دانلود ترجمه مقاله مبدل های الکترونیک قدرت DC – DC دو ورودی برای وسایل نقلیه الکتریکی

عنوان فارسی

مبدل های الکترونیک قدرت DC – DC دو ورودی برای وسایل نقلیه الکتریکی – کشف و ایجاد توپولوژی با استفاده از یک کلید تک پل سه راهه

عنوان انگلیسی

Double-Input DC–DC Power Electronic Converters for Electric-Drive Vehicles—Topology Exploration and Synthesis Using a Single-Pole Triple-Throw Switch

کلمات کلیدی :

  تبدیل قدرت DC – DC؛ ذخیره انرژی؛ مبدل های چند پورت

درسهای مرتبط الکترونیک قدرت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
28,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ساخت مبدل های DI جدید با استفاده از کلید SPTT 3. تحقق کلید برای توپولوژی های جدید مبدل DI 4. نتایج شبیه سازی 5. تایید تجربی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – سیستم های انرژی هیبریدی که از ادوات ذخیره انرژی استفاده می کنند، در کاربردهای حمل و نقل و تولید پراکنده قدرت، محبوبیت زیادی را به خود جلب کرده اند. چندین مبدل الکترونیک قدرت مستقل (PEC) بطور سنتی در چنین روش هایی مورد استفاده قرار می گرفتند. PECهای دو ورودی، بخاطر کاهش تعداد قطعاتشان، ثابت کرده اند که گزینه نویدبخشی در هیبرید سازی سیستم های انرژی می باشند. تعدادی توپولوژی برای مبدل های چند ورودی در ادبیات گزارش شده است؛ با این حال، شیوه نظام مندی برای سنتز و تولید آنها وجود ندارد. علاوه بر آن، همه توپولوژی های محتمل کاملاً مورد بررسی قرار نگرفته اند و استخراج مبدل های جدید از توپولوژی های موجود دشوار است. بنابراین، در این مقاله، یک روش نظام مند جهت استخراج مبدل های DI با استفاده از کلید تک پل سه راهه به عنوان عنصر بنیادی، ارائه شده است. مقدمه: مبدل های دو ورودی (DI) در کاربردهای الکترونیک قدرت شامل وسایل نقلیه الکتریکی، هیبرید و الکتریکی هیبرید دوشاخه ای (plug – in)؛ سیستم های پیل سوختی؛ سیستم های فتوولتائیک [1]، [2]؛ تولید بادی [3]، [4] و اصلاح ضریب قدرت [5]، محبوبیت زیادی را به خود جلب کرده اند. در این کاربردها، استفاده از یک دستگاه ذخیره انرژی درازمدت یا کوتاه مدت اجتناب ناپذیر است، زیرا مقادیر لحظه ای توان ورودی و خروجی با هم برابر نیستند [6] تا [11]. واحد ذخیره انرژی از باطری و یا خازن های الکتروشیمایی می توانند ساخته شوند. به بیان دیگر، واحد ذخیره انرژی می تواند خود، هیبرید شده باشد. خازن های الکتروشیمیایی جهت استفاده در سیستم توزیع وسایل نقلیه متداول و هیبرید برای کاربردهایی مانند مخزن وقتی انرژی محلی، هموار سازی ولتاژ، معماری شبه 42 ولتی و افزایش عمر باتری ها، پیشنهاد شده اند. با این وجود، توان ویژه زیاد خازن های الکتروشیمایی، دلیل اصلی استفاده از آنها به عنوان یک واحد ذخیره انرژی واسط، در طی گاز دادن (شتاب گرفتن)، بالا رفتن از سربالایی و ترمزگیری تولید کننده برق می باشد. یک واحد ذخیره انرژی هیبرید که از باطری ها و خازن های الکتروشیمایی تشکیل می شوند، گزینه نویدبخشی برای وسایل نقلیه الکتریکی آینده بنظر می رسند. ایده اصلی، محقق سازی مزیت های باطری ها و خازن های الکتروشیمایی و در عین حال حفظ کردن حداقل وزن واحد ذخیره انرژی کلی با استفاده از متناسب سازی مناسب است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Hybridizing energy systems using storage devices has gained popularity in transportation and distributed electric power generation applications. Traditionally, several independent power electronic converters (PECs) were utilized in such practices. Due to their reduced part count, double-input (DI) PECs prove to be a promising choice in hybridizing energy systems. A few topologies for multi-input converters have been reported in the literature; however, there is no systematic approach to synthesize them. Furthermore, all possible topologies are not completely explored, and it is difficult to derive new converters from existing topologies. Therefore, in this paper, a systematic approach to derive DI converters by using a single-pole triple-throw switch as a building block is presented. INTRODUCTION: Double-Input (DI) converters have gained popularity in power electronic applications including electric, hybrid, and plug-in hybrid electric vehicles; fuel cell systems; photovoltaic systems [1], [2]; wind generation [3], [4]; and power factor correction [5]. In these applications, utilizing a short- or long-term energy storage device is inevitable since the instantaneous values of the input and output powers are not equal [6]–[11]. The energy storage unit can be comprised of batteries and/or electrochemical capacitors. In other words, the storage unit can be hybridized itself. Electrochemical capacitors have been proposed to be utilized in the electrical distribution system of conventional and hybrid vehicles to serve applications like local energy cache, voltage smoothing, pseudo-42-V architecture, and service life of batteries extension. However, the high specific power of electrochemical capacitors is the major reason for having them used as an intermediate energy storage unit during acceleration, hill climbing, and regenerative braking. A hybrid energy storage unit comprising both batteries and electrochemical capacitors seems to be the promising choice for future electric drive vehicles. The basic idea is to realize the advantages of both batteries and electrochemical capacitors while keeping the weight of the entire energy storage unit minimized through an appropriate matching.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 28,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مبدل های الکترونیک قدرت DC – DC دو ورودی برای وسایل نقلیه الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi