دانلود ترجمه مقاله فرآیند توسعه مقیاس میان فرهنگی: نوستالژی در فراخوانی برند

عنوان فارسی

فرآیند توسعه مقیاس میان فرهنگی: مورد نوستالژی در فراخوانی برند در بلژیک و ایالات متحده

عنوان انگلیسی

The cross-cultural scale development process: The case of brand-evoked nostalgia in Belgium and the United States

کلمات کلیدی :

  نوستالژی؛ برندینگ؛ توسعه مقیاس؛ میان فرهنگی؛ امیک؛ اتیک

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. موضوعات در توسعه مقیاس میان فرهنگی 3. مفهوم سازی نوستالژی برند 4. انتخاب کشورها: ایالات متحده و بلژیک 5. توسعه مقیاس امیک در بلژیک 6. توسعه مقیاس امیک در ایالات متحده 7. مقیاس مشتق شده اتیک – آیتم های مشترک در دو بازار 8. شبکه قانونی 9. مفاهیم

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی و محدودیت ها: یکی از محدودیت های این پژوهش، این است که فاصله فرهنگی بین ایالات متحده و بلژیک کمتر از کشوری مانند ژاپن و کره است. می توان انتظار همپوشانی بیشتری برای ساختارها در مقیاس های در حال توسعه در زمینه های فرهنگی مشابه در محیط های غیرمشابه را داشت. به منظور بسط این مشخصه پژوهشی، می توان کشورهای با فاصله فرهنگی بیشتری را در این فرآیند وارد کرد که می تواند نتایج را به شکل چشم گیری بهبود بخشیده و به مقدار واقعی تر نزدیک کند. تحقیقات آتی می توانند نوستالژی برند را در بازارهای نوظهور مانند هند یا چین بررسی کنند زیرا این امر ممکن است تفاوت های بسیار بیشتری را در مقیاس های مختلف ایجاد کند. ساختار مدل های امیک امکان ایجاد بینش های استراتژیکی و راهبردی را در کشورها و فرهنگ های تحت این مطالعه را فراهم کرده و می تواند مدل های مبتنی بر اتیک بیشتری را از دیدگاه های عملیاتی و عملکردی ایجاد کند، یافته های آیتم های مشترک در این زمینه می تواند به طور فزاینده ای دارای دشواری های خاص جهت بررسی های بیشتر باشد. این موضوع را می توان نهایتا به این شکل استدلال کرد که نیاز به مدلسازی امیک در هر محیطی ضروری است. بسط این پژوهش در فرهنگ هایی با جهت گیری های مختلف نیز می تواند بسیار ارزشمند بوده و نتایج حائز اهمیتی را ایجاد کند. این موضوع بدین دلیل است که قدیمی بودن برند می تواند تاثیر مثبتی روی فرهنگ های گذشته محور داشته و اهمیت نسبی در میان سنت ها نسبت به فرهنگ های مبتنی بر حال و آینده داشته باشد (آدلر و گوندرسون، 2007). محدودیت دیگر این پژوهش این است که مطالعات متنوع انجام گرفته در این تحقیق، شامل استفاده از پانل های آنلاین می باشند. در حالی که پانل ها گسترده هستند و پاسخ دهندگان زیادی را شامل می شوند، این داده ها همیشه پرسش هایی را در مورد قابل تعمیم بودن نیز ایجاد می کنند. مطالعات بیشتری برای تایید این یافته ها با منابع داده ای دیگر در راستای افزایش اعتبار نتایج مورد نیاز می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Suggestions for future research and limitations: One limitation of this study is that the cultural distance between the U.S. and Belgium is far shorter than a country like Japan or Korea. One might expect greater overlap of possible manifestations for the constructs in question when developing scales in culturally similar areas as opposed to dissimilar settings. In order to extend this research properly, it would be beneficial to bring more culturally-distant countries into the process. Future research, may examine brand nostalgia in emerging markets like India or China as these may bring even greater disparities into the various scale items. The building of emic models allows for distinct strategic insights endemic to the country/culture under study, but when attempting the establishment of derived-etic models from the emic foundational investigations, the finding of common items may be increasingly difficult. This may ultimately argue for the need for emic modeling in each country setting. It may also be worthwhile to extend this research in cultures with differing ‘orientation in time’. This is because ‘brand oldness’ might be perceived positively in past oriented cultures which attribute relatively more importance to customs and traditions than in present and future oriented cultures (Adler & Gundersen, 2007). Another limitation is that the various studies run here involved the use of online panels. While the panels are fairly broad-based and represent a variety of respondents, the data always raises questions about the true generalizability involved. Additional studies need to corroborate these findings with other data sources to enhance the validity of the results.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فرآیند توسعه مقیاس میان فرهنگی: نوستالژی در فراخوانی برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi