دانلود ترجمه مقاله نقش نوآوری مدل کسب و کار در صنعت مهمان نوازی در طول بحران کووید 19
عنوان فارسی |
نقش نوآوری مدل کسب و کار در صنعت مهمان نوازی در طول بحران کووید 19 |
عنوان انگلیسی |
The role of business model innovation in the hospitality industry during the COVID-19 crisis |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری مدل کسب و کار؛ مهمان نوازی؛ توریسم؛ کووید 19؛ بحران؛ مشتریان ثابت |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 84 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مبانی نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – صنعت مهمان نوازی در سراسر جهان همانند بسیاری از صنایعی که به شدت تحت تاثیر کووید 19 قرار گرفته اند از قرنطینگی کووید 19 آسیب دیده است. مشاهدات نظری و عملی اولیه در صنعت مهمان نوازی نشان می دهد که نوآوری در مدل کسب و کار (BMI) می تواند راه حلی برای بهبود و مقابله موفق با بحران کووید 19 باشد. به طور قابل توجهی برخی از شرکتهای صنعت مهمان نوازی از قبل، با موفقیت مدلهای کسب و کار خود را تطبیق داده اند. این مقاله با انجام چندین مطالعه موردی بر روی شش شرکت مهمان نوازی در اتریش، چرایی و چگونگی تلاش ها جهت بهبود موفق را از طریق BMI بررسی می کند. ما بر داده های مصاحبه انجام شده با مدیران و یکی از مشتریان ثابت اصلی آنها برای هر مورد تکیه کرده و با داده های ثانویه برای تجزیه و تحلیل به نتایج سودمندی دست می یابیم. یافته ها نشان می دهد که BMI در طول بحران و پس از آن برای ایجاد جریان های درآمدی جدید و تضمین سطح بالاتری از نقدینگی با در نظر گرفتن نقش مهم مشتریان ثابت اعمال می شود.
The hospitality industry worldwide is among the hardest-hit industries from the COVID-19 lockdowns. Initial theoretical and practical observations in the hospitality industry indicate that business model innovation (BMI) might be a solution to recover from and successfully cope with the COVID-19 crisis. Interestingly, some firms in the hospitality industry already started to successfully adapt their business models. This study explores the why and how of these successful recovery attempts through BMI by conducting a multiple case study of six hospitality firms in Austria. We rely on interview data from managers together with one of their main stammgasts for each case, which we triangulate with secondary data for the analysis. Findings show that BMI is applied during and after the crisis to create new revenue streams and secure a higher level of liquidity, with an important role of stammgasts.
ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 19 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.