دانلود ترجمه مقاله جهت گیری کارآفرینی، اکتساب منابع شبکه و عملکرد شرکت

عنوان فارسی :

جهت گیری کارآفرینی، اکتساب منابع شبکه و عملکرد شرکت: یک رویکرد شبکه ای

عنوان انگلیسی :

Entrepreneurial orientation, network resource acquisition, and firm performance: A network approach

کلمات کلیدی :

  جهت گیری کارآفرینی؛ اکتساب منابع شبکه؛ روابط اجتماعی؛ رویکرد شبکه

درسهای مرتبط : مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه و فرضیه 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Implications for practice: The present study offers several managerial implications. The findings reveal that a high EO tends to enhance the firm's ability to acquire valuable resources from surrounding network actors that may differentiate them from others who do not enjoy this resourceful advantage. Therefore, the purposeful effort of and specific role to manage the network resource acquisition must be in place in the process of strategic planning when firms pursue entrepreneurial initiatives. Managers may need to design more effective ways to communicate to make their network actors more aware of their EO advantage in order to attract more resource-based collaborations. This is particularly important for firms operating in emerging economies because they generally face a relative shortage of internal resources and capabilities (Kim et al., 2017; Li, Huang, & Tsai, 2009). In order to improve their competitive advantage, emerging economy firms could be able to acquire and leverage resources across organizational boundaries to create the necessary conditions for the effective exploitation of incoming entrepreneurial opportunities. Our results also emphasize the importance of the social context in which firms enact their entrepreneurial posture and provide useful guidelines for managers on how to cultivate specific ties and their configurational combinations. Generally, our findings show that having an intermediate level of business ties helps entrepreneurial firms to most effectively exploit external sources of knowledge and technologies, while too high business ties will in turn limit the effectiveness of EO as the focal firm may be so linked to their partner firms that they tend to be blind to other opportunities, for example, with other potential partners outside of existing networks. In this sense, firms that cultivate moderate ties to business parties may benefit most from their entrepreneurial strategic orientation. Meanwhile, building strong political ties will help them obtain direct and indirect support from the government, both centrally and locally. This implies that managers in emerging economies, especially in China, should spend time and effort to cultivate and maintain a high level of ties with the government agencies to gain political legitimacy due to the institutional setting. Moreover, when combining both business and political ties together to consider their collective impact on the value creation process of EO, we suggest that top managers need to cultivate high levels of both ties. In particular, we argue that too high business ties will have a dark side only when the firm has weak ties to the government. In contrast, if it has cultivated close relationships with the government, the negative consequences of high levels of business ties tend to be countervailed. In this sense, high levels of both ties provide an effective configurational context in which firms benefit most from their pursuit of entrepreneurial postures. That is, by purposefully building on appropriate network configurations, managers in emerging economies can more successfully benefit from being innovative, proactive, and risk taking, thus differentiating their firm from competitors, especially in their capacity to attract and utilize network resources.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

دلالت های عملی: این مطالعه چندین کاربرد مدیریتی را ارائه می دهد. یافته ها نشان می دهد که EO بالا تمایل به افزایش توانایی شرکت برای به دست آوردن منابع ارزشمندی از کاربران شبکه مجاور دارد که می تواند آنها را از کسانی که از این مزیت استفاده نکردند، متمایز کند. بنابراین، در حالی که شرکت ها ابتکار عمل کارآفرینی را دنبال می کنند، تلاش های هدفمند و نقش ویژه برای مدیریت منابع خرید شبکه باید در فرایند برنامه ریزی استراتژیک مناسب و درخور باشد. مدیران ممکن است نیاز به طراحی روش های موثرتری برای برقراری ارتباط داشته باشند تا کاربران شبکه خود را بیشتر از مزیت EO خود آگاه سازند و بیشتر مشارکت های مبتنی بر منابع را جذب کنند. این امر برای شرکت های فعال در اقتصادهای نوظهور بسیار مهم است زیرا آنها به طور کلی با کمبود نسبی منابع و قابلیت های داخلی مواجه هستند (کیم و همکاران 2017؛ سای، هونگ،لی، 2009). به منظور بهبود مزیت رقابتی خود، شرکت های اقتصادی در حال ظهور می توانند منابع را در میان مرزهای سازمانی بدست آورند و از آن استفاده کنند تا شرایط لازم برای استفاده موثر از فرصت های کارآفرینی در آینده ایجاد شود. نتایج ما بر اهمیت بستر اجتماعی نیز تأکید دارد که در آن شرکت ها موقعیت کارآفرینی خود را اعمال می کنند و دستورالعمل های مفیدی را برای مدیران در مورد چگونگی پرورش روابط خاص و ترکیبات پیکربندی آنها ارائه می دهند. به طور کلی، یافته های ما نشان می دهد که داشتن سطح متوسطی از روابط کسب و کار، به شرکت های کارآفرینی کمک می کند تا به طور موثری از منابع خارجی دانش و فن آوری استفاده کنند، در حالی که ارتباطات بسیار زیاد کسب و کار به نوبه خود اثربخشی EO را محدود می کند، زیرا شرکت کانونی ممکن است با شرکت های شریک خود مرتبط باشد، چرا که آنها تمایل دارند در فرصت های دیگر درگیر شوند، مثلا با سایر شرکای بالقوه خارج از شبکه های موجود. از اینرو شرکت هایی که روابط متوسط را با طرف های تجاری برقرار می کنند، می توانند از جهت گیری استراتژیک کارآفرینی خود بیشتر بهره مند شوند. ضمنا، ایجاد روابط سیاسی قوی به آنها کمک می کند که حمایت مستقیم و غیرمستقیم از دولت، هم در مرکز و هم در سطح محلی را بدست آورند. این بدان معنی است که مدیران اقتصادهای در حال ظهور، به ویژه در چین، باید وقت و تلاش خود را برای ایجاد و حفظ سطح بالایی از روابط با سازمان های دولتی برای به دست آوردن مشروعیت سیاسی به دلیل تنظیمات سازمانی صرف کنند. علاوه بر این، هنگامی که ترکیب هر دو روابط تجاری و سیاسی با هم به منظور بررسی تأثیر جمعی آنها بر روند ایجاد ارزش EO، پیشنهاد می شود، مدیران ارشد باید سطح بالایی از هر دو روابط را پرورش دهند. به ویژه، ما استدلال می کنیم که روابط تجاری بیش از حد بالا تنها زمانی که شرکت روابط ضعیف با دولت داشته باشد عواقب منفی خواهد داشت. در مقابل، اگر روابط نزدیک با دولت برقرار شود، عواقب منفی سطوح بالای روابط کسب و کار، جبران می شود. از اینرو سطح بالایی از هر دو رابطه، زمینه پیکربندی موثری را فراهم می کند که در آن شرکت ها بیشتر از پیگیری موقعیت های کارآفرینی سود می برند. به این ترتیب، با هدفمند سازی پیکربندی های مناسب شبکه، مدیران اقتصادهای نوظهور می توانند از نوآوری، پیشگیری و ریسک پذیری بهره مند شوند و شرکت خود را از رقبا، به خصوص در توانایی شان برای جذب و استفاده از منابع شبکه، متمایز کنند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله جهت گیری کارآفرینی، اکتساب منابع شبکه و عملکرد شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.