دانلود ترجمه مقاله توضیح: اندازه گیری کارایی بازاریابی در مورد رخدادهای ورزشی مهم: مقایسه دو مطالعه و نیاز به عمل

عنوان فارسی :

توضیح: اندازه گیری کارایی بازاریابی در مورد رخدادهای ورزشی مهم: مقایسه دو مطالعه و نیاز به عمل

عنوان انگلیسی :

Comment: Measuring marketing effectiveness around major sports events: A comparison of two studies and a call for action

کلمات کلیدی :

  رخدادهای ورزشی؛ بازاریابی ورزشی؛ اسپانسر؛ تبلیغات

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 13
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
9,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دیدگاه های مربوط به کارایی بازاریابی 3. آگاهی در مورد اثرات اسپانسری 4. روشهای طولی برای ارزیابی کارایی بازاریابی وابسته به رخدادهای ورزشی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Over the years, major sports events have gained a place among the most appealing outlets for brands to communicate with their target customers. Such sports events draw unsurpassed media attention, and millions of people follow the coverage of these events. Companies see the opportunities to reach large audiences in a relatively short time, and invest heavily in marketing campaigns. When doing so, they basically can choose from three major strategies. Companies can become official sponsors by establishing an official relationship with the event (e.g., Mazodier & Quester, in this issue; Cornwall, 2008; Walliser, 2003; Walraven, Bijmolt, & Koning, 2014). Alternatively, companies can engage in the so-called ambush-marketing strategies by using misleading communication which makes consumers believe that these companies are official sponsors (e.g., Mazodier, Quester, & Chandon, 2012; Payne, 1998). Finally, companies can express what could be called ‘opportunistic’ behavior by just taking advantage of the larger audiences around these events, without giving the impression that they are official sponsors. As such, these companies merely surf the waves of attention and enthusiasm of the consumers (e.g., Gijsenberg, in this issue). Notwithstanding the widespread attention from both companies and consumers for these major sports events and the large (and still growing) marketing budgets devoted to the events, research coverage by the leading marketing journals on this topic has been rather scarce. It is therefore more remarkable that this issue of the International Journal of Research in Marketing features two articles that focus on two of the aforementioned strategies,with the article of Mazodier and Quester investigating event sponsorship and the article of Gijsenberg investigating opportunistic behavior.While having a different focus and using different methodologies, both articles share an interest in obtaining insights on the dynamic effects of marketing around major sports events, an area of which little is known yet.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

مدتها است که رخدادهای ورزشی مهم جایی در بین بازارهای مورد تقاضا برای مارک های تجاری برای ارتباط با مشتریان هدف برای خود پیدا کرده اند. این رخدادهای ورزشی توجه رسانه های برتر را به خود جلب می کنند، و میلیون ها نفر این رخدادها را دنبال می کنند. شرکت ها فرصت های موجود برای رسیدن به مخاطبان زیاد در یک زمان نسبتاً کوتاه را می بینند و سرمایه گذاری زیادی در رقابت های بازاریابی می کنند. در این زمان آنها فقط می توانند از سه استراتژی اصلی استفاده کنند. شرکت ها می توانند توسط ایجاد روابط رسمی با این رخداد به اسپانسرهای رسمی تری تبدیل شوند. همچنین، شرکت ها می توانند از استراتژی های بازاریابی کمین با ارتباط ترغیب کننده استفاده کنند که مشتریان را متقاعد سازند که این شرکت ها اسپانسرهای رسمی هستند. و در نهایت، شرکت ها می توانند با سود بردن از مخاطبان بیشتر در رابطه با این رخدادها و بدون نشان دادن اینکه آنها اسپانسرهای رسمی هستند رفتار فرصت طلبانه ای داشته باشند. در این حالت، این شرکت ها صرفاً توجه و اشتیاق مصرف کنندگان را مد نظر قرار می دهند. علیرغم اینکه توجه گسترده ای از سوی شرکت ها و مصرف کنندگان برای رخدادهای ورزشی مهم معطوف شده و بودجه های بازاریابی زیادی به این رخدادها اختصاص یافته است، پوشش تحقیقی توسط مجلات بازاریابی مهم در مورد این موضوع خیلی کم است. بنابراین قابل توجه است که مسئله مجلات بین المللی تحقیق در مورد بازاریابی، دو مقاله را نشان می دهند که بر دو استراتژی ذکر شده تمرکز دارند، که مقاله مازودیر و کوستر که اسپانسری این رخدادها را بررسی می کنند، و مقاله گیجسن برگ که رفتار فرصت طلبانه را بررسی می کند. هر دو این مقالات علیرغم داشتن تمرکز متفاوت و استفاده از روش های متفاوت، در توجه به بدست آوردن آگاهی در مورد اثرات پویای بازاریابی در رابطه با رخدادهای ورزشی مهم مشترک هستند که حوزه ای است که کمتر شناخته شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 9,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله توضیح: اندازه گیری کارایی بازاریابی در مورد رخدادهای ورزشی مهم: مقایسه دو مطالعه و نیاز به عمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهارده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.