when exchanging data for benefits
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.