دانلود ترجمه مقاله استراتژی های مدیریت تغییر برای پیاده سازی موفق ERP

عنوان فارسی

استراتژی های مدیریت تغییر برای پیاده سازی موفق ERP

عنوان انگلیسی

Change management strategies for successful ERP implementation

کلمات کلیدی :

  مدیریت منابع؛ تغییر سازمانی؛ نگرش کارمندان؛ مقاومت

درسهای مرتبط برنامه ریزی منابع سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2001 تعداد رفرنس مقاله : 20
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
21,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. استراتژی های پیاده سازی ERP 3. استراتژی های بازاریابی 4. پیاده سازی و بازاریابی ERP : تضاد 5. منابع مقاومت کاربر 6. استراتژی های مدیریت تغییر برای پیاده سازی ERP 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هنگام پیاده سازی یک سیستم برنامه ریزی منابع شرکتی (ERP) ، مدیریت ارشد معمولاً با نگرش های ناخواسته از طرف کاربران بالقوه مواجه می شود- به یک دلیل یا دلایل دیگر، اینکه آنها در برابر فرآیند پیاده سازی مقاومت می کنند. بنابراین، مدیریت ارشد باید عملاً با این مسئله سروکار داشته باشند به جای اینکه بصورت واکنشی با آن مواجه شود. در این مقاله، یک روش مبتی بر فرآیند یکپارچه برای مواجهه با مسئله اجتماعی مقاومت کارمندان در برابر ERP را توصیف می کنیم. مقدمه: سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) یک مجموعه یکپارچه از برنامه هایی هستند که پشتیبانی از فعالیت های سازمانی اصلی مانند تولید و لجستیک، امور مالی و حسابداری، فروش و بازار یابی و منابع انسانی را پشتیبانی می کند. یک سیستم ERP به قسمت هیا مختلف سازمان کمک می کند تا داده ها و دانش را به اشتراک بگذارند، هزینه ها را کاهش دهند و مدیریت فرآیندهای تجاری را بهبود بخشند. بسیاری از سیستم های ERP،با وجود مزیت های خود، با شکست مواجه می شوند. بسیاری از سیستم های ERP با دشواری پیاده سازی بخاطر مقاومت کاربران مواجه می شوند. المشعری و زیری (2000) ادعا می کنند که پیاده سازی موثر ERP نیاز به برقراری پنج صلاحیت اصلی دارند که یکی از آنها استفاده از استراتژی های مدیریت تغییر برای ارتقاء تزریق و نفوذ ERP در محیط کار است. با این وجود، بعضی از مطالعات تلاش کرده انداین مسئله را با مشخص کردن استراتژی هیا میدریت تغییر که موفقیت پیاده سازی ERP را تسهیل می کنند، بررسی کنند، بسیاری از سیستم های ERP هنوز با مفاومت و در نهایت شکست مواجه می شوند. جریان دیگر تحقیق که آن هم با معرفی محصولات (یا ایده های جدید) سروکار دارد، یک داستان دیگر را مطرح می کند. با وجود تعداد زیاد محصولات و خدمات جدیدی که هرسال معرفی می شود، بازاریابان می توانند به نرخ موفقیت زیادی دست پیدا کنند. چرا؟ به باور بنده، پاسخ در استراتژی ها و تکنیک های بکار گرفته شده توسط متخصصان بازاریابی نهفته است. هدف مقاله حاضر نشان دادن این است که چگونه پیاده سازی ایده ها و استراتژی های بازاریابی و ERP با همدیگر می توانند به غلبه بر مقاومت کارمندان برای استفاده از ERP ، کمک کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

When implementing an enterprise resource planning (ERP) system, top management commonly faces an unwanted attitude from potential users ± for one reason or another, they resist the implementation process. Top management should, therefore, proactively deal with this problem instead of reactively confronting it. In this paper, I describe an integrated, processoriented approach for facing the complex social problem of workers’ resistance to ERP. Introduction: The enterprise resource planning (ERP) system is an integrated set of programs that provides support for core organizational activities such as manufacturing and logistics, finance and accounting, sales and marketing, and human resources. An ERP system helps the different parts of the organization share data and knowledge, reduce costs, and improve management of business processes. In spite of their benefits, many ERP systems fail (Stratman and Roth, 1999). Many ERP systems face implementation difficulties because of workers’ resistance. Al-Mashari and Zairi (2000) assert that effective implementation of ERP requires establishing five core competencies, among which is the use of change management strategies to promote the infusion of ERP in the workplace. Although some studies tried to address this problem by identifying change management strategies that facilitate the success of ERP implementation, many ERP systems still face resistance, and ultimately, failure. Another stream of research that also deals with the introduction of new products (or ideas) puts forth a different story. Despite the large number of new products and services that they introduce every year, marketers can still achieve high rates of success (Bogart, 1984). Why? I believe the answer rests in the strategies and techniques employed by marketing professionals. The goal of the present paper is to demonstrate how marketing and ERP implementation ideas and strategies together could help overcome workers’ resistance to ERP.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 21,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استراتژی های مدیریت تغییر برای پیاده سازی موفق ERP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi