دانلود ترجمه مقاله استراتژی کسب و کار، رقابت در بازار و مدیریت سود

عنوان فارسی

استراتژی کسب و کار، رقابت در بازار و مدیریت سود: شواهدی از چین

عنوان انگلیسی

Business strategy, market competition and earnings management: Evidence from China

کلمات کلیدی :

  استراتژی کسب و کار؛ تمایز؛ مدیریت سود؛ صلاحیت بازار؛ رهبری هزینه

درسهای مرتبط مدیریت سود
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. استراتژی کسب و کار 3. توسعه فرضیات 4. داده ها و روش تحقیق 5. نتایج 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف از این مطالعه بررسی روابط بین استراتژی کسب و کار، رقابت در بازار و مدیریت سود است. طرح / روش / رویکرد: این مقاله از 2037 شرکت چینی لیست شده با سهم A از 2010 تا 2012 با هدف آزمایش پرسش های پژوهشی، با استفاده از تحلیل رگرسیون استفاده می کند یافته ها: شرکت هایی که از استراتژی رهبری هزینه (رهبران هزینه) پیروی می کنند به احتمال بیشتر، سطح بالاتر مدیریت سود حقیقی دارند. شرکت هایی که از استراتژی تمییز استفاده می کنند (تمییزدهندگان)، به احتمال کمتر از مدیریت سود حقیقی استفاده می نمایند. برای رهبران هزینه، رقابت بازار می تواند سطح مدیریت سود حقیقی را بیشتر افزایش دهد در حالی که سطح مدیریت سود تمییزدهندگان به طرز قابل توجهی توسط رقابت بازار تحت تاثیر قرار می گیرد. دلالت های عملی: نتایج این مطالعه، اعمال پذیری استراتژی تمییزدادن در چین را نشان داده و عنوان می کند که مدیریت باید تشویق شود تا از چنین استراتژی ای استفاده کرده یا از یک استراتژی ترکیبی، برای نائل آمدن به اهداف مالی خود بهره بجوید. اصالت/ارزش: این مطالعه، در پژوهش مدیریت سود، از طریق فراهم آوردن شواهدی درباره اینکه استراتژی کسب و کار تاثیر قابل توجهی بر مدیریت سود دارد، نقش ایفا می کند. همچنین نشان دهنده تاثیر فزاینده ای از رقابت بازار بر مدیریت عایدی، از طریق تاثیراتش بر استراتژی کسب و کار است. مقدمه: در این مطالعه از نوع شناسی استراتژی سازمانی پورتر (1980) برای بررسی اینکه آیا شرکت هایی که از استراتژی های کسب و کار مختلف پیروی می کنند، تفاوت هایی درمیزان مدیریت سود از خود بروز میدهند یا نه، استفاده می کنیم. با انجام این کار درباره اینکه آیا استراتژی کسب وکار، یکی از عوامل تعیین کننده مدیریت سود است یا نه، مدارکی را فراهم می آوریم. علاوه بر آن، تعاملات میان استراتژی کسب و کار و رقابت در بازار و تاثیرش بر مدیریت سود را در کنار فراهم آوردن مدارکی درباره اینکه آیا فاکتورهایی درباره مشارکت خارجی همانند رقابت بازار نیز می تواند تاثیر فزاینده ای بر مدیریت سود، از طریق فاکتور خود-داخلی همانند استراتژی کسب و کار داشته باشند یا نه مورد بررسی قرار می دهیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this study is to explore the relationships among business strategy, market competition and earnings management. Design/methodology/approach: This paper uses 2,037 Chinese A-share listed firms from 2010 to 2012 to test the research questions using regression analyses. Findings: The firms that follow cost leadership strategy (cost leaders) are more likely to have a higher level of real earnings management. The firms that follow differentiation strategy (differentiators) are less likely to use real earnings management. For cost leaders, the market competition further increases the level of real earnings management, whereas the level of earnings management of differentiators is not significantly impacted by the market competition. Practical implications: Results of this study indicate the feasibility of differentiation strategy in China and suggest that management should be encouraged to use such a strategy or to use a hybrid strategy to achieve its operational and financial goals. Originality/value: The study contributes to the research of earning management by providing evidence on that business strategy has significant impacts on earnings management. It also shows an incremental influence of market competition on earnings management through its impacts on business strategy. Introduction: In this study, we use Porter’s (1980) organizational strategy typology to examine whether the companies that follow different business strategies exhibit differences in the extent of earnings management. By doing so, we provide evidence on whether business strategy is one of the underlying determinants of earnings management. Furthermore, we examine the interactions between business strategy and market competition and its impact on earnings management, providing evidence on whether an external contributing factor such as market competition may have incremental influence over earnings management through its impact on an internal factor such as business strategy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استراتژی کسب و کار، رقابت در بازار و مدیریت سود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi