دانلود ترجمه مقاله تعامل بین جهت گیری های کارآفرینانه و صفات روانشناختی

عنوان فارسی :

تعامل بین جهت گیری های کارآفرینانه و صفات روانشناختی در تشریح عملکرد شرکت

عنوان انگلیسی :

The interplay of entrepreneurial orientation and psychological traits in explaining firm performance

کلمات کلیدی :

  جهت گیری کارآفرینانه؛ تسلط؛ خودکارآمدی؛ عملکرد شرکت؛ SME؛ fsQCA

درسهای مرتبط : مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 146
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: Previous quantitative as well as qualitative research in management and psychology reveals the great potential of psychological variables for predicting entrepreneurial behavior and success (e.g. Baum, Frese, & Baron, 2014; Rauch & Frese, 2007). Less research however focuses on the simultaneous effect of different psychological backgrounds in combination with firm level attributes to forecast financial and non-financial achievements. Grounded on the behavioral theory of the firm, the integration of organizational level and individual level perspectives appears promising when it comes to explaining entrepreneurial success. In this regard, a theoretical and methodological shift is required: psychologybased research in entrepreneurship should continue to explore the links between individual level and firm level perspectives to better explain entrepreneurial behavior (Hitt, Beamish, Jackson, &Mathieu, 2007; Hmieleski & Baron, 2008). A concurrent consideration of different variables requires advanced methods to address corresponding propositions. This paper aims at providing the theoretical basis for an integrated model of potential additions to entrepreneurial orientation (EO) in the prediction of entrepreneurial success. Of particular concern for this paper is the area of small and middle-sized enterprises (SME). To fill the identified research gap, a combined approach is adopted; to predict entrepreneurial success, EO as a variable on the firm level is joined by dominance and self-efficacy as variables on the individual level (i.e., characteristics of the entrepreneur). Furthermore, this model is investigated empirically by applying an fsQCA to infer causal relationships between these variables, a rather new technique in entrepreneurship and innovation research whose diffusion has been promoted particularly by the Journal of Business Research since 2013 (Kraus, Riberio-Soriano, & Schüssler, 2017). In the first step, a brief link between the theory of firm perspective and specific psychological variables is drawn, providing a comprehensive overview of psychological variables studied in entrepreneurship research. Relevant variables for our study are subsequently introduced and discussed with regard to their potential contribution towards a better understanding of the interactions involved between them; firm level and individual level variables on the one hand, organizational success on the other, and lastly the influence of moderating variables. Building on this, our assumptions are presented, and our research design, sample, and method are introduced. After discussing the results of the fsQCA, the theoretical as well as practical implications of the findings are discussed.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: مطالعات کمی و کیفی قبلی در زمینه مدیریت و روانشناسی حاکی از پتانسیل های بالای متغیرهای روانشناختی برای پیش بینی رفتارهای کارآفرینانه و موفقیت بوده اند (به عنوان مثال، بائوم، فریز، و بارون، 2014؛ راچ و فریز، 2007). با این حال، تحقیقات کمی روی تاثیر همزمان پیش زمینه های روانشناختی مختلف در ترکیب با مشخصه های شرکتی برای پیش بینی دستاوردهای مالی و غیر مالی تمرکز کرده اند. بر اساس نظریه رفتار شرکتی، ادغام دیدگاه سطح سازمانی و سطح فردی هنگام بررسی موفقیت های کارآفرینی، بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد. در این راستا، یک تغییر نظری و روانشناختی لازم به نظر می رسد: تحقیقات روانشناختی در زمینه کارآفرینی باید به تشریح ارتباط بین دیدگاه سطح فردی و سطح شرکتی بپردازند تا تشریح بهتری از رفتار کارآفرینانه ارائه دهند (هیت، بیمیش، جکسون، متیو، 2007؛ میلسکی و بارون، 2008). در نظر گرفتن همزمان متغیرهای مختلف نیازمند روش های پیشرفته ای برای بررسی گزاره های مربوطه می باشد. هدف این مقاله، ارائه پایه ای نظری برای مدل ادغام شده موارد بالقوه در جهت گیری های کارآفرینانه (EO) در پیش بینی موفقیت های کارآفرینی می باشد. تمرکز اصلی مقاله نیز روی شرکت های کوچک و متوسط (SME) بوده است. به منظور پر کردن این خلاء پژوهشی، یک رویکرد ترکیبی اتخاذ شده است؛ برای پیش بینی موفقیت کارآفرینی، EO در قالب متغیری در سطح شرکتی به تسلط و خودکارآمدی به عنوان متغیری در سطح فردی پیوسته است (یعنی، ویژگی های کارآفرین). علاوه بر این، این مدل به صورت نظری با اعمال یک fsQCA روی روابط علی بین این متغیرها بررسی شده، و یک روش نسبتا جدید در تحقیقات کارآفرینی و نوآوری در مجله تحقیقات کسب و کار از سال 2013 منتشر شده است (کراس، ریبرو-سوریانو، و اسکوسلر، 2017). در گام اول، پیوندی مختصر بین تئوری دیدگاه شرکتی و متغیرهای روانشناختی خاص ارائه شده و مروری جامع از متغیرهای بررسی شده در تحقیقات کارآفرینی انجام شده است. متغیرهای مرتبط در این تحقیق متعاقبا ارائه شده و با توجه به سهم بالقوه آنها در درک بهتر تعاملات دخیل بین آنها بررسی شده است؛ که این متغیرها عبارتند از متغیرهای سطح شرکتی و سطح فردی از یک سو، موفقیت سازمانی از سوی دیگر و نهایتا، تاثیر متغیرهای تعدیل کننده. بر این اساس، فرضیه های ما ایجاد شده و طرح پژوهش، نمونه، و روش تحقیق ارائه شده است. پس از بررسی نتایج fsQCA، دلالت های عملی و نظری یافته ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تعامل بین جهت گیری های کارآفرینانه و صفات روانشناختی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.