دانلود ترجمه مقاله قابلیت های اقتصادی و زیست محیطی برای صلاحیت پایداری در کسب و کار

عنوان فارسی

قابلیت های اقتصادی، سازمانی و زیست محیطی برای صلاحیت پایداری در کسب و کار: یافته هایی از مطالعات موردی در کسب و کار مد

عنوان انگلیسی

Economic, organizational, and environmental capabilities for business sustainability competence: Findings from case studies in the fashion business

کلمات کلیدی :

  صلاحیت پایداری در کسب و کار؛ قابلیت های پایداری در کسب و کار؛ مطالعه موردی؛ تجارت مد؛ عملکرد شرکت

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 32 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 228
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
86,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه، بررسی منابع و چارچوب پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. دلالت ها 7. نتیجه گیری 8. محدودیت ها و تحقیقات آینده پیوست A: خلاصه ای از منابع اصلی مربوط به پایداری کسب و کار از سال 2011 تا 2020 پیوست B.I: موج اول سوالات مصاحبه پیوست B.II: موج دوم سوالات مصاحبه پیوست B.III: تصویری از رویکرد تجمیع کدگذاری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – پایداری در کسب و کار در دانشگاه و صنعت قرار مورد توجه زیادی گرفته است. بر همین اساس، از یک طرح چند موردی جهت مطالعه نتایج اجرای قابلیت پایداری در کسب و کار استفاده کردیم. با استفاده از رویکرد جمع آوری داده دو مرحله ای و دیدگاه مبتنی بر منابع، مدل مفهومی به منظور نشان دادن اهمیت قابلیت پایداری در کسب و کار و صلاحیت پایداری در کسب و کار و تاثیر آن ها بر عملکرد شرکت توسعه دادیم. بر اساس نتایج به دست آمده از آنالیز موردی سه شرکت فورچون 500 در صنایع مد و منسوجات، نحوه تاثیر قابلیت های پایداری در کسب و کار (مانند صلاحیت های سازمانی، زیست محیطی و اقتصادی) بر صلاحیت پایداری در کسب و کار و متعاقبا بر عملکرد شرکت را بررسی کردیم. با استفاده از مطالعات موردی عمیق، مجموعه ای از گزاره ها در رابطه با نحوه ارتباط صلاحیت پایداری در کسب و کار با عملکرد شرکت را توسعه دادیم. این مطالعه طی سه سال انجام شد و اهمیت قابلیت های پایداری در کسب و کار را با نشان دادن تاثیر صلاحیت اقتصادی در حوزه صلاحیت بازار محور و نوآوری، صلاحیت سازمانی در حوزه صلاحیت مدیریتی و رفاه اجتماعی و صلاحیت زیست محیطی در حوزه کاربرد پنج Rs (یعنی تصور مجدد، طراحی مجدد، استفاده مجدد، بازیافت و کاهش) بیان کردیم. بنابراین، این مطالعه اطلاعات ارزشمندی در رابطه با اینکه چگونه قابلیت پایداری در کسب و کار و صلاحیت پایداری در کسب و کار، عملکرد شرکت را در کسب و کار جهانی مد افزایش می دهد، ارائه کردیم. مقدمه: اگرچه صنعت مد و منسوجات (به جز بازار گران قیمت و لوکس) طی سال های اخیر به عنوان یک صنعت تولیدی کم ارزش در نظر گرفته شده (چوی، لو، وانگ، یی و هو، 2012)، اما روندهای جهانی نشان می دهد که مصرف کنندگان به ارزش فزاینده این صنعت آگاه هستند و بنابراین نقش مصرف کنندگان جهت دستیابی به موفقیت در این صنعت بالاست (تام، چان، چیو، لای و وانگ، 2005). انطباق موفق با این تغییرات نیازمند افزایش رقابت پذیری محصولات فعالان صنعت با در نظر گرفتن قیمت، کیفیت، تنوع محصول و عوامل دیگر است. کانیاتو، کاردی، کریپا و مورتو (2012) نشان دادند که ابتکارات پایداری در کسب و کار برای استراتژی های شرکت به ویژه در صنعت مد حیاتی است. این استراتژی ها شامل استفاده موثر از منابع داخلی و طبیعی و همکاری بوده که به طور فزاینده ای در صنعتی با چرخه عمر کوتاه و رقابت بالا مهم است. توجه عمومی به صنعت مد و پوشاک به دلیل گرایش به زنجیره های مد و پوشاک پیچیده تر و سریع تر افزایش یافته است، چون ردپای اکولوژیکی و زیست محیطی این صنعت رو به افزایش بوده و همین مساله نگرانی هایی در زمینه پایداری ایجاد کرده است (سرینگ و مولر، 2008). چندین رسوایی قابل توجه در این صنعت مانند Wal-Mart و GAP sell apparel در کارخانه ها و آلودگی هوا و شرایط کاری ناسالم در این کارخانه ها رخ داده است. چنین اتفاقاتی علاقه شرکت ها به تقویت قابلیت های پایداری در کسب و کارشان را افزایش داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Business sustainability has received considerable attention in academia and industry. Accordingly, we use a multiple-case design to study the outcomes of business sustainability capability implementation. Using a two-phase data collection approach and resource-based view, we developed a conceptual model to illustrate the importance of business sustainability capability and business sustainability competence and their influence on firm performance. On the bases of the results from a case analysis of three Fortune 500 corporations in the fashion and textile industries, we show how three business sustainability capabilities (i.e., organizational, environmental, and economic competencies) affect business sustainability competence and consequently firm performance. Using in-depth case studies, we develop a set of propositions on how business sustainability competence associates with firm performance. This study was conducted over three years and demonstrates the importance of business sustainability capabilities by confirming the impact of economic competence in the context of market-driven competence and innovation, organizational competence in the context of managerial competence and social well-being, and environmental competence in the context of application of the five Rs (i.e., re-imagine, redesign, reuse, recycle, and reduce). This study thus provides valuable insights into how business sustainability capability and business sustainability competence enhance firm performance in the global fashion business. Introduction: Although the fashion and textile industry (except for the luxury and high-end market) has been considered a low-value manufacturing industry in recent years (Choi, Lo, Wong, Yee, & Ho, 2012), global trends indicate that consumers have become increasingly value-conscious at the same time, thereby highlighting the role of customers as the key to success (Tam, Chan, Chu, Lai, & Wang, 2005). Adapting successfully to these changes requires industry players to enhance their product competitiveness by considering price, quality, and product variety, among other factors. Caniato, Caridi, Crippa, and Moretto (2012) revealed that business sustainability initiatives are vital to company strategies, especially in the fashion industry. These strategies include effective use of internal and natural resources and collaboration, which is increasingly relevant in an industry characterized by a short lifecycle and high competition. Public attention to the apparel and fashion industry has increased because of the trend toward faster, more complex apparel and fashion supply chains, as it increased the industry’s environmental and ecological footprint and generated sustainability concerns (Seuring & Muller, 2008). Several notable industry scandals have occurred, such as the revelation that Wal-Mart and GAP sell apparel made in factories associated with pollution and unhealthy working conditions. Such occurrences have increased companies’ interest in strengthening their business sustainability capabilities.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 52 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 86,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله قابلیت های اقتصادی و زیست محیطی برای صلاحیت پایداری در کسب و کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi