دانلود ترجمه مقاله آگاهی مشتریان از شیوه های بانکداری سبز
عنوان فارسی |
آگاهی مشتریان از شیوه های بانکداری سبز |
عنوان انگلیسی |
Customer awareness on Green banking practices |
کلمات کلیدی : |
  بانکداری سبز؛ بانکداری پایدار؛ سرمایه گذاری سبز؛ بانکداری الکترونیکی |
درسهای مرتبط | بانکداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 35 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. محدودیت ها و تحقیقات آینده
چکیده – بانکداری سبز یک مفهوم نوظهور در اقتصاد پاکستان است. هدف این مقاله شناسایی پیشرفت شیوه های بانکداری سبز در بخش بانکداری است. این مطالعه تلاش می کند تا ادراک افراد و پاسخ به شیوه های سبز اتخاذ شده توسط بانکها را بررسی کند. این پژوهش، از نوع اکتشافی است و تلاش می کند تا رابطه بین آگاهی از بانکداری سبز و مشتریان را پیدا کند. از مدل معادله ساختاری (SEM) به عنوان یک مدل سنجش استفاده شد و 400 پاسخ با استفاده از روش نمونه گیری دردسترس بدست آمدند. نتیجه این مطالعه نشان می دهد که مشتریان، از تغییرات بوجود آمده بوسیله ابتکار عمل سبز بانک ها استقبال می کنند و خواهان اتخاذ آنها هستند. بنظر می رسد که آموزش، تاثیر مثبت معناداری بر آگاهی از بانکداری سبز در نمونه منتخب داشته باشد. این مدل تعیین می کند که آگاهی از بانکداری سبز به سن، جنسیت و شغل فرد بستگی دارد و تحت تاثیر صفات شیوه های بانکداری پایدار قرار می گیرد.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله دستورات بانک مرکزی، اهداف پایداری و ترویج تامین مالی سبز |
Green banking is an emerging concept in Pakistan’s economy. The purpose of this paper is to identify the progress of green banking practices in the banking sector. It tries to examine the individual’s perception and response to the green practices as adopted by the banks. This research is exploratory in nature and attempts to find the association between green banking awareness and customers. Structural Equation Model (SEM) is used as a measurement model and 400 responses were obtained using convenience sampling technique. The result of the study shows that customers are receptive of the change brought on by the banks’ green initiative and are willing to adopt them. Education appears to have a significant positive impact on green banking awareness in the selected sample. The model determines that the green banking awareness is dependent on age, gender, occupation of the individual and is influenced by traits of sustainable banking practices.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.