دانلود ترجمه مقاله رشد کسب و کار – اجماع متخصصان و دانشمندان در مورد یک موضوع
عنوان فارسی |
«رشد کسب و کار» – آیا متخصصان و دانشمندان واقعاً در مورد یک موضوع صحبت می کنند؟ |
عنوان انگلیسی |
“Business Growth”—Do Practitioners and Scholars Really Talk about the Same Thing? |
کلمات کلیدی : |
  مطالعات تجربی؛ رشد کسب و کار؛ توسعه کارآفرینی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 28 | نشریه : SAGE |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله پیشرفت کسب و کار از دید متخصصان |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مفهوم سازی و سنجش رشد در مطالعات کارآفرینی 3. پژوهش کمی 4. پژوهش کیفی 5. نتیجه گیری ها و ملاحظات
چکیده - نشریات کنونی در مورد رشد روی این که کدام تدابیر را باید در مطالعات تجربی بکار گرفته مانده اند که موجب یک مبنای نظری چندپاره می شود. این مقاله ادعا می کند که مسئله سومی وجود دارد که تلاش ها در توسعه درک بهتر از رشد کسب و کار را بیشتر تحت کنترل در می آورد. بر پایه یک مرور کامل نشریات، یک مطالعه کمی و یک مطالعه کیفی، دریافتیم که دانشمندان دانشگاهی و متخصصان حرفه ای در گفتگو در مورد «رشد کسب و کار»، در مورد یک چیز یکسان صحبت نمی کنند. برای متخصصان حرفه ای رشد یک پدیده پیچیده تر با تاکید فراوان بر توسعه داخلی است که با مفهوم سازی ساده سازی شده رشد مورد استفاده در مطالعه تجربی تفاوت دارد. مقدمه: برای توسعه کارآفرینی به عنوان یک حوزه دانشگاهی، نزدیکی با متخصصان حرفه ای همیشه محور کار بوده است. در واقع، عنوان این نشریه نشان دهنده تلاش برای ارتباط موفق نظریه و شیوه کارآفرینی است. با این حال، اگر کارآفرینی قرار است یک موضوع متخصص محور باشد، رشد کسب و کار باید تعریف شده، اندازه گیری شود و به شکلی مورد مطالعه قرار گیرد که معنادار و مرتبط با کارآفرین ها و رویه ها و عادت های آنها باشد. بنابراین تعریف های رشد کسب و کار و عملیاتی سازی آنها باید نشان دهنده درک متخصصان حرفه ای به عنوان محور رشد کسب و کار باشد، و مطالعات تجربی باید بر جنبه های مهم رشد برای کارآفرین ها و فعالیت های کاری آنها تمرکز داشته باشد. با این حال در یک برنامه پژوهشی در مورد جنبه های راهبردی، سازمانی و کارآفرینی رشد پیوسته کسب و کار، دائماً با نظرات متخصصانی روبرو می شویم که در مورد تجربه خود با دانشمندان مطالعه کننده روی «پرسش های اشتباه» در مورد رشد کسب و کار و سیاست گذارانی که هنگام تصمیم گیری در مورد تدابیر برای سرعت بخشیدن به رشد، «فرضیات اشتباه» دارند، ناامید هستند. این ناامیدی نشان دهنده اهمیت یک مسئله سوم ورای دو مسئله قبلی است که معمولاً در خصوص مطالعات رشد، مشکل دار شناخته می شوند. اولیه مسئله به تدابیری مربوط می شود که برای رسیدن به رشد کاملاً مناسب هستند و دومی به این ادعا اشاره دارد که نشریات رشد برای ایجاد یک نظریه فراگیر در مورد رشد، بیش از حد پاره پاره هستند. یک بررسی به روز شده از مطالعات رشد کسب و کار: دو بررسی قبلاً ارائه شده را با یک بررسی از مطالعات منتشر شده در چهار نشریه پیشرو کارآفرینی (نشریه آمریکایی و دو نشریه اروپایی) بین سال های 2008-1997 (تا بهار 2008) به روز کرده ایم. این نشریات عبارتند از نظریه و عمل کارآفرینی (ETAP)، نشریه فعالیت اقتصادی کسب و کار (JBV)، کارآفرینی و توسعه منطقه ای (ERD)، و نشریه بین المللی کسب و کار کوچک (ISBJ).
The current growth literature has stalled over which measures to use in empirical studies, causing a fragmented theory base. This paper claims that there is a third issue that further curbs efforts in developing a better understanding of business growth. Based on a thorough literature review, a quantitative, and a qualitative study, we find that academic scholars and entrepreneurs do not talk about the same thing when they say “business growth.” For practitioners, growth is a more complex phenomenon—with a strong emphasis on internal development—which differs from the simplified conceptualization of growth used in empirical studies. Introduction: For the development of entrepreneurship as an academic field, the proximity to practitioners has always been pivotal. Indeed, the title of this journal indicates one attempt to successfully link theory and entrepreneurial practice. Nevertheless, if entrepreneurship is to be a practitioner-oriented subject, business growth should be defined, measured, and studied in a way that is meaningful and relevant to entrepreneurs and their praxis. Thus, definitions of business growth and their operationalizations would have to reflect what practitioners perceive as central to business growth, and empirical studies should focus on growth aspects crucial to the entrepreneurs and their business activities.Yet, in a research program on strategic, organizational, and entrepreneurial aspects of continuous business growth, we have frequently come across comments from practitioners who were frustrated about their experience with scholars studying the “wrong questions” regarding business growth and politicians having the “wrong assumptions” when deciding on policy measures to foster growth. This frustration implies the relevance of a third issue beyond the two issues that are commonly found to be problematic with regard to the study of growth. The first issue concerns which measures are suited best to capture growth, and the second refers to the claim that the growth literature is too fragmented to build a comprehensive theory of growth. An Updated Review of Business Growth Studies: We have updated the two reviews presented earlier with a review of the studies published in four leading entrepreneurship journals—two U.S.-based and two Europebased— between 1997 and 2008 (up until Spring 2008), namely Entrepreneurship Theory and Practice (ETAP), Journal of Business Venturing (JBV), Entrepreneurship and Regional Development (ERD), and International Small Business Journal (ISBJ).
ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.