دانلود ترجمه مقاله دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق جهت گیری کارآفرینی سبز

عنوان فارسی

دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق جهت گیری کارآفرینی سبز و جهت گیری بازار: نقش یادگیری درون سازمانی

عنوان انگلیسی

Achieving sustainable competitive advantage through green entrepreneurial orientation and market orientation: The role of inter-organizational learning

کلمات کلیدی :

  اندونزی؛ جهت گیری بازار؛ جهت گیری کارآفرینی سبز؛ مزیت رقابتی پایدار؛ یادگیری درون سازمانی؛ شرکت های کوچک و متوسط

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 53
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله بررسی نقش یادگیری بین سازمانی در تبدیل کارآفرینی گرایی سبز و بازارگرایی جهت بهبود مزیت های رقابتی پایدار، می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: برای تبیین رابطه پیچیده بین کارآفرینی گرایی سبز، بازارگرایی و مزیت رقابتی پایدار، یک مدل معادله ساختاری ایجاد شد. برای آزمون فرضیه ها، این مطالعه از حداقل مربعات جزئی با داده هایی از یک مطالعه پیمایشی از 280 شرکت را مورد استفاده قرار داد. یافته ها: این اعتقاد قوی وجود دارد که یادگیری بین سازمانی نقشی محوری به عنوان یک متغیر میانجیگر ایا می کند که با دریافت ورودی از کارآفرینی گرایی سبز و بازارگرایی، که به عنوان یک سازه برونزاد عمل می کند، عمل می کند. بنابراین، یادگیری بین سازمانی بیشتر باعث می شود که شرکت ها به مزیت رقابتی پایدارتر دست یابد. اصالت/ارزش: این مطالعه، بحث در مورد نحوه مشارکت سازمان در عملکرد درست نظام اقتصادی، اجتماعی و محیطی را گسترش می دهد و این هدف را با بررسی نقش یادگیری بین سازمانی در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، حاصل می کند. مقدمه: ابتکار عمل برای ترویج کارآفرینی گرایی سبز، که شامل نوآوری های سبز ، پیش دستی برای استخراج فرصت های بالقوه و رفتار ریسک پذیر است به شرکت ها کمک می کند تا تاثیرات مثبتی بر عملکرد آنها بگذارد (جیانگ و همکاران، 2018). ابتکار عمل سبز، آن استراتژی بازار گرایی را ملزم می کند که مولفه ای برای سازمان یادگیری می شود (کومار و همکاران، 2011) که این مربوط است به تبادل دانش و اطلاعات مرتبط بین شریکان می باشد که این به نوبه خود، بر افزایش کیفیت داده های چرخه حیات برای افازیش دادن دقت، صحت و تکمیل کیفیت داده ها، دلالت می کند (بالداساری و همکاران، 2016). این دربرگیرنده مشارکت ذینفعان، شامل خریداران و تامین کنندگان ، برای اشتراک گذاری اطلاعات صحیح و توسعه ظرفیت یادگیری شبکه ارزش پویای خود می باشد (کاملی و همکاران، 2016). یادگیری از انواع مختلف شریکان ائتلاف، به شرکت ها انگیزه می دهد تا رویکرد بازارگرایی واکنشی برای برآورده کردن نیازهای مشتری اتخاذ کنند (اوزدمیر و همکاران، 2017).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: This paper aims to examine the role of the inter-organizational learning contributing in transforming the green entrepreneurial orientation and market orientation to the improvement of sustainable competitive advantages. Design/methodology/approach: The structural equation model was established to explain the complex relationship between green entrepreneurial orientation, market orientation and sustainable competitive advantage. To test the hypothesis, this study used partial least square with data from a survey of 280 firms. Findings: There is a strong tendency that the inter-organizational learning plays a pivotal role as an intervening variable that operates by receiving the input from green entrepreneurial orientation and market orientation, which plays as the exogenous construct. Hence, the greater inter-organizational learning leads the firms to achieve the greater sustainable competitive advantage. Originality/value: This study extends the discussion on how organization should contribute to the well-being of the economic, social and environmental system by investigating the role of inter-organizational learning in achieving the sustainable competitive advantage. Introduction: The initiative to promote green entrepreneurial orientation, which involves green innovations, a proactiveness to capture potential opportunities and risk-taking behaviour helps firms to bring positive impacts on their performance (Jiang et al., 2018). The green initiative requires market-orientation strategy that becomes ingredient to learning organization (Kumar et al., 2011), which pertains the exchange of relevant knowledge and information between partners, which in turn implies on the increasing life cycle data quality to increase the accuracy, precision and completeness of data quality (Baldasarri et al., 2016). This entails the stakeholders’ involvement, including the buyers and suppliers, to share the right information and develop the capacity to learn their dynamic value network (Cameli et al., 2016). Learning from diverse types of alliance partners stimulates the firms to adopt the responsive market orientation approach to satisfy customer needs (Ozdemir et al., 2017).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق جهت گیری کارآفرینی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سیزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi