دانلود ترجمه مقاله مفاهیم، متون و ذهنیت ها در پژوهش های مدیریت منابع انسانی

عنوان فارسی

مفاهیم، متون و ذهنیت ها: قرار دادن پژوهش های مدیریت منابع انسانی در قالب دیدگاه ها

عنوان انگلیسی

Concepts, contexts, and mindsets: Putting human resource management research in perspectives

کلمات کلیدی :

  آسیا؛ متن؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ HRM بین المللی؛ شرکت چندملیتی؛ تعادل کار-زندگی

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : Wiley
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 55
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. متون و تجزیه و تحلیل متون در پژوهش های منابع انسانی 3. چگونه از متون استفاده می شود؟ معناهای چندگانه متن 4. متن یا متن سازی؟ 5. اجرای ابتکار عمل CSR در یک کارخانه پوشاک سری لانکا به عنوان نمونه 6. تفسیر مطالعه موردی 7. محیط پژوهشی به عنوان یک جایگاه مسابقه ای برای درک متون: آسیا به عنوان یک نمونه 8. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – چرا متون در پژوهش های مدیریت منابع انسانی (HRM) مهمند؟ هنگام ارزیابی یک پدیده سازمانی، چه عوامل مرتبط با متونی را می توان بررسی کرد و چگونه؟ این مقاله در برابر روند پوزیتیویستی متن زدایی در پژوهش های HRM، با قرار دادن آنها در یک متن بین المللی به این پرسش ها می پردازد. این استدلال بیان می کند که متن برای ایجاد راه حل های مناسب در معنی سازی آنچه در محل کار رخ می دهد، مهم است. مقاله حاضر همچنین سه لایه از متن را ترسیم کرده و از یک داستان تجربی استفاده می کند تا نشان دهد استفاده و مفهوم سازی از متن چگونه با پرورش فکری و اجتماعی و جهت گیری نظری محقق صورت می گیرد. این مقاله خواستار انجام مطالعات کیفی بیشتر برای رفع عدم تعادل در پژوهش های HRM است. مقاله حاضر همچنین خواستار یک رویکرد بازتر، ذهنیت پذیرتر و فراگیرتر برای پژوهش های بومی است که ممکن است متن های بسیار متفاوت، روش های متن سازی و پارادایم های دانش از گفتمان های غالب حاکم بر پژوهش های HRM را ارائه دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Why is context important in human resource management (HRM) research? What and how contextual factors may be studied when investigating an organisational phenomenon? Against a positivist trend of decontextualisation in HRM research, this paper addresses these questions by situating them in an international context. It argues that context is important in making sense of what is happening at workplaces in order to provide relevant solutions. It also outlines three layers of context and draws on an empirical story to illustrate how the utilisation and conceptualisation of context may be underpinned by the researcher's intellectual and social upbringing and theoretical orientation. The paper calls for more qualitative studies to redress the imbalance in HRM research. It also calls for a more open-minded, inductive, and inclusive approach to indigenous research that may present very different contexts, ways of contextualising, and knowledge paradigms from the dominant discourses prevailing in HRM research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 24 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مفاهیم، متون و ذهنیت ها در پژوهش های مدیریت منابع انسانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi