دانلود ترجمه مقاله استفاده از پروژه های یکپارچه برای بهبود درک دانشجویان از حسابداری مالی
عنوان فارسی |
ورای بدهی ها و اعتبارات: استفاده از پروژه های یکپارچه برای بهبود درک دانشجویان از حسابداری مالی |
عنوان انگلیسی |
Beyond debits and credits: Using integrated projects to improve students’ understanding of financial accounting |
کلمات کلیدی : |
  حل مساله؛ مهارت های اکسل؛ تنظیم صورت های مالی؛ چرخه حسابداری؛ حسابداری میانه |
درسهای مرتبط | آموزش حسابداری؛ حسابداری مالی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 26 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مزایا و هزینه های پیاده سازی یک پروژه یکپارچه 3. ایجاد یک پروژه یکپارچه 4. استفاده از یک پروژه یکپارچه 5. بازخوردهای مربوط به پروژه یکپارچه 6. نتیجه گیری
این مقاله، روشی برای توسعه پروژه های یکپارچه و چند مرحله ای را به بحث می گذارد که به دانشجویان در درک سیکل حسابداری و یاد گرفتن مهارت های حل مسئله و فنآوری که برای موفق شدن در حرفه حسابداری لازم هستند، کمک خواهد کرد. علی الخصوص اینکه، این روش به مدرسان و استادان امکان می دهد پروژه های طراحی شده جهت مرور و بازبینی موضوعات خاص، معرفی پیامدهای مالیات پایه، نشان دادن میزان تاثیر گذاری تراکنش ها و معاملات بر صورت های مالی و ترغیب دانشجویان به تفکر در مورد واکنش های سرمایه گذار و تنگناهای اخلاقی احتمالی بدون فدا کردن حجم قابل توجهی از زمان کلاس، پیشنهاد دهند. بعد از بحث در مورد نحوه طراحی این نوع پروژه، این مقاله پیشنهادهایی در مورد نحوه وارد کردن این پروژه در یک درس حسابداری عادی، ارائه می دهد. مقدمه: درحالی که تفکر دانش حسابداری اصلی به مدت دهها سال همچنان مهم باقی مانده است، اما دیگر برای آماده سازی دانشجویانمان برای جهان تجاری سریعاً در حال تغییر، کافی نیست (لاسون و همکاران، 2014). ما، به عنوان مدرسان و استادان، باید مهارت هایی که دانشجویان برای رقابت موثر لازم دارند را شامل کنیم. لازم است نحوه تدریسمان را از مدخل های دفتر حسابداری و استاندارها به تفکر بحرانی و استفاده از فنآوری تغییر دهیم (لاسون و همکاران، 2015). این تغییر، باعث بوجود آمدن چالش قابل توجهی برای اکثر دانشکده ها می شود، زیرا منابع کافی برای آپدیت دائمی برنامه درسی ندارند (به پینکاس، استاوت، سورنسن، استاکس و لاسون، 2017 مراجعه نمایید). بنابراین، نیاز به توسعه پروژه ها، موارد و دیگر روش های تدریس داریم که به دانشجویان در یادگیری این مهارت های مهم بدون نیاز به طراحی مجدد مکرر دروسمان، کمک کنند. این مقاله در مورد روشی برای ایجاد چنین منابعی، یک پروژه یکپارچه برای سری حسابداری متوسط، بحث می کند. متخصصان و قانون گذاران، از همان دهه 1990، از دانشگاهیان درخواست کرده اند تا این نقاط ضعف را برطرف کنند. برای مثال، «کمیسیون تغییر آموزش حسابداری» (1990) مشخصاً نیاز به «ارائه حسابداری به عنوان یک فرآیند توسعه اطلاعات و ارتباطات» را ذکر کرده است و همچنین بیان می کند « مضمون مرکزی باید نحوه شناسایی، سنجش، اطلاع رسانی و استفاده از اطلاعات باشد» (309). بطور مشابه، متخصصان در اوایل دهه 2000، مخصوصاً مهارت های تفکر بحرانی، حل مسئله و بالندگی را به عنوان زمینه های اساسی بهبود آموزش حسابداری، ذکر کرده اند (به آرگیورو مونتانیو، دونوزو آنز، هاسال و جویسه، 2001 مراجعه نمایید).
This paper discusses a method for developing integrated, multi-step projects that will help students better understand the accounting cycle and develop the problem-solving and technology skills that they need to become successful accounting professionals. More specifically, this method allows instructors to develop projects designed to review specific topics, introduce basic tax consequences, demonstrate how transactions affect the financial statements and encourage students to think about investor reactions and possible ethical dilemmas without sacrificing substantial amounts of class time. After discussing how to develop this type of project, the paper provides suggestions on how to incorporate the project into an intermediate accounting course. Introduction: While the core accounting knowledge taught for decades remains important, it is no longer sufficient to prepare our students for the rapidly changing business world (Lawson et al., 2014). As educators, we have to include the skills students need to effectively compete. We need to shift the way we teach, from journal entries and standards to critical thinking and the use of technology (Lawson et al., 2015). This shift poses a significant challenge to most departments as they do not have sufficient resources to constantly update curricula (see Pincus, Stout, Sorensen, Stocks, & Lawson, 2017). Thus, we need to develop projects, cases, and other instructional methods that can help students develop these important skills without the need to repeatedly redesign our courses. This paper discusses a method for creating one such resource, an integrated project for the intermediate accounting series. Professionals and regulators have made appeals to the academy to address these weaknesses since the early 1990s. For example, the Accounting Education Change Commission (1990) specifically mentioned the need to “present accounting as an information development and communication process. The central theme should be how information is identified, measured, communicated, and used” (309). Similarly, professionals surveyed in the early 2000s specifically mentioned critical thinking, problem-solving, and Excel skills as critical areas for improving accounting education (see Arguero Montaño, Donoso Anes, Hassall, & Joyce, 2001).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.