دانلود ترجمه مقاله تاثیرات اعتماد شناختی و عاطفی بر رفتار مشتری آنلاین

عنوان فارسی

تاثیرات اعتماد شناختی و عاطفی بر رفتار مشتری آنلاین

عنوان انگلیسی

Effects of cognitive and affective trust on online customer behavior

کلمات کلیدی :

  رضایت مشتری؛ اعتماد عاطفی؛ اعتماد شناختی؛ تمایل به وفاداری؛ خرده فروش آنلاین

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 48
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: اگرچه مطالعات قبلی در زمینه خرده فروشی آنلاین، به تاثیر اعتماد به پاسخ های مشتری پرداخته اند، اما آنها اعتماد را به صورت یک بعد منفرد، تعریف کرده اند. براساس ادبیات اجتماعی-روانشناختی و ادبیات جامعه شناختی، این مطالعه پیشنهاد می دهد که اعتماد مصرف کننده به یک خرده فروش آنلاین، دو فرم اساسی دارد: اعتماد شناختی و اعتماد هیجانی. هدف این مقاله، بررسی عوامل مختلف موثر بر ایجاد هر نوع اعتماد آنلاین و اثر بعدی بر رضایت مشتری (CS) و قصد وفاداری (LI) می باشد. طراحی/روش تحقیق، رویکرد: در این مطالعه از رویکرد پیمایشی برای اعتبار یابی مدل پژوهشی استفاده شده است. داده ها از 334 مصرف کننده هندی گردآوری شدند و با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری، مسیرهای سببی مدل مورد بررسی قرار می گیرند. یافته ها: نتایج نشان می دهند که اعتماد شناختی و اعتماد هیجانی، متغیرهای متمایز شده به صورت تجربی در زمینه خرده فروشی آنلاین هستند. فهمیده شده که اعتماد شناختی و اعتماد هیجانی، میانجی رابطه بین کیفیت ادراک شده وب سایت، سیاست امنیتی و حریم خصوصی، تجربه قبل از تعامل، اعتبار ادراک شده از خرده فروشی الکترونیک یا آنلاین و ارزش اشتراک گذاری شده و CS می باشد. همچنین، CS تاثیر مثبتی بر LI در مورد خرده فروش آنلاین دارد. دلالت های عملی: این مقاله، اطلاعات ارزشمندی در مورد ارزیابی مصرف کنندگان از خرده فروشان آنلاین، ارائه می دهد. این اطلاعات مفید، خرده فروشان آنلاین بین المللی و ملی را قارد می سازد تا استراتژی های مختلفی را برای بهبود اعتماد مشتری، که یکی از محرک های اصلی CS و LI است، را ابداع کنند و بکار ببندند. اصالت/ارزش: با بهره گیری از نظریه سیگنال دهی و ادبیات مطالعات سازمانی، این مقاله رابطه بین پیش آیندهای مختلف و اعتماد برپایه هیجان و برپایه شناخت در زمینه خرده فروشی آنلاین را بررسی می کند. بخصوص اینکه، این اولین مطالعه ای است که ماهیت چند بعدی اعتماد مصرف کننده به زمینه خرده فروشی آنلاین را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر آن، این مقاله بطور شفاف نشان می دهد که اعتماد شناختی و اعتماد هیجانی، متغیرهای میانجیگری هستند که بر CS در مورد خرده فروشان آنلاین تاثیر مثبت می گذارند و در ایجاد LI مشتری قوی، کمک می کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: Although prior works in online retailing have addressed the influence of trust on customer responses, they conceptualized trust as a single dimension. Based on social-psychological literature and sociological literature, this study proposes that consumer trust in an online retailer has two principal forms: cognitive trust and affective trust. The purpose of this paper is to examine various factors influencing the development of each form of customer online trust and the subsequent effect on customer satisfaction (CS) and loyalty intention (LI). Design/methodology/approach: Survey approach is employed to validate the research model. Data are collected from 334 Indian consumers and using structural equation modeling the causal pathways of the model are investigated. Findings: The results show that cognitive trust and affective trust are empirically distinguished variables in online retailing context. Cognitive trust and affective trust are found to mediate the relationship between perceived website quality, security and privacy policy, prior-interaction experience, perceived e-tailer reputation and shared value and CS. CS also positively influences LI toward the online retailer. Practical implications: The paper provides interesting insights about Indian consumers’ evaluation of online retailers. These useful insights would enable both international and national online retailers to develop and apply different strategies to improve customer trust, which is a key driver of CS and LI. Originality/value: Drawing from signaling theory and organizational studies literature, this paper investigates the relationship between different antecedents and affect-based and cognition-based trust in online retailing context. In particular, this is the first study to examine multi-dimensional nature of consumer trust in online retailing context. Besides, this paper clearly shows that cognitive trust and affective trust are the mediating variables that positively affect CS toward online retailers and help in building strong customer LI.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات اعتماد شناختی و عاطفی بر رفتار مشتری آنلاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi