دانلود ترجمه مقاله استفاده از تجارت الکترونیک و شیوع کووید-19

عنوان فارسی

استفاده از تجارت الکترونیک و شیوع کووید-19: تحلیل داده های پانل در ژاپن

عنوان انگلیسی

The use of e-commerce and the COVID-19 outbreak: A panel data analysis in Japan

کلمات کلیدی :

  تجارت الکترونیک؛ روانشناسی مصرف کننده؛ داده های پانل؛ کووید-19؛ ژاپن

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی پرسشنامه 3. تحلیل توصیفی 4. تغییر زمانی در نگرش روانی نسبت به تجارت الکترونیک 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه، با استفاده از داده ‌های پانلی، تغییرات در گرایشات روانی مصرف‌کنندگان ژاپنی در زمینه استفاده از تجارت الکترونیک و دلایل مرتبط با آن را قبل و بعد از شیوع کووید-19 بررسی می‌کند. دیدگاه های مختلفی در خصوص تغییرات در رفتارهای اصلی مصرف کنندگان وجود دارد. اول اینکه، سهم استفاده از تجارت الکترونیک در بین کالاها متفاوت است. بلافاصله پس از شیوع کووید-19، قیمت خواروبار افزایش چشمگیری یافت. بالعکس، ماشین‌آلات / برنامه های کامپیوتری و کتاب / DVD / نرم افزار تنها افزایش اندکی را پس از شیوع بیماری نشان دادند. اما در بررسی سوم تنها کاهش اندکی مشاهده شد. در کل، مصرف‌کنندگان اهمیت تجارت الکترونیک را بلافاصله پس از این پاندمی تشخیص دادند، بدون اینکه روند کاهش چشمگیری را در پی داشته باشد. دوم اینکه، ممکن است بین مدت زمان سپری شده در خانه و اهمیت تجارت الکترونیک رابطه مثبتی وجود داشته باشد، یکی از علل آن این است که افزایش مدت زمان ماندن در خانه فرصت خرید از فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی را کاهش می ‌دهد. از اینرو، مراجعه به فروشگاه‌ ها در طی گسترش اولیه کووید-19 کاهش چشمگیری یافت. روش‌های حمل و نقل برای خرید و در منطقه زندگی (وضعیت آلودگی) عوامل قابل توجه در استفاده از تجارت الکترونیک محسوب نمی شدند. در نهایت، اگر مصرف‌ کنندگان به سودمندی این سیستم پی ببرند، تجارت الکترونیک را مهم تلقی می‌کنند. با این وجود، نگرش آنها نسبت به تجارت الکترونیک پس از شیوع کووید-19 به صورت فزاینده ای بهبود یافت، زیرا آنها قصد داشتند از خطرات ناشی از عفونت پیشگیری کرده و پروتکل‌ های مربوط به فاصله‌ گذاری اجتماعی و ایمنی را رعایت کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study analyzes the changes in Japanese consumers' psychological intentions toward the use of e-commerce and the corresponding reasons before and after the COVID-19 outbreak using panel data. Several insights emerge on changes in consumers' fundamental behaviors. First, the share of e-commerce use differs across the types of goods. Grocery goods showed a significant increase immediately after the COVID-19 outbreak. In contrast, machinery /PC applications and book/DVD/software showed only a slight increase immediately after the outbreak. However, only a slight decrease was observed during the third survey. Overall, consumers recognized the importance of e-commerce immediately after the pandemic, with no subsequent significant decline. Second, there may be a positive relationship between the time spent at home and the importance of e-commerce One reason is that an increase in stay-at-home duration decreases the opportunity to shop at retail stores. Consequently, trips to stores decreased during the initial spread of COVID-19. The modes of transportation for shopping and in the living area (infection status) were not significant factors of e-commerce usage. Finally, if consumers recognize its usefulness, they continued to consider e-commerce as important. However, their attitudes toward e-commerce improved after the COVID-19 outbreak because they wanted to avoid infection risks and follow social distancing and safety protocols.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استفاده از تجارت الکترونیک و شیوع کووید-19”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi