دانلود ترجمه مقاله تامین مالی جمعی: فرصتی برای استارت آپ های بیوتکنولوژی
عنوان فارسی |
تامین مالی جمعی: یک فرصت بکر جدید برای استارت آپ های بیوتکنولوژی؟ |
عنوان انگلیسی |
Crowdfunding: A New Untapped Opportunity for Biotechnology Start-ups? |
کلمات کلیدی : |
  تامین مالی جمعی؛ سرمایه گذاران فرشته؛ تامین مالی بیوتکنولوژی؛ استارت آپ ها؛ بازاریابی رسانه اجتماعی |
درسهای مرتبط | حسابداری و اقتصاد |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : researchgate |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 33 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. پیشینه 2. درک تامین مالی جمعی 3. تامین مالی جمعی و شرکت های بیوتکنولوژی 4. مدل های تامین مالی جمعی 5. مطالعات موردی تامین مالی جمعی بیوتکنولوژی 6. بحث و بررسی: فرصت ها و چالش های تامین مالی جمعی 7. نتیجه گیری
چکیده – تامین مالی جمعی، یک فرایند محبوب مبتنی بر اینترنت و در حال تحول است که برای پرداختن به تامین مالی مورد استفاده قرار گرفته و در تعداد معدودی از استارت آپ های صنعت بیوتکنولوژی به کار گرفته شده است. شرکت ها بمنظور درخواست کمک مالی، وضعیت خود را بر روی پلتفرم تخصصی وب (که عموماً «پورتال تامین مالی جمعی» نامیده می شوند) شرح می دهند و از اعضای سایت (یعنی، «جمعیت») می خواهند تا در ازای انگیزه های مالی و غیرمالی انتخاب کنند که تمایل دارند به کدام پروژه کمک مالی کنند. در این مقاله، چشم انداز در حال تحول تجاری و نظارتی تامین مالی جمعی را بررسی می نماییم و همچنین به شناسایی مطالعات موردی در مورد کاربرد صنعت بیوتکنولوژی می پردازیم. ما دریافتیم که از مکانیسم های تأمین مالی جمعیت متنوعی استفاده شده است و این استراتژی تأمین مالی جایگزین می تواند در طی تحقیقات اولیه یا آزمایشات بالینی اولیه، یک گزینه عملی برای استارت آپ های بیوتکنولوژی ارائه نماید. یک کمپین تامین مالی جمعی موفق می تواند با جذب سرمایه گذاران فرشته یا سرمایهگذاری خطرپذیر، زمینه را برای مراحل بعدی تشکیل سرمایه در شرکت مساعد نماید، زیرا نشان می دهد که این تجارت یا پروژه کامیاب است. با این حال، تامین مالی جمعی مانند سایر اشکال تشکیل سرمایه، قبل، حین و بعد از برگزاری کمپین، مستلزم برنامه ریزی و اجرای دقیق است. استراتژی هایی که به کاربرد خلاقانه و تحول آفرین فناوری و شبکه های اجتماعی دسترسی دارند، می توانند اثبات کنند که جایگاه منحصر به فردی برای تشکیل سرمایه در استارت آپ های بیوتکنولوژی دارند؛ استراتژی هایی که در عین حال قدرت نفوذ کامل دارند.
Crowdfunding is an evolving popular Internet-based process used to raise funding that has been employed by a few start-ups in the biotechnology industry. To solicit funding, companies profile their case on a specialized web platform (generally called a “crowdfunding portal”) to ask the site members (i.e., the “crowd”) who then choose which projects they would like to fund, in exchange for financial and nonfinancial inducements. In this paper we examine the evolving commercial and regulatory crowdfunding landscape and also identify case studies of biotechnology industry use. We find that a variety of crowdfunding mechanisms have been used and this alternative financing strategy may represent a viable option for biotechnology start-ups during early stage research or early stage clinical trials. A successful crowdfunding campaign may pave the way for the enterprise’s future capital formation phases by attracting angel investors or venture capital because it shows that the business or project is viable. However, crowdfunding, like all other forms of capital formation, requires careful planning and execution before, during, and after a campaign. Strategies that appropriately tap into this innovative and disruptive use of technology and social networks may prove to be a unique capital formation niche for biotechnology startups; one that has yet to be fully leveraged.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.