دانلود ترجمه مقاله متغیرهای اقتضایی برای سهم مشتریان از بازدید رستوران های تمام سرویس

عنوان فارسی

متغیرهای اقتضایی برای سهم مشتریان از بازدید رستوران های تمام سرویس

عنوان انگلیسی

Contingency variables for customer share of visits to full-service restaurant

کلمات کلیدی :

  متغیرهای اقتضایی؛ مجموعه تحت ملاحظه؛ برند؛ سهم مشتری از بازدیدها؛ رستوران تمام سرویس

درسهای مرتبط مدیریت هتل داری؛ مدیریت گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 53
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
21,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. فرضیات و پیش زمینه های تئوری 3. مدل اقتضایی سهم مشتری از بازدید 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی و دلالت های عملی 7. محدودیت ها و توصیه هایی برای تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به دنبال آشکار ساختن اثرات مستقیم و یا اثرات تعدیلی متغیرهای اقتضایی در رابطه با سهم مشتریان از بازدید می باشد. فرضیه این مطالعه بر پایه پاسخ های دریافتی از 277 مشتری رستوران های عمومی تمام سرویس ایالت متحده با استفاده از مجموعه ای از (سلسله مراتب تعدیل شده) تحلیل های رگرسیون، آزمایش شده است. اثرات مستقیم هزینه های تغییر اجتماعی، هزینه های منافع از دست رفته، هزینه های روندی واینرسی ذاتی، مثبت بودند. در حالی که اثرات جستجو برای تنوع به صورت ذاتی برروی سهم مشتریان از بازدیدها منفی بودند. مشارکت مشتریان و ناهمگونی برند درک شده، ثابت شد که می توانند اثر ترجیح برند بر روی سهم مشتری از بازدید ها را بهبود ببخشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study sought to reveal the direct effect and/or moderating effects of contingency variables in relation to customer share of visits. The hypotheses of this study were tested based on responses from 277 general U.S. full-service restaurant customers, using a series of (moderated hierarchical) regression analyses. The direct effects of social switching costs, lost benefits costs, procedural costs, and intrinsic inertia were positive whereas that of intrinsic variety-seeking was negative on customer share of visits. Consumer involvement and perceived brand heterogeneity were found to enhance the effect of brand preference on customer share of visits.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 21,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله متغیرهای اقتضایی برای سهم مشتریان از بازدید رستوران های تمام سرویس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi