دانلود ترجمه مقاله بررسی عوامل مهم موفقیت برای پیاده سازی مدیریت دانش استراتژیک
عنوان فارسی |
بررسی عوامل مهم موفقیت برای پیاده سازی مدیریت دانش استراتژیک: کاربردها در بخش خدمات |
عنوان انگلیسی |
A Survey of Critical Success Factors for Strategic Knowledge Management Implementation: Applications for Service Sector |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش استراتژیک؛ فاکتورهای حیاتی موفقیت؛ بخش خدمات |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش؛ مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 28 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق و طراحی 4. مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) 5. نتیجه گیری
چکیده – سازمان ها در حال پیاده سای سیستم های مدیریت دانش (KM) با فرض این هستند که نتیجه آن، افزایش اثربخشی سازمان، کارایی و رقابت پذیری خواهد بود. اقدامات مدیریت دانش، مخصوص محتوا بوده و می توانند روی اثربخشی سازمانی تاثیر داشته باشند. در عصر اقتصاد الکترونیکی، به منظور نیل و حفظ مزیت رقابتی، پیاده سازی مدیریت دانش استراتژیک (SKM) امری اجتناب ناپذیر و غیر قابل انکار می باشد. به واسطه پیکربندی دانش محور، ادغام و نوآوری شایستگی های سازمانی حاصل می گردند. هدف اصلی این مقاله، شناسایی فاکتورهای حیاتی موفقیت (CSFها) است که در پیاده سازی SKM بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند. بدین منظور، داده هایی از بخش خدماتی ایران و با تمرکز بر بزرگترین بخش این خدمات یعنی صنعت بانکداری جمع آوری شدند. داده ها از بین دانشگاهیان و کارشناسان این زمینه گردآوری شدند. پس از بررسی دقیق مقالات و نیز داده هایی که از طریق پرسش نامه از بین این جامعه پژوهشی جمع آوری گردید، داده ها آنالیز شده و نهایتاً، مهم ترین فاکتورهای حیاتی موفقیت برای پیاده سازی SKM در این بخش شناسایی شده و ارائه گردیدند. همچنین مدلسازی معادله ساختاری برای نشان دادن اعتبار CSFهای پایه ای در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفت. در بخش نهایی این مقاله، توصیه های عملی و نظری ارائه خواهند شد.
Organizations are implementing knowledge management (KM) systems with the assumption that the result will be an increase in organizational effectiveness, efficiency, and competitiveness. Practices of knowledge management are context-specific and they can influence organizational effectiveness. In the e-economy era, for achieve and sustain the competitive advantage, the implementation of strategic knowledge management (SKM) is undeniable. Through knowledge driven reconfiguration, integration and innovation of organizational competencies, are gained. The main purpose of this research is to identify the critical success factors (CSFs) that are very important for SKM implementation. For this purpose data was gathered from services sector of Iran and with focus on the biggest part of this services sector that is banking industry. Data was gathered from both academicians and professionals of the field. After appropriate literature review and also data that gathered from the research population through a question, data was analysed and eventually the more important critical success factors for SKM implementation in this sector was identified and presented. Also the structural equation modelling has been run to demonstrate the validity of basic CSFs in this research. In the final section of this paper the both applied and theoretical recommendations will be presented.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.