دانلود ترجمه مقاله چارچوب مسئولیت اجتماعی شرکت برای تحقیقات حسابداری

عنوان فارسی

یک چارچوب مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت برای تحقیقات حسابداری

عنوان انگلیسی

A Corporate Social Responsibility Framework for Accounting Research

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)؛ حسابداری؛ استراتژی تجاری

درسهای مرتبط حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 122
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب CSR 3. CSR و فرصت های تحقیقاتی حسابداری 4. رویه های جالب توجه دیگر CSR و مسیرهای تحقیقاتی آتی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

در دو دهه گذشته، توجه روز افزونی به مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) در محققان و متخصصان حسابداری بوجود آمده است. به عنوان یک نمونه و گواه این توجه روز افزون، دو مقاله مروری در مورد CSR پارسال در ژورنالهای حسابداری، منتشر شدند. توسعه فرضیه هدایت کننده به صورت ضمنی در مطالعات CSR، باعث اختلاف بین سهامداران و ذینفعان شده است. CSR را از نظر یک بازی برد-برد برای سهامداران و ذینفعان، تعریف می کنیم: که این یک چهارچوب CSR برای اهداف تجاری استراتژی، می باشد. شواهد موید این چشم انداز را برای CSR با استفاده از موارد و پرونده های مربوط به شرکت های خاص و یافته های حاصله از مطالعات تجربی آرشیو شده، ارائه می دهیم. طبق چهارچوب CSR ما، منابع تخصیص یافته برای فعالیت CSR نیز به پیشبرد استراتژی تجاری کمک می کنند؛ به این صورت، تفکیک کردن ورودی ها و یا خروجی ها، بخاطر مسائل تفکیک ناپذیری و بعدچندی، دشوار است. درحالی که یک چالش را سنجش می کنیم، اما با این حال، چهارچوب ما، مسیرهای امیدوار کننده متعددی برای پژوهش های آتی فراهم می سازد. مقدمه: در دو دهه گذشته، محققان حسابداری بیش از پیش به موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) علاقمند شده اند. به عنوان گواه این توجه رو به رشد، دو مقاله مروری در مورد CSR پارسال در ژورنالهای پژوهش های حسابداری منتشر شدند. کوهن و سیمنت (2015)، ادبیات آکادمیک در مورد خدمات بیمه و CSR را مرور کردند و همچنین در مورد گرایش ها و مسیرهای پژوهشی در اینده بحث کردند. هوانگ و واتسون (2015)، ادبیات در مورد CSR و تعیین کننده های آن، مانند روابط بین CSR و عملکرد مالی، کیفیت درآمد و عدم تقارن اطلاعات و خدمات بیمه را بطور خلاصه بیان کردند. برخلاف افت توجه پژوهشی اخیر، هدف این مقاله خاطر نشان کردن فرض اولیه اکثریت پژوهش های CSR (یعنی تعارض و اختلاف نظر مشهود بین ذینفعان و سهامداران) می باشد. استدلال می کنیم که این فرض کنار گذاشته شده و چهارچوب جایگزین ارائه شده که CSR را به صورت یک ابتکار عمل تجاری تلقی می کند. چالش هایی که این چهارچوب جدید بوجود آورده است، همراه با مسیرها و گرایش های بالقوه برای پژوهش های آتی را بیان می کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Over the past two decades, there has been growing interest in corporate social responsibility (CSR) among accounting scholars. As a testament to this growing interest, two review papers on CSR were published last year in accounting journals. Implicitly guiding hypothesis development in CSR studies is the notion of a conflict between shareholders and stakeholders. We define CSR in terms of a win-win situation for shareholders and stakeholders: a CSR framework for strategic business purposes. We provide evidence supporting this outlook for CSR using cases pertaining to specific companies and findings from archival empirical studies. According to our CSR framework, resources allocated for CSR activity also help propel business strategy; as such, it is difficult to isolate CSR inputs and/or outputs due to problems of non-separability and multidimensionality. While measurement is a challenge, our framework nonetheless opens up various promising avenues for future research. Introduction: Over the past two decades, accounting scholars have become increasingly interested in corporate social responsibility (CSR). As a testament to this growing interest, two review papers on CSR were published in accounting research journals last year. Cohen and Simnett (2015) reviewed the academic literature on assurance services and CSR, discussing future research avenues. Huang and Watson (2015) summarized the literature on CSR and its determinants, such as the relationships between CSR and financial performance, earnings quality and information asymmetries, and assurance services. Against the backdrop of this recent interest, the objective of this paper is to highlight an underlying premise to the majority of CSR research—the apparent conflict between stakeholders and the shareholders. We argue that this assumption is unfounded and offer an alternative framework that sees CSR as a strategic business initiative. We highlight challenges that the new framework brings to light, along with potential avenues for future research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله چارچوب مسئولیت اجتماعی شرکت برای تحقیقات حسابداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi