دانلود ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی و تحلیل تصمیم گیری در زنجیره تامین
عنوان فارسی |
مسئولیت اجتماعی شرکت و تحلیل تصمیم گیری در یک زنجیره تامین از طریق یارانه دولتی |
عنوان انگلیسی |
Corporate social responsibility and decision analysis in a supply chain through government subsidy |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)؛ زنجیره تامین پایدار؛ یارانه دولتی؛ بازی سه مرحلهای؛ رفاه اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین؛ مسئولیت اجتماعی شرکت |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 28 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 54 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه تحقیقاتی 3. یک مدل تصمیم زنجیره تامین با CSR از طریق یارانه دولتی 4. آنالیز حساسیت 5. نتیجهگیری و پیشنهادها
مقدمه: امروزه، معضلات اجتماعی، مانند آلودگی محیطزیست، مشکلات بیکاری، امنیت غذایی و غیره به چالشهای بسیار مهمی تبدیل شدهاند. مسئولیت اجتماعی شرکت به یکی از موضوعات داغ مورد بررسی برای همه طرفهای درگیر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبدیل شدهاست. دولت چین در سطوح مختلف مجموعهای از سیاستها، قوانین و مقررات را برای انگیزه دادن به شرکتها برای بهبود CSR ایجاد کردهاند. AQSIQ و SAC مشترکا "راهنمای مسولیتهای اجتماعی" را منتشر کردند که در در یک ژانویه 2016 به صورت عملی به اجرا درآمد.- "قانون خیریه جمهوری خلق چین" در چهارمین نشست کنگره ملی خلق در ۱۶ مارس ۲۰۱۶ تصویب شد و در ۱ سپتامبر همان سال لازمالاجرا شد. این سند نقش راهنمای مربوطه در ارتقا تعهد شرکتها به خیریههای عمومی را دارا میباشد. در ۱ جولای ۲۰۱۶ "راهنمای راهبردی درباره اجرای بهتر مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای دولتی" توسط کمیسیون دولتی نظارت و مدیریت اموال دولتی منتشر شد و در این سند عنوان شد که توسعه شرکتها باید در راستای توسعه پایدار باشد و بهرهبرداری از آنها باید با مسئولیتهای اجتماعی ادغام شود. اجرای این سری اقدامات نشان میدهد که مسئولیت اجتماعی شرکتها به سطح توسعه استراتژیک ملی ارتقا یافتهاست. در همین حال، روشن است که دولت ملی چین دریافته است که تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت تاثیر مهمی بر توسعه هماهنگ اقتصاد و جامعه دارد. بنابراین، نحوه بازی استراتژیک نقش دولت در انگیزه شرکتهای مربوطه برای تحقق بهتر CSR اهمیت زیادی برای بهبود عملکرد شرکتها و منافع تولید ناخالص داخلی کل جامعه دارد. علاوه بر نگرانیهای سازمانها در سطوح مختلف, آگاهی مصرفکنندهگان از CSR نیز بیشتر از قبل شدهاست. هر روزه مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر تمایل به خرید محصولات سازگار با محیطزیست و رفاه عمومی را دارند و شروع به مقاومت در برابر محصولات تولید شده توسط شرکتهایی میکنند که به کمکاری مراقبتهای بهداشتی و حفاظت از کارمندان مشهور هستند (آگرون و همکاران, 2012). و سهامداران همچنین امیدوارند که شرکتها در عملکرد خود توجه بیشتری به CSR داشته باشند (اشبی و همکاران 2012). بنابراین, تحت فشار دولت و عموم مردم, شرکتها هیچ چارهای جز معطوف نمودن توجه بیشتر به مسائل مربوط به این حوزه ندارند. در نتیجه, استفاده از CSR برای بسیاری از شرکتها به یک رویکرد طبیعی تبدیل شدهاست.
Introduction: Social issues, such as environmental pollution, labor conflicts, food safety, etc., have become more and more prominent issues over time. Corporate social responsibility issues have become one of the hot topics of concern to all parties involved directly or indirectly. Chinese governments of various levels have been promulgating a series of policies, laws and regulations to motivate enterprises to take on CSR. AQSIQ and SAC jointly announced《Social Responsibility Guideline》 (GB / T 36000-2015, referred to as GB 36000), which was put into effect on January 1, 2016. 《Charity Law of the People's Republic of China》 was passed at the Fourth Session of the Twelfth National People's Congress on March 16, 2016, and came into force on September 1 of the same year. This codocument has the corresponding guiding role in promoting the commitment of enterprises to public charities. On July 1, 2016, 《Guiding Opinions on Better Performing Social Responsibilities of State-owned Enterprises》 was issued by the State-owned Assets Supervision and Administration Commission of the State Council, and pointed out that the development of enterprises should take sustainable development as their core and that their operations should be integrated with social responsibilities. The introduction of theses series of measures shows that corporate social responsibility has been elevated to the level of national strategic development. Meanwhile, it is clear that the Chinese national government has realized that the fulfillment of corporate social responsibility has an important influence on the coordinated development of economy and society. Therefore, how to strategically play the role of the government in the motivation of relevant enterprises to better fulfill CSR is of great significance for improving the performance of enterprises and the GDP benefits of the whole society. In addition to the concerns of the governments of various levels, issues of consumer awareness of CSR is also becoming stronger than ever before. More and more consumers tend to buy environmentally friendly products with public welfare and begin to resist products produced by enterprises that are known to lack humanistic care and employee protection (Ageron et al., 2012). And stakeholders also hope enterprises to be more CSR for their operations (Ashby et al. 2012). Therefore, under the pressures from the governments and the public, enterprises have no choice but to pay additional attention to the issues around this area. Consequently, practicing CSR has become a new normal for many enterprises.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 7 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.