دانلود ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای ایجاد استراتژی های مدیریت برند

عنوان فارسی

چارچوبی مفهومی برای ایجاد استراتژی های مدیریت برند

عنوان انگلیسی

A Conceptual Framework for Creating Brand Management Strategies

کلمات کلیدی :

  برندینگ؛ مدیریت برند؛ استراتژی مدیریت برند

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 35
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مواد و روش ها 3. نتایج و بحث و بررسی 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – برندینگ، در چند دهه گذشته، بخاطر رشد آگاهی از اینکه برندها یکی از ارزشمندترین دارایی های ناملموس شرکت ها می باشند، به یک اولویت تجاری تبدیل شده است. دانشگاهیان و متخصصان، مدل هایی از اجزاء برای ساده سازی برندها و تبدیل آنها به تعداد اندکی از قسمت ها یا ابعاد را پیشنهاد کرده اند. با این حال، رویکردهای خاص برای مدل های مدیریت برند که متناسب با سناریوهای تجاری خاص باشند، وجود ندارد. هدف این مطالعه، پیشنهاد یک چارچوب عمومی برای خلق استراتژی های مدیریت برند سفارشی است که از طریق یک مجموعه از ابعاد مستقل برند، متناسب با سناریوهای تجاری خاص باشد. این چارچوب برای حالت خاصی از ائتلاف SME در یک محیط صادراتی B2B به عنوان یک مثال کاربردی، استفاده شده است. این مطالعه، آن دسته از مدل های مدیریت برند را مرور می کند که در مجموعه مقالات بیشترین نقل قول را داشته اند و آنها را به 12 بعد مستقل برند تقسیم بندی می کند. نتایج نشان می دهند که صرفنظر از مدل مدیریت برند، همه آنها پوشش دهنده این واقعیت هستند که خلق یک رابطه برند کیفیت بالا با مشتری برای فرآیند برندسازی بسیار مهم است. یافته ها، روابط غیرمشهود بین ابعاد را نشان می دهند. همچنین یافته ها نشان می دهند که اهمیت ابعاد برند و اهمیت روابط ابعاد برند در سناریوهای تجاری خاص، مدل های مدیریت برند را به روش های منحصربفرد، شکل می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Branding has become a business priority over the past few decades due to the growing awareness that brands are one of the companies’ most valuable intangible assets. Academics and practitioners have proposed models of components to simplify brands into a small number of parts, or dimensions. Nonetheless, there is a lack of specific approaches to brand management models that fit specific business scenarios. The objective of this study was to propose a general framework to create custom brand management strategies that fit specific business scenarios through a set of independent brand dimensions. The framework was applied to the specific case of SME alliance in a B2B export environment as an example of use. This study reviews the most cited brand management models in literature and classified them into 12 independent brand dimensions. The results suggest that regardless of the brand management model, all of them converge on the fact that creating a high-quality brand relationship with the customer is crucial for the branding process. Findings suggest non-evident relationships between dimensions. The findings also suggest that brand dimensions’ and brand dimension relationships’ importance in specific business scenarios shape brand management models in unique ways.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای ایجاد استراتژی های مدیریت برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi