دانلود ترجمه مقاله متغیرهای اقتضایی برای سهم مشتریان از بازدید رستوران های تمام سرویس
عنوان فارسی |
متغیرهای اقتضایی برای سهم مشتریان از بازدید رستوران های تمام سرویس |
عنوان انگلیسی |
Contingency variables for customer share of visits to full-service restaurant |
کلمات کلیدی : |
  متغیرهای اقتضایی؛ مجموعه تحت ملاحظه؛ برند؛ سهم مشتری از بازدیدها؛ رستوران تمام سرویس |
درسهای مرتبط | مدیریت هتل داری؛ مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 53 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. فرضیات و پیش زمینه های تئوری 3. مدل اقتضایی سهم مشتری از بازدید 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی و دلالت های عملی 7. محدودیت ها و توصیه هایی برای تحقیقات آینده
چکیده – این مطالعه به دنبال آشکار ساختن اثرات مستقیم و یا اثرات تعدیلی متغیرهای اقتضایی در رابطه با سهم مشتریان از بازدید می باشد. فرضیه این مطالعه بر پایه پاسخ های دریافتی از 277 مشتری رستوران های عمومی تمام سرویس ایالت متحده با استفاده از مجموعه ای از (سلسله مراتب تعدیل شده) تحلیل های رگرسیون، آزمایش شده است. اثرات مستقیم هزینه های تغییر اجتماعی، هزینه های منافع از دست رفته، هزینه های روندی واینرسی ذاتی، مثبت بودند. در حالی که اثرات جستجو برای تنوع به صورت ذاتی برروی سهم مشتریان از بازدیدها منفی بودند. مشارکت مشتریان و ناهمگونی برند درک شده، ثابت شد که می توانند اثر ترجیح برند بر روی سهم مشتری از بازدید ها را بهبود ببخشد.
This study sought to reveal the direct effect and/or moderating effects of contingency variables in relation to customer share of visits. The hypotheses of this study were tested based on responses from 277 general U.S. full-service restaurant customers, using a series of (moderated hierarchical) regression analyses. The direct effects of social switching costs, lost benefits costs, procedural costs, and intrinsic inertia were positive whereas that of intrinsic variety-seeking was negative on customer share of visits. Consumer involvement and perceived brand heterogeneity were found to enhance the effect of brand preference on customer share of visits.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.