دانلود ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی و مدیریت سود در بازارهای متمرکز

عنوان فارسی :

حاکمیت شرکتی و مدیریت سود در بازارهای متمرکز

عنوان انگلیسی :

Corporate governance and earnings management in concentrated markets

کلمات کلیدی :

  حاکمیت شرکتی؛ هیئت مدیره؛ مدیریت سود تعهدی؛ مدیریت سود واقعی؛ تمرکز بازار

درسهای مرتبط : مدیریت سود
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 81
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مقالات و توسعه فرضیات 3. داده ها، تعریف متغیرها، و آمار توصیفی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. آنالیزهای بیشتر 7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study examines the difference between high and low concentrated markets in using accrual and real earnings management and the role of corporate governance in mitigating such activities across the two types of markets. We find that firms operating in concentrated markets use more accrual and real earnings management compared to those in non-concentrated markets. Furthermore, we find evidence that corporate governance, in the form of quality board characteristics, is more effective in mitigating earnings management in non-concentrated markets. In contrast, corporate governance in concentrated markets drives managers to substitute accrual with real earnings management as the latter is less easily detectable and its long-term negative consequences on firm value are likely to be mitigated by the higher competitive power of firms in concentrated markets. The findings of this study are potentially useful to regulators in enhancing the legitimacy of corporate governance in concentrated markets. Introduction: Although corporate governance plays an important role in ensuring the presence of control mechanisms in the absence of competition (Campbell, Hollingsworth, & Lindberg, 1991), it sometimes failed to prevent financial malpractices in concentrated markets. Some examples are evidenced in the search engines and soda production markets that represent ones of the most concentrated industries in the United States who significantly implement standards and policies to govern their operations (IBIS World, 2012). In the search engines market, Microsoft was involved in ‘cookie jar’ accounting practices that attempted to smooth earnings through financial reserves in order to make profits more stable over time (The New York Times, 1999). In the same sector, Google manipulated its accounting records to avoid high tax payments by moving its earnings to low tax jurisdictions around the world (The Telegraph, 2012). In the soda production sector, Coca Cola overstated its assets with an amount of $9 million (CNN, 2003), and the financial controller of Pepsi Co. created fictitious vendor accounts of $8.7 million between 1998 and 2009 (Accounting Today, 2016). The previous examples raise doubts about the effectiveness of governance mechanisms in preventing accounting manipulation in concentrated industries.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه، تفاوت بین بازارهای تمرکز زیاد و تمرکز کم را در استفاده از مدیریت سود تعهدی و واقعی و نقش حاکمیت شرکتی در جلوگیری از چنین فعالیت هایی در این دو نوع بازار را مورد بررسی قرار می دهد. متوجه می شویم که شرکت هایی که در بازارهای متمرکز کار می کنند از مدیریت سود تعهدی و حقیقی بیشتری در مقایسه با بازارهای غیرمتمرکز استفاده می کنند. علاوه بر آن، این شواهد را در می یابیم که حاکمیت شرکتی، به شکل مشخصات هیئت مدیره کیفی، در جلوگیری از مدیریت سود در بازارهای غیرمتمرکز، موثرتر است. برعکس، حاکمیت شرکتی در بازارهای متمرکز، مدیران را به سمت جایگزینی مدیریت سود تعهدی با مدیریت سود حقیقی سوق می دهد زیرا مدیریت سود حقیقی دشوارتر قابل شناسایی است و احتمالاً پیامدهای منفی درازمدت آن بر ارزش شرکت بوسیله قدرت رقابتی بالاتر شرکت ها در بازارهای متمرکز، رفع می شود. یافته های این مطالعه برای قانون گذاران در بهبود مشروعیت حاکمیت شرکتی در بازارهای متمرکز، بسیار مفید می باشند. مقدمه: با اینکه حاکمیت شرکتی نقش مهمی در تضمین وجود مکانیزم های کنترلی در نبود رقابت ایفا می کند (کمپبل، هولینگسورث و لیندبرگ، 1991)، اما گاهی نتوانسته از سوء استفاده های مالی در بازارهای متمرکز جلوگیری نماید. تعدادی مثال در موتورهای جستجو و بازارهای تولید نوشابه مشاهده شده اند که نماینده نمونه هایی از متمرکزترین صنایع در ایالات متحده هستند که به میزان قابل توجهی از استانداردها و سیاست ها برای حاکمیت شرکتی خود استفاده می کنند (IBIS World، 2012). در بازار موتورهای جستجو، Microsoft در شیوه های حسابداری «تنگ شیرینی» مبادرت ورزیده که در تلاش است تا مدیریت را ازطریق ذخایر مالی هموار سازی کند تا سود را در گذر زمان، پایدار تر کند (نیویورک تایمز، 1999). در همان بخش، گوگل، رکوردهای حسابداری خود را دستکاری کرده است تا بوسیله جابجا کردن سود خود به مناطق دارای مالیات کم در سراسر جهان، از پرداخت زیاد مالیات امتناع کنند (روزنامه The Telegraph، 2012). در بخش تولید سودا (نوشابه)، Coca Cola، دارایی های خود را به مقدار 9 میلیون دلار، اضافه بیان کرده است (CNN، 2003) و کنترل کننده مالی شرکت پپسی، حساب های فروشنده ساختگی به میزان 8.7 میلیون دلار بین سالهای 1998 و 2009 ایجاد کرده است (Accounting Today، 2016). مثالهای بیان شده، تردیدهایی در مورد اثربخشی مکانیزم های حاکمیت در جلوگیری از دستکاری حسابداری در صنایع متمرکز را بوجود می آورند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی و مدیریت سود در بازارهای متمرکز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.