دانلود ترجمه مقاله هوش تجاری و چابکی زنجیره تامین
عنوان فارسی |
هوش تجاری و چابکی زنجیره تامین |
عنوان انگلیسی |
Business Intelligence and Supply Chain Agility |
کلمات کلیدی : |
  هوش تجاری؛ چابکی؛ دیدگاه مبتنی بر منبع؛ زنجیره تامین؛ مدیریت زنجیره تامین |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : arxiv |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 94 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. مبانی نظری 4. مدل پژوهش و توسعه پیشنهادی 5. روش تحقیق 6. نتیجهگیری و مطالعات آتی
چکیده – چابکی زنجیره تامین برای سازمانهایی که در محیط کسبوکار پویای امروز خواهان رقابتی بودن هستند، مهم و حیاتی است. افزایش تمایل به استقرار هوش کسبوکار (BI) در زمینه مدیریت زنجیره تامین (SCM) برای بهبود چابکی زنجیره تامین وجود دارد. با این حال، تحقیقات محدودی در خصوص مشارکت BI در چابکی SC وجود دارد. در این مقاله تحقیقی، یک مدل تحلیل محور مفهومی از مقالات ارایه میکنیم که نشان میدهد چگونه BI میتواند با پشتیبانی از حوزههای مهم SCM، چابکی را افزایش دهد (طرح، منبع، ایجاد، تحویل و بازگشت). در مرحله بعدی این پروژه، یک سری مطالعات موردی انجام خواهیم داد که چگونگی استفاده از BI در مدیریت فعالیتهای SC و چگونگی مشارکت BI با چابکی را بررسی میکند. نتیجه این مطالعه به سازمانها کمک خواهد کرد تا از BI به طور موثر برای پشتیبانی از SCMاستفاده نموده و SC را بهبود بخشند. مقدمه: یک سازمان به تنهایی توانایی کامل رساندن محصول یا خدمات به بازار برای ارضای تقاضاهای مشتریان را ندارد. سازمانها اغلب مجبورند شبکهای تشکیل دهند که به طور جمعی پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. کریستوفر به شبکهای جمعی به عنوان زنجیره تامین اشاره دارد که مسئول برنامهریزی و مدیریت تمام فعالیتهای درگیر در کسب, تبدیل و تحویل محصولات / خدمات به مصرف کنندگان است. شرکت کنندگان SC باید همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند تا تقاضاهای مصرف کنندگان را برآورده سازند. بنابراین ماهیت رقابت از " سازمان علیه سازمان " به " زنجیره تامین در مقابل زنجیره تامین " تغییر کردهاست. در محیط پویای امروز، انعطافپذیری در مدیریت SC حیاتی است تا سازمانها بتوانند خود را با تغییرات بازار تطبیق دهند و این تغییرات را به فرصتها تبدیل کنند. مفهوم استراتژی چابک برای تعریف قابلیت SC به منظور پاسخگویی به تغییرات غیرقابلپیشبینی و عدم قطعیت در محیط کسبوکار پویا معرفی شدهاست. دستیابی به چابکی SC چالش برانگیز بوده و به عنوان یک موضوع مهم تحقیقاتی در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفتهاست.
Supply Chain Agility is vital for organisations wanting to remain competitive in today’s dynamic business environment. There is increasing interest in deploying Business Intelligence (BI) in the Supply Chain Management (SCM) context to improve Supply Chain (SC) Agility. However, there is limited research exploring BI contributions to SC Agility. In this research-in-progress paper we propose a model based on a conceptual analysis of the literature showing how BI can help organisations achieve SC Agility by supporting the key areas of SCM (Plan, Source, Make, Deliver, and Return). In the next stage of this project, we will conduct a series of case studies investigating how organisations use BI when managing their SC activities and how BI contributes to SC Agility. The result of the study will help organizations deploy BI effectively to support SCM and improve SC Agility. INTRODUCTION: A single organization is unlikely to have the full capability of bringing products or services to the market to meet changing customer demands. Organizations are frequently forced to form a network to work collectively to meet customer demands. Christopher (1999) refers to such a collective network as a Supply Chain (SC), which is responsible for the planning and management of all activities involved in acquisition, conversion, and delivery of products/services to consumers. SC participants need to work closely together to meet consumer demands rather than competing against each other. Therefore, the nature of competition has shifted from ‘organization against organization’ to ‘Supply Chain against Supply Chain’ (Ketchen et al. 2007). In today’s dynamic environment, flexibility is critical in managing SC so that organisations can deal with market changes and convert these changes into opportunities (Agarwal et al. 2007). The concept of Agile SC has been introduced to define the SC capability that enables an organization to respond to unpredictable changes and uncertainties in dynamic business environment. Achieving SC Agility is challenging and has become a research topic of increasing interest over the last decade.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.