دانلود ترجمه مقاله نحوه تحریک رفتار مصرف کننده به واسطه خودناسازگاری

عنوان فارسی

مدل رفتار جبران کننده مصرف کننده: نحوه تحریک رفتار مصرف کننده به واسطه خودناسازگاری

عنوان انگلیسی

The Compensatory Consumer Behavior Model: How self-discrepancies drive consumer behavior

کلمات کلیدی :

  خودپنداره؛ مقایسه اجتماعی؛ ماتریالیسم (مادی گرایی)؛ مصرف آشکار؛ خودتنظیمی؛ خودناسازگاری

درسهای مرتبط رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 119
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. مروری کلی بر مدل رفتار جبرانی مصرف کننده 2. منابع خودناسازگاری و شواهدی برای تاثیر آن روی رفتار مصرف کننده 3. انگیزه هایی برای کاهش خودناسازگاری 4. استراتژی های مقابله با رفتار جبرانی مصرف کننده 5. مصرف می تواند خودناسازگاری را کاهش دهد 6. پرسش های تحقیقات آتی 7. رابطه مدل رفتار جبرانی مصرف کننده با مدل های موجود 8. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

سوالات پژوهشی آینده: تاکنون، ما یک مدل رفتار جبرانی مصرف کننده را ارائه کرده ایم که جریان علّی خودگسستگی در رفتار جبرانی مصرف کننده را طرح ریزی می کند. در این بخش، ما سوالات پژوهشی آینده درباره رفتار جبرانی مصرف کننده پیشنهاد می کنیم، راجع به نوع محصول (سوال پژوهشی 1)، نقش تفاوت های فردی و فرهنگ در رفتار جبرانی مصرف کننده (سوال پژوهشی 2)، این که آیا خود گسیختگی مثبت می تواند رفتار جبرانی مصرف کننده را ایجاد کند (سوال پژوهشی 3) و چه هنگام خودگسیختگی ها در مقابل کاهش مصرف افزایش می یابد (سوال پژوهشی 4). هدف ما در ارائه ی این سوالات این است که محققان را وادار به درک دقیق تر زمانی که یک منبع بالقوه از خودگسیختگی منجر به تمایز در رفتارهای جبرانی مصرف کننده می گردد و یا هنگامی که چنین رفتاری به عنوان یک شیوه درمانی موفق برای خودگسیختگی به خدمت گرفته می شود، کنیم. سوال پژوهشی 1: چه عواملی بر استراتژی و یا انتخاب افراد در زمینه محصولات تاثیر می گذارد. بررسی منابع ما شواهد سازگاری در رابطه با تاثیر خودگسیختگی بر رفتار مصرف کننده را ارائه می دهیم. با این حال، در این راستا اطلاعات کمی درباره ی این که چه زمان استراتژی های رفتار جبرانی مصرف کننده رخ می دهد، در دسترس می باشد. این سوال برای درک نحوه شکل گیری خودگسیختگی انواع مصرف کنندگان محصولات ضروری می باشد. در این بخش، ما چندین واسطه بالقوه را پیشنهاد می کنیم که بر نحوه انتخاب استراتژی مصرف کنندگان تاثیر می گذارد. اول این که، چه هنگام مصرف کنندگان محصولاتی را مرتبط با حوزه ی خودگسیختگی در مقابل محصولاتی که غیرمرتبط با حوزه خودگسیختگی است، ترجیح می دهند؟ در اصل، این سوال استراتژی های درون حوزه (مانند وضوح مستقیم) در برابر استراتژی های میان حوزه ای (مانند استراتژی های جبرانی) را در بر می گیرد. یک فاکتور بالقوه تعیین کننده، انتخاب مجموعه ای به منظور ارائه به مصرف کننده (گالینسکی، ویتسون، هانگ و راکر، 2012) می باشد. برای مثال، استون و همکاران (1997) خودگسیختگی را با مشارکت در حمایت از اهمیت استفاده از کاندوم و سپس گزارش عدم موفقیت افراد در استفاده از کاندوم ارائه کردند. بعد از آن، برخی شرکت کنندگان فرصت هایی را به منظور اهداء کمک به افراد بی خانمان ارائه کردند، در حالی که برخی دیگر، کمک به افراد بی خانمان و یا خرید وسایل پیشگیری را انتخاب کردند. هنگامی که تنها گزینه ی شرکت کنندگان، کمک به بی خانمان ها بود، 83 درصد موفقیت حاصل شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Future research questions: Thus far, we have presented our Compensatory Consumer Behavior Model, which outlines a causal flow from self-discrepancy to compensatory consumer behavior (Fig. 1). In this section, we propose future research questions about compensatory consumer behavior, regarding what products matter and when (Research Question 1), the role of individual differences and culture in compensatory consumer behavior (Research Question 2), whether positive self-discrepancies can produce compensatory consumer behavior (Research Question 3), and when self-discrepancies increase versus decrease consumption (Research Question 4). Our goal in presenting these questions is to spur researchers to pursue a more nuanced understanding of when a potential source of a self-discrepancy will—or will not—lead to distinct compensatory consumer behaviors, and when such behavior will serve as a successful remedy for the self-discrepancy. Research question 1: What factors affect the strategy and/or products individuals choose? Our review of the literature provides consistent evidence that self-discrepancies can affect consumer behavior. However, at this point we know far less about when each of the documented compensatory consumer behavior strategies occurs. This question is critical for understanding how self-discrepancies shape the types of products consumers seek out. In this section, we propose several potential moderators that affect what strategy (and thus what products) consumers choose. First, when do consumers prefer products that are related to the domain of the self-discrepancy versus products that are unrelated to the domain of the self-discrepancy? At its core, this question pits within-domain strategies (e.g., direct resolution) against across-domain strategies (e.g., fluid compensation). One potential determining factor is the choice set presented to the consumer (Galinsky, Whitson, Huang, & Rucker, 2012). For example, Stone et al. (1997) induced a self-discrepancy by having participants advocate the importance of condom use and then report a personal failure to use condoms. Subsequently, some participants were given an opportunity to donate to the homeless, whereas others were given a choice to either donate to the homeless or to purchase condoms. When participants' only choice was to donate to the homeless, 83% donated.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نحوه تحریک رفتار مصرف کننده به واسطه خودناسازگاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi