دانلود ترجمه مقاله توپولوژی های مبدل DC-DC چند ورودی لینک شده با خودروهای الکتریکی

عنوان فارسی :

مروری بر توپولوژی های مبدل DC-DC چند ورودی لینک شده با خودروهای الکتریکی هیبریدی و سیستم های انرژی تجدیدپذیر

عنوان انگلیسی :

A review of multiple input DC-DC converter topologies linked with hybrid electric vehicles and renewable energy systems

کلمات کلیدی :

  مبدل dc-dc چند ورودی؛ سیستم انرژی تجدیدپذیر؛ خودروی الکتریکی هیبریدی؛ ورودی دوتایی؛ توپولوژی؛ انرژی تجدیدپذیر؛ مرور

درسهای مرتبط : الکترونیک قدرت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 134
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبدل های چند ورودی متصل شده به صورت مغناطیسی 3. مبدل های چند ورودی متصل شده به صورت الکتریکی 4. بحث و بررسی، چالش ها و تحقیقات آتی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this paper, the contemporary development in multiple input dc-dc converters are identified and examined. The quest to mitigate the difficulties associated with employing renewables in distribution systems and electric vehicles (EVs) has yielded many new converter topologies. These new topologies have easier control, lower parts count, are cheaper and are worthy alternatives to the typical series or parallel connection of converters. The converters are identified by three divisions that bother on the isolation between the respective ports. The electrically connected converters do not have isolation between the ports, and thus, a dc link connects the ports. Electromagnetically connected converters use a dc-link to connect input ports, but the input ports and output port are isolated. In magnetically connected converters, input ports are separated by multiple winding transformer, just as the output port is isolated from the input ports by the winding. The formation, structure, characteristics, operation, merits and demerits of the converters will be presented. Thereafter, comparisons will be done based on the distinct features of the converters. This review identifies that converter properties depend on the specific application requirement and thus, no converter fulfills all demands in the industry. Prospective future research trends are suggested. This work aims to update on research done during the time gap since the last comprehensive reviews. Introduction: Recent developments have seen an unprecedented increase in efforts targeted at promoting, developing and managing renewable energy (RE) sources. Reasons for these are not far-fetched. Conventional energy sources (fossil fuels) have been classified as agents of environmental pollution and degradation, global warming, and greenhouse effect. These are mainly caused by gases emitted by the burning of these fossil fuels. This gas emission has aggravated the demand by environmentalists for definite action to mitigate the effects of fossil fuels on the environment. This intent to reduce emissions has led to the inevitable employment of RE sources for power generation.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

در این مقاله، پیشرفت ها در مبدل های dc-dc چند ورودی، مشخص و بررسی می شوند. تلاش برای رفع مشکلات مرتبط با بکارگیری منابع تجدیدپذیر در سیستم های توزیع و خودروهای الکتریکی (EVها)، باعث ارائه شدن توپولوژی های مبدل جدید بسیاری شد. این توپولوژی های جدید، کنترل آسانتر، تعداد قطعات کمتر، هزینه کمتر دارند و جایگزین های ارزشمندی برای اتصال سری یا موازی معمول مبدل ها می باشد. مدل ها با سه بخش شناسایی می شوند که باعث تفکیک و ایزولاسیون بین پورتهای مربوطه می شود. مبدل های دارای اتصال الکتریکی، ایزولاسیون بین پورتها را فراهم نمی کنند، بنابراین یک لینک dc ، پورتها را به هم متصل می کند. مبدل های متصل شده به صورت الکترومغناطیسی، از یک لینک dc برای اتصال پورت های ورودی، استفاده می کنند، اما پورتهای ورودی و پورت خروجی، تفکیک شده هستند. در مبدل های اتصال مغناطیسی، پورتهای ورودی بوسیله چندین ترانسفورماتور سیم پیچی، تفکیک می شوند، درست مانند این که پورت خروجی از پورت ورودی بوسیله سیم پیچ، تفکیک شده باشد. تشکیل، ساختار، مشخصات، بهره برداری، مزایا و معایب مبدل ها در ادامه ارائه خواهند شد. در اینجا، مقایسات براساس ویژگی های متمایز مبدل ها، انجام خواهند شد. این مقاله مروری، مشخص می کند که خواص مبدل به نیاز کاربردی خاص وابسته هستند و بنابراین، هیچ مبدلی، همه نیازها و تقاضاهای صنعتی را کاملاً برآورده نمی کند. گرایش های پژوهشی آتی نیز ارائه می شوند. هدف این مقاله، به روز کردن پژوهش های انجام شده در این بازه زمانی از زمان آخرین مرورهای جامع انجام شده، می باشد. مقدمه: پیشرفت های اخیر باعث افزایش بی سابقه تلاش ها در جهت ارتقاء، توسعه و مدیریت منابع انرژی تجدیدپذیر (RE) شده است. دلایل اینها، بسیار خارج از ذهن نیستند. منابع انرژی متداول (سوخت های فسیلی) در دسته عوامل آلودگی و تنزل زیست محیطی، گرمایش جهانی و اثرات گلخانه ای قرار گرفته اند. اینها عمدتاً بخاطر گازهای ساطع شده بوسیله سوختن این سوخت های فسیلی می باشد. این آلودگی گازی، تقاضای طرفداران محیط زیست برای اقدام قطعی برای رفع اثرات سوخت های فسیلی بر محیط زیست را تشدید کرده است. این هدف برای کاهش آلودگی ها باعث بکارگیری اجتناب ناپذیر منابع RE برای تولید برق شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله توپولوژی های مبدل DC-DC چند ورودی لینک شده با خودروهای الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.