دانلود ترجمه مقاله فرآیندهای حیاتی در زمینه مدیریت دانش
عنوان فارسی |
فرآیندهای حیاتی در زمینه مدیریت دانش: رویکردی به سوی ایجاد ارزش مشتری |
عنوان انگلیسی |
Critical processes of knowledge management: An approach toward the creation of customer value |
کلمات کلیدی : |
  قابلیت های دینامیک؛ مدیریت دانش؛ فرآیندهای مدیریت دانش؛ ارزش مشتری؛ پایه های خرد قابلیت های دینامیک |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه نظری 2.1. میکرو پایه های قابلیت های پویا 2.2. مدیریت دانش : فرآیند های حیاتی 2.3. ارزش مشتری 3. مدل پیشنهادی 3.1. ارتباط بین فرآیند های مدیریت دانش 3.2. بنیان های خرد DC و فرآیند مدیریت دانش 3.3. فرآیند های مدیریت دانش و ارزش مشتری 4. مشارکت های نظری و پیامدهای مدیریتی 5. نتایج، محدودیت ها و تحقیق آینده
چکیده – هدف این مقاله، سهیم شدن در تحقیقات در شناسایی و آنالیز ترکیبات محتمل بین فرآیندهای مدیریت دانش حیاتی می باشد (ظرفیت جذب، انتقال دانش و کاربرد دانش) که منجر به ایجاد ارزش برتر مشتری خواهد شد. پرسش اصلی این پژوهش مربوط به این موضوعات است: با توجه به اینکه مشتریان هر روز ارزش بیشتری را تقاضا می کنند، سازمان ها چگونه می توانند ارزش های بیشتری را برای مشتریان از فرآیندهای مدیریت دانش و ترکیب با آنها ایجاد کنند؟ ما پیشنهاد داده ایم که ترکیب سه فرآیند مدیریت دانش، ظرفیت های دینامیک و مرتبه بالایی ایجاد می کند که منجر به ایجاد ارزش برتر برای مشتریان می گردد.
The aim of this article is to contribute to the literature by identifying and analyzing possible combinations between critical knowledge management processes (absorptive capacity, knowledge transfer and knowledge application), which will result in the creation of superior customer value. The main research question this work addresses is: given that customers are demanding each day a greater value, how can organizations create more value to customers from their knowledge management processes and the combination of them? We propose that the combination of the three knowledge management processes builds a dynamic or higher-order capability that results in the creation of superior value for customers.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 8 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.