دانلود ترجمه مقاله تاثیر استراتژی تجاری بر خوانایی گزارش سالیانه

عنوان فارسی :

تاثیر استراتژی تجاری بر خوانایی گزارش سالیانه

عنوان انگلیسی :

The influence of business strategy on annual report readability

کلمات کلیدی :

  خوانایی گزارش سالیانه؛ استراتژی تجاری؛ شاخص مه

درسهای مرتبط : حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 128
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. طرح تحقیق 4. انتخاب نمونه، آمار توصیفی، و نتایج اصلی 5. تحلیل های اضافی 6. تست دقت 7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Concerns about the complexity of firm disclosures have prompted regulators to initiate projects to improve the readability of annual reports. We investigate business strategy as a determinant of annual report readability. As business strategy fundamentally determines a firm’s product and market domain, technology, and organizational structure, it influences a firm’s operating complexity, environmental uncertainty and information asymmetry. Consequently, business strategy frames the level, wording, and complexity of disclosures. We capture a firm’s business strategy based on the Miles and Snow (1978) strategic typology and measure 10-K readability with Li’s (2008) Fog index. We find that firms pursuing an innovation-oriented prospector strategy have less readable 10-Ks relative to firms pursuing an efficiency-oriented defender strategy. We also find that prospectors display more negative and uncertainty tones while defenders exhibit more litigious tone in their 10-Ks. Our study provides useful insights to policy makers as it suggests that efforts to improve annual report readability may be limited for some firms given that business strategy is a fundamental determinant of readability and pronouncements accommodating different strategic orientations are not feasible. Introduction: As the scope of reporting requirements has widened to a broader narrative including corporate governance, sustainability and responsibility, remuneration, enhanced disclosure regimes and long form audit reports, the complexity and materiality of information in annual reports is being questioned. This has prompted the international financial reporting community to initiate projects on streamlining annual reports to improve their readability. Responses in the US include the Securities and Exchange Commission (SEC)’s 1998 Plain English Mandate (SEC Rule 421 (d)) and the Financial Accounting Standards Board (FASB)’s ongoing Disclosure Framework project, initiated in 2009, with the objective of making financial statement disclosures more effective, coordinated and less redundant. Disclosure reform is also on the agenda of the International Accounting Standards Board (IASB) and the UK Financial Reporting Council (FRC).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

نگرانی در مورد پیچیدگی افشاهای شرکت، قانونگذاران را بر آن داشته است تا پروژه هایی جهت بهبود قرائت پذیری گزارش های سالیانه، براه بیاندازند. استراتژی تجاری را به عنوان تعیین کننده قرائت پذیری یا خواندنی بودن گزارش سالانه، مورد بررسی قرار می دهیم. از آنجا که استراتژی تجاری اساساً حیطه محصول و بازار، فنآوری و ساختار سازمانی یک شرکت را تعیین می کند، بنابراین بر پیچیدگی عملکرد یک شرکت، عدم قطعیت محیطی و عدم تقارن اطلاعات، تاثیر می گذارد. در نتیجه، استراتژی تجاری، سطح، جمله بندی و پیچیدگی افشاها را قالب بندی می کند. استراتژی تجاری یک شرکت را براساس نوع شناسی (تیپولوژی) استراتژیک مایلز و اسنو (1978)، استخراج می کنیم و قرائت پذیری 10-K را با شاخص Fog ارائه شده توسط لی (2008)، سنجش می کنیم. در می یابیم که شرکت هایی که یک استراتژی جستجوگر نوآوری محور را دنبال می کند، 10-K های کمتر قرائت پذیر نسبت به شرکت های دنبال کننده یک استراتژی دفاعی بازده محور، دارند. همچنین در می یابیم که جستجو کنندگان، گرایش منفی تر و غیرقطعی تر از خود نشان می دهند، درحالی که مدافعان، گرایش و آهنگ دعوایی تر در 10-K های خود، از خود بروز می دهند. مطالعه ما، بینش های مفیدی برای سیاست گذاران فراهم می کند، زیرا مطالعه ما بیان می کند که تلاش ها جهت بهبود قرائت پذیری گزارش سالیانه می تواند برای تعدادی از شرکت ها محدود باشد، زیرا استراتژی تجاری یکی از تعیین کننده های اساسی قرائت پذیری می باشد و حکم های استفاده کننده از گرایش های استراتژیک مختلف، موجه یا امکان پذیر نیستند. مقدمه: از آنجایی که حیطه و گستره الزامات گزارشگری به یک روایت گسترده تر، شامل حاکمیت شرکتی، پایداری و مسئولیت پذیری، پرداخت حقوق، بهبود رژیم های افشا و گزارش های حسابرسی فرم طولانی، افزایش پیدا کرده اند، پیچیدگی و اعتبار اطلاعات در گزارش های مالی مورد تردید قرار گرفته است. این امر، جامعه گزارشگری مالی بین المللی را ملزم کرده تا پروژه هایی در مورد سازمان دهی گزارش های سالیانه جهت بهبود قرائت پذیری آنها راه اندازی کند. پاسخ ها به این الزام در ایالات متحده، شامل «الزام انگلیسی ساده» 1998 ارائه شده توسط «کمیسیون اوراق بهادار» (SEC) (SEC قانون شماره 421 (د)) و پروژه «چهارچوب افشای مداوم» از FASB ، شروع شده در سال 2009، با هدف موثرتر، هماهنگتر و کمتر تکراری شدن افشاهای صورت مالی، بودند. اصلاحات در افشا، همچنین در دستور کار «هیئت استانداردهای حسابداری بین المللی» (IASB) و «شورای گزارشگری مالی UK» (FRC)، می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر استراتژی تجاری بر خوانایی گزارش سالیانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.