دانلود ترجمه مقاله ترویج جهت گیری کارآفرینی از طریق تجمیع سرمایه اجتماعی

عنوان فارسی

ترویج جهت گیری کارآفرینی از طریق تجمیع سرمایه اجتماعی، و مدیریت دانش

عنوان انگلیسی

Promoting entrepreneurial orientation through the accumulation of social capital, and knowledge management

کلمات کلیدی :

  سرمایه اجتماعی؛ مدیریت دانش؛ جهت گیری کارآفرینی

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 96
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ارائه فرضیات 3. روش ها 4. نتایج 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری و بحث و بررسی: این مطالعه نشان می دهد که پیکربندی سرمایه اجتماعی سرمایه گذار بازار شبانه می تواند رفتار مدیریت دانش و اثرات گرايش کارآفرینی آنها را مد نظر قرار دهد و به حمایت تجربی از صنعت گردشگری و دیدگاه هاي پیکربندی ارائه شده در مطالعات کارآفرینی (به عنوان مثال، راسل و فاکنر، 2004)، مدیریت دانش (به عنوان مثال، کوپر، 2006) و شبکه اجتماعی (به عنوان مثال، هو و راشرلا 2010) منجر شود. نتایج با قضیه اصلی ما مطابقت دارد؛ ما دریافتیم که سه بعد سرمایه اجتماعی بررسی شده - تعامل اجتماعی، کیفیت ارتباطات و روابط شبکه مشتری - تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر مدیریت دانش و جهت گیری کارآفرینی داشته است. علاوه بر این، رفتار مدیریت دانش فروشندگان با جهت گیری کارآفرینی مرتبط بوده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که دسترسی به دانش های مختلف و دانش جدید کاربردی در هنگام معرفی یک محصول یا خدمات جدید، منابع مهمی جهت گرایش کارآفرینی است. به گفته هورن و همکارانش (2012) ممکن است روابط متفاوتی بین نظریه ها وجود داشته باشد. ما روابط بین سه بعد سرمایه اجتماعی را مورد بررسی قرار دادیم و نشان دادیم که هر کدام از آنها در جهت گیری کارآفرینی موثر هستند. در میان سه بعد سرمایه اجتماعی، بعد ساختاری که توسط ارتباطات شبکه های مشتری نشان داده شد به طور قابل توجهی با هر دو ابعاد دیگر، کیفیت رابطه و تعامل اجتماعی مرتبط بود. علاوه بر این، بعد شناختی کیفیت ارتباطی، تاثیر مثبتی بر ابعاد ارتباطی تعامل اجتماعی دارد. نتایج ما نشان داد که رابطه معناداری میان سرمایه اجتماعی با فروشندگان بازار شبانه وجود دارد که در مقالات گردشگری مورد بررسی قرار نگرفته است. این یافته جالب است، زیرا برخلاف سوالاتی که در مورد روند اجتماعی شدن مطرح شده است اما هنوز در تحقیقات قبلی حل نشده است. با در نظرگرفتن مديريت دانش از طريق چشم انداز سرمايه اجتماعي، توجه به اهميت روابط اجتماعي كه قبلا در گردش و مهمان نوازي برجسته شده است، مورد توجه قرار مي گيرد و مفاهیم مهمي را براي مديريت سازمان هاي کوچک و متوسط (SME) گردشگري و مهمان نوازي ارائه مي دهد. اولا، SMEs ها فاقد منابع بوده و با رقابت زیادي مواجه هستند، به طوری که آنها باید یک شبکه اجتماعی شخصی را برای انتقال ایده ها و مهارت های موجود در دانش و نوآوری برای بقا و رشد ایجاد کنند (مارتین، 2004). در این مطالعه، ما نشان دادیم که سرمایه اجتماعی فردی به نفع سازمان های گردشگری و مهمان نوازی کوچک است، که ارزش عملی تحقیقاتی را که سابقه کارآفرینی مهمان نوازی را بررسی می کند، تقویت می کند. ما باید در تفسیر خود از این نتیجه، تفکر کنیم؛ مدیران باید تلاش کنند روابط شبکه را برای بهبود کیفیت روابط رسمی و غیر رسمی میان اعضا برای کسب دانش ایجاد کنند (هو و راچرلا، 2008)، یا از مزایای جهت گیری کارآفرینی با انتخاب یا توسعه سیستم های مدیریت دانش بهره ببرند (یوگاراتنام و تی سه، 2006؛ ریمینگتون و همکاران، 2009). دوم، این مطالعه مکانیسم میانجیگری مدیریت دانش را با بررسی تجربی رابطه بین سرمایه اجتماعی و جهت گیری کارآفرینی مورد بررسی قرار داد و پیشنهاد می کند که سازمان های گردشگری و مهمان نوازی برای سرمایه گذاری انتخاب شوند و سرمایه غیر اجتماعی به ویژه برای تنوع دانش و برنامه های کاربردی توسعه یابد و حق بیمه ای در جهت کارآفرینی در نظر گرفته شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusions and discussion: This study reveals that the configuration of a founding night market vendor’s social capital can explain knowledge management behavior and effects of their entrepreneurial orientation, lending empirical support for tourism industry and configurational perspectives presented in entrepreneurship (e.g., Russell and Faulkner, 2004), knowledge management (e.g., Cooper, 2006) and social network (e.g., Racherla and Hu, 2010) studies. The results fit our main proposition; we found that the three dimensions of social capital assessed—social interaction, relationship quality, and customer network ties—had significant effects, directly or indirectly, on knowledge management and entrepreneurial orientation. Additionally, vendors’ knowledge management behavior was associated with entrepreneurial orientation. The findings suggest that accessing diverse knowledge and applied new knowledge when introducing a new service or product are important sources of entrepreneurial orientation. As Horng et al. (2012) suggested that there may exist different relationships among theories, we examined relationships among the three dimensions of social capital and showed how each of them contributed to entrepreneurial orientation. Among the three dimensions of social capital, the structural dimension represented by customer network ties was significantly associated with both of the other two dimensions, relational quality and social interaction. Furthermore, the cognition dimension of relational quality represents positive effects on the relational dimension of social interaction; our results confirmed a significant relationship among social capital with night market vendors that has not been examined in the tourism literature. This counterintuitive finding is interesting, as it answered some questions on the socialization process addressed but not yet solved in the previous research. In viewing knowledge management from a social capital perspective, we draw attention to the importance of social relations that have previously been highlighted in tourism and hospitality and provide important implication for small medium-sized enterprise (SME) tourism and hospitality organizations management. First, SMEs lack resources and face high competition, such that they have to build an individual social network to transfer existing ideas and skill into knowledge and innovation to survive and grow (Martin, 2004). In this study, we have shown that individual social capital is likely to benefit small tourism and hospitality organizations, reinforcing the practical value of research that examines the antecedents of hospitality entrepreneurship. We must be thoughtful in our interpretation of this result; managers should try to build network ties to improve the quality of formal and informal relationships among members to acquire knowledge (Hu and Racherla, 2008), or they can reap the benefits of entrepreneurial orientation by selecting for, or developing, knowledge management systems (Jogaratnam and Tse, 2006; Rimmington et al., 2009).Second, this study examined the mediating mechanism of knowledge management by empirically examining relationships between social capital and entrepreneurial orientation, and suggests that tourism and hospitality organizations select for, and develop, asocial capital, particularly for knowledge diversity and applications that place a premium on entrepreneurial orientation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ترویج جهت گیری کارآفرینی از طریق تجمیع سرمایه اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi