دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر مسئولیت اجتماعی شرکت و بهره وری هتل
عنوان فارسی |
مسئولیت اجتماعی شرکت و بهره وری هتل: نگاهی بر تهران، ایران |
عنوان انگلیسی |
Corporate social responsibility and hotel performance: A view from Tehran, Iran |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت اجتماعی شرکت؛ عملکرد هتل؛ ایران |
درسهای مرتبط | مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 103 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
بحث و بررسی و نتیجه گیری: نتایج این مطالعه، وجود یک رابطه مثبت بین CSR و کارایی در زمینه هتل های چهار و پنج ستاره در تهران، از نظر افرادی که در این صنعت کار می کنند را آشکار می کنند. ارتباطات مطلوب ادراک شده، در همه ابعاد کلیدی، مشهود بودند. با توجه به مسائل اقتصادی، بحث های بسیاری در مورد این وجود دارد که آیا CSR بر پیامدهای مالی تاثیر دارد یا خیر و اگر دارد، چگونه (گادفری و هچ، 2007؛ اینویی و لی، 2011؛ مارگولیس و والش، 2003؛ مک ویلیامز و همکاران، 2006). یافته های جاری با این تحلیل ها همسو بودند که CSR سود و ارزش هتل را افزایش نمی دهد ( اولیتزکی، اشمیدت و راینز، 2003). CSR می تواند پیامدهای مالی مستقیم و غیرمستقیم برای ذینفعان مانند کارکنان، سهامداران، مشتریان و دولت با پتانسیل مزیت رساندن به مسائل اقتصادی از طریق خرید محلی و استخدام افراد محلی داشته باشند. از جنبه اجتماعی، و همراستا با آنچه که بنظر می رسد یک الگوی عمومی باشد (دی گروسبویس، 2012)، پاسخگران بر این باور هستند که CSR، مزیت هایی به ارمغان می آورد. حمایت از رفاه و بهزیستی جامعه، امور خیریه و حمایت از فرهنگ و میراث محلی، می توانند به میزان قابل توجهی بهره وری، آبرومندی و قابلیت های نوآورانه هتل را بهبود بخشند. اثرات مثبت توجه به بعد حقوقی در برگیرنده نیاز به پایبندی به قوانین و مقررات رسمی می باشد، زیرا ناتوانی در انجام چنین کاری می تواند به عملکرد مالی و غیرمالی آسیب بزند. علیرغم آن، بعد اخلاقی، که ارتباط مثبتی با CSR دارد، شاید پیچیده تر باشد و پرسش هایی در مورد میزان اولویت دهی کسب و کارها و شرکت ها به منافع تجاری بر مسئولیت های دیگر، به ذهن خطور می دهد (فریمن، 2004). هدف اصلی بخش خصوصی، تولید درآمد و سودآوری است و در نتیجه به سهامداران، بازده سرمایه می دهد، اما این نباید بر تعهد به رفاه پرسنل و حقوق منصفانه، غالب و حاکم شود. اخلاق نیز باید باعث تقویت سیاست های مربوط به جوامع و منابع محلی باشد. اجرای رضایت مندانه این تعهد، ناکامل بنظر میرسد، اما، منعکس کننده درخواست برای ایجاد سیاست های بهتر در مورد اشتغال محلی، رفاه پرسنل و حفظ فرهنگ محلی باشد (کسیم، 2006). در آخر، بعد زیست محیطی طبق نقش آن به عنوان مضموم اصلی CSR، هم از نظر عملی و هم نظری، بسیار مهم است (داهلسرود، 2008). همانگونه که قبلاً مشاهده شد، اقدامات یک هتل می تواند تاثیرات مخربی بر محیط فیزیکی داشته باشد و مسائل موجود در مورد تنزل و بهره برداری بیش از حد را وخیم تر سازد.
Discussion and conclusion: The results of this study reveal the existence of a positive relationship between CSR and performance within the context of four and five star hotels in Tehran as seen by those at work in the industry. Perceived favourable connections were evident across all the key dimensions. Regarding economic, there has been much debate about whether and how CSR affects financial outcomes (Godfrey & Hatch, 2007; Inoue & Lee, 2011; Margolis & Walsh, 2003; McWilliams et al., 2006). The current findings are aligned with analyses which argue that CSR does increase hotel profits and value (Orlitzky, Schmidt, & Rynes, 2003). CSR can have direct and indirect financial consequences for stakeholders such as employees, shareholders, customers and government with potential to benefit economies through local purchasing and the employment of residents. Socially, and consistent with what appears to be a general pattern (de Grosbois, 2012), respondents believe that CSR brings advantages. Support for community and society well-being, charities and the protection of local culture and heritage may significantly enhance hotel productivity, reputation and innovative capabilities. Positive effects of attention to the legal dimension underline the need to adhere to official laws and regulations as failure to do so could damage financial and nonfinancial performance. Despite also being positively related to CSR, the ethical dimension is perhaps more complex and raises questions about the extent to which businesses should prioritise commercial interests over other responsibilities (Freeman, 2004). A main purpose of the private sector is to generate revenue and profitability, giving shareholders a return on capital invested, yet this should not preclude a commitment to staff welfare and fair wages. Ethics should also inform policies pertaining to resident communities and resources. The satisfactory exercise of this commitment seems lacking, however, echoing calls for better policies on local employment, staff welfare and the preservation of local culture (Kasim, 2006). Finally, the environment dimension is critical in accordance with its role as a core CSR theme practically and theoretically (Dahlsrud, 2008). As previously observed, the actions of a hotel can have damaging impacts on the physical environment and exacerbate existing problems of degradation and over-exploitation.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.